marketing

6 tipov na marketingové podcasty, ktoré sa oplatí vypočuť
Sabína Pechová
Autor: Sabína Pechová
23. júna 2023

6 tipov na marketingové podcasty, ktoré sa oplatí vypočuť

Vedeli ste, že podcasty aktívne počúva viac ako 34 percent ľudí? Najväčšia overená databáza Podcast Index uvádza vyše štyri milióny podcastov, z toho viac ako 1400 je...

Ako si nájsť prácu v online marketingu bez praxe
Marianna Šišmičová
Autor: Marianna Šišmičová
3. februára 2023

Ako si nájsť prácu v online marketingu bez praxe

Ako si nájsť prácu v online marketingu, keď nemáte žiadnu prax či vzdelanie v tomto odbore? Jednoducho. Alebo ani nie? Podelím sa s vami o niekoľko rád...

Čo znamená pojem marketingový mix?
Lucka Gajdošová
Autor: Lucka Gajdošová
16. decembra 2022

Čo znamená pojem marketingový mix?

Marketingový mix – tak často skloňovaný pojem. Už počas štúdia marketingu som sa s ním stretla niekoľkokrát. Čo znamená a aké problémy môžu v súvislosti...

Užitočné tipy, ako zvládnuť remarketing
Patrik Mazan
Autor: Patrik Mazan
27. októbra 2022

Užitočné tipy, ako zvládnuť remarketing

Meniace sa správanie pri nakupovaní a rastúce očakávania spotrebiteľov oslabili lojalitu k značke. Firmy musia usilovnejšie pracovať na vytváraní pútavých reklám. Práve remarketing môže byť v tomto smere veľmi nápomocný.

Nespomaľujeme, milé ženy a dievčatá!
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
12. októbra 2022

Nespomaľujeme, milé ženy a dievčatá!

Môžeme nosiť nohavice, a to nielen na športové udalosti, ako to bolo v minulosti. Mnohé z nás s hrdosťou robia v oblasti IT alebo na vedúcich pozíciách, napríklad aj v marketingu....

Ako vydať zo seba maximum a nezblázniť sa: work-life balance
Sandra Šutková
Autor: Sandra Šutková
16. septembra 2022

Ako vydať zo seba maximum a nezblázniť sa: work-life balance

Ak vraj miluješ to, čo robíš, nebudeš pracovať ani jeden deň v živote. Alebo, naopak, sedem dní v týždni, dvadsaťštyri hodín denne? Ak mi je moja práca...

Kto sa bojí, nech nerobí v marketingu
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
16. februára 2022

Kto sa bojí, nech nerobí v marketingu

* Dobrý deň. Prosím, popusťte uzdu vášmu humoru. Aj tomu nášmu. ** Podobnosť s reálnymi bytosťami, vašimi či našimi klientami alebo kolegami, je čisto náhodná. Bububu....

Ako sa dá robiť hodnotný biznis?
Mariana Balúnová
Autor: Mariana Balúnová
15. júna 2021

Ako sa dá robiť hodnotný biznis?

„Úspech v obchodovaní ešte nikdy nikto nedosiahol honbou za peniazmi, ale pýchou na svoju prácu a hrdosťou, ktorá robí obchod umením.“ (Laurence Doherty) Prvým, základným a prirodzeným dôvodom,...

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
11. septembra 2020

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník

V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
5. septembra 2020

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?

Predpokladajme, že v každej kvalitnej agentúre sa dnes stretnete s prístupom, že ak chcete klientovi s jeho značkou pomôcť uspieť, musíte ju spoznať, pochopiť a vnímať v celom pracovnom procese ako svoju vlastnú. Vždy nám predsa má záležať...