marketing

Ako sa dá robiť hodnotný biznis?
Mariana Balúnová
Autor: Mariana Balúnová
15. júna 2021

Ako sa dá robiť hodnotný biznis?

„Úspech v obchodovaní ešte nikdy nikto nedosiahol honbou za peniazmi, ale pýchou na svoju prácu a hrdosťou, ktorá robí obchod umením.“ (Laurence Doherty) Prvým, základným a prirodzeným dôvodom,...

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
11. septembra 2020

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník

V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
5. septembra 2020

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?

Predpokladajme, že v každej kvalitnej agentúre sa dnes stretnete s prístupom, že ak chcete klientovi s jeho značkou pomôcť uspieť, musíte ju spoznať, pochopiť a vnímať v celom pracovnom procese ako svoju vlastnú. Vždy nám predsa má záležať...

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?
Lucia Taricsová
Autor: Lucia Taricsová
29. júla 2020

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?

Marketérska branža je krásna, no občas je to Divoký západ. Musíš byť tak trochu ostrieľaný, aby ťa akceptoval. Našťastie len metaforicky, ale aj to je...

Sociálna kampaň Filter with no filter: naša nedokonalosť nás robí dokonalými
Adel Holubčíková
Autor: Adel Holubčíková
24. júna 2020

Sociálna kampaň Filter with no filter: naša nedokonalosť nás robí dokonalými

Študentky katedry Masmediálnej komunikácie a reklamy UKF v Nitre, medzi nimi aj naša kolegyňa z oddelenia tvorby obsahu, Adel, realizovali sociálnu guerilla kampaň vytvorením filtra,...

Prečo nekráčať s davom?
Mariana Balúnová
Autor: Mariana Balúnová
28. februára 2020

Prečo nekráčať s davom?

Asi sa všetci zhodneme na tom, že reklamná presýtenosť dnes skôr znižuje účinnosť reklamy. Ale čo ak príde recesia či kríza a mnoho firiem usúdi,...

11 aktuálnych štatistík, ktoré by mal poznať každý marketér
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
7. júla 2019

11 aktuálnych štatistík, ktoré by mal poznať každý marketér

Sledujete, ako sa posúva marketingový trh? Ak nie, mali by ste začať práve teraz. Aby ste vedeli čo najlepšie reagovať, predpovedať vývoj trhového prostredia a pružne reagovať,...

Je to tu. GDPR vstúpilo do platnosti
Diana Ladányi
Autor: Diana Ladányi
25. mája 2018

Je to tu. GDPR vstúpilo do platnosti

V posledných dňoch sa pojem GDPR stal akýmsi všeobecným strašiakom pre všetkých podnikateľov. Od 25. 5. 2018 musí každý podnikateľský subjekt nielen v rámci územia EÚ, ale...

Revolúcia v marketingu začína. Budujete si už vlastné médium?
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
7. novembra 2017

Revolúcia v marketingu začína. Budujete si už vlastné médium?

Súčasný marketing sa dostal do krízy. Niečo sa musí zmeniť. Je to fakt, ktorý by si mal pripustiť každý marketér, ak vníma realitu trhu. Ľudia...

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
3. decembra 2016

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu

Startupy sú témou seriálu, pri ktorej som sa v prvej časti zameral najmä na to, prečo by tieto spoločnosti mali myslieť na content marketing už pri...