marketing

Čo znamená pojem marketingový mix?
Lucka Gajdošová
Autor: Lucka Gajdošová
16. decembra 2022

Čo znamená pojem marketingový mix?

Marketingový mix – tak často skloňovaný pojem. Už počas štúdia marketingu som sa s ním stretla niekoľkokrát. Čo znamená a aké problémy môžu v súvislosti...

Užitočné tipy, ako zvládnuť remarketing
Patrik Mazan
Autor: Patrik Mazan
27. októbra 2022

Užitočné tipy, ako zvládnuť remarketing

Meniace sa správanie pri nakupovaní a rastúce očakávania spotrebiteľov oslabili lojalitu k značke. Firmy musia usilovnejšie pracovať na vytváraní pútavých reklám. Práve remarketing môže byť v tomto smere veľmi nápomocný.

Nespomaľujeme, milé ženy a dievčatá!
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
12. októbra 2022

Nespomaľujeme, milé ženy a dievčatá!

Môžeme nosiť nohavice, a to nielen na športové udalosti, ako to bolo v minulosti. Mnohé z nás s hrdosťou robia v oblasti IT alebo na vedúcich pozíciách, napríklad aj v marketingu....

Ako vydať zo seba maximum a nezblázniť sa: work-life balance
Sandra Šutková
Autor: Sandra Šutková
16. septembra 2022

Ako vydať zo seba maximum a nezblázniť sa: work-life balance

Ak vraj miluješ to, čo robíš, nebudeš pracovať ani jeden deň v živote. Alebo, naopak, sedem dní v týždni, dvadsaťštyri hodín denne? Ak mi je moja práca...

Kto sa bojí, nech nerobí v marketingu
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
16. februára 2022

Kto sa bojí, nech nerobí v marketingu

* Dobrý deň. Prosím, popusťte uzdu vášmu humoru. Aj tomu nášmu. ** Podobnosť s reálnymi bytosťami, vašimi či našimi klientami alebo kolegami, je čisto náhodná. Bububu....

Ako sa dá robiť hodnotný biznis?
Mariana Balúnová
Autor: Mariana Balúnová
15. júna 2021

Ako sa dá robiť hodnotný biznis?

„Úspech v obchodovaní ešte nikdy nikto nedosiahol honbou za peniazmi, ale pýchou na svoju prácu a hrdosťou, ktorá robí obchod umením.“ (Laurence Doherty) Prvým, základným a prirodzeným dôvodom,...

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
11. septembra 2020

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník

V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
5. septembra 2020

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?

Predpokladajme, že v každej kvalitnej agentúre sa dnes stretnete s prístupom, že ak chcete klientovi s jeho značkou pomôcť uspieť, musíte ju spoznať, pochopiť a vnímať v celom pracovnom procese ako svoju vlastnú. Vždy nám predsa má záležať...

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?
Lucia Taricsová
Autor: Lucia Taricsová
29. júla 2020

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?

Marketérska branža je krásna, no občas je to Divoký západ. Musíš byť tak trochu ostrieľaný, aby ťa akceptoval. Našťastie len metaforicky, ale aj to je...

Sociálna kampaň Filter with no filter: naša nedokonalosť nás robí dokonalými
Adel Holubčíková
Autor: Adel Holubčíková
24. júna 2020

Sociálna kampaň Filter with no filter: naša nedokonalosť nás robí dokonalými

Študentky katedry Masmediálnej komunikácie a reklamy UKF v Nitre, medzi nimi aj naša kolegyňa z oddelenia tvorby obsahu, Adel, realizovali sociálnu guerilla kampaň vytvorením filtra,...