Funkčný Content Marketing (FCM)

Projekty s benefitmi a garanciami.

Ide o nadstavbu content marketingu. Funkčným sme ho v spoločnosti ContentFruiter nazvali preto, lebo ho spájame s garanciami a benefitmi. Chceme tak zdôrazniť jeho fungovanie, význam a garantovanie výkonu.

Ak teda hovoríme o FCM, hovoríme o komplexnom content marketingu, ktorý zaručene prinesie rast vopred dohodnutých metrík. A ide aj o tie predajné, kde je cieľom zvýšenie predaja v eshope, počtu objednávok, registrácií a pod. Nejde preto len o čiastkové aktivity CM, a už vôbec nie len o obsah všeobecne.

Dôvody prečo naše projekty nazývame Funkčným Content Marketingom:

Content marketing funguje

Ak sa rieši komplexne, profesionálne a vytrvalo. V každom odvetví dokáže plniť ako marketingové, tak aj obchodné ciele. Funguje pre B2C aj B2B.

Garantuje rast výkonov

A to vďaka nášmu know-how otestovanému na desiatkach projektov. Je to záväzok agentúry voči klientovi, že investuje do dlhodobo rastúceho projektu.

Je exkluzívny pre dané odvetvie

Nepracujeme súčasne pre konkurenciu našich klientov. Dôvod je aj ten, že informačný líder, ktorého na trhu budujeme, môže byť len jeden.

A. Práca s obsahom generuje dlhodobé hodnoty

Content marketing je inovatívny prístup, ktorý dokáže spoločnosti z akéhokoľvek segmentu prinášať edukovaných a lojálnych zákazníkov.

Vďaka tvorbe, publikovaniu a distribúcii hodnotného obsahu.

To všetko sa deje na vlastnej obsahovej platforme spoločnosti – blog, magazín, samostatný web alebo portál. Content marketing generuje násobne viac leadov ako tradičná reklama, pri nákladoch nižších o 62%. (Demand Metric)

Ten si pritiahne relevantné publikum, ktoré sa zaujíma o informácie zo segmentu predovšetkým organicky.

Strategicky nastavené prvky následne konvertujú návštevníka na zákazníka (SALES ACTIVATION).

Zároveň významne pôsobia na budovanie značky (BRAND BUILDING).

B. Zopár významných štatistík o content marketingu

55% návštev viac

Firmy ktoré tvoria hodnotný obsah generujú výrazne viac návštev. (HubSpot)

Pozitívne ROI 13krát väčšie

Marketingoví manažéri, ktorí investujú do hodnotného obsahu majú významne vyššiu pravdepodobnosť dosiahnutia pozitívneho ROI. (HubSpot)

3krát viac leadov

Content marketing generuje násobne viac leadov ako tradičná reklama, pri nákladoch nižších o 62%. (Demand Metric)

61% zákazníkov nakúpi radšej

Firmu, ktorá publikuje unikátny obsah, uprednostní výrazne viac zákazníkov. (Content Marketing Institute)

Zvyšuje angažovanosť

72% marketérov tvrdí, že content marketing zvyšuje angažovanosť zákazníkov. (Content Marketing Institute)

Patrik Mazan, Fruiter, Konzultant pre performance a business

V marketingu sa pohybuje už od roku 2016. Prešiel rôznymi špecializáciami ako social media specialist, performance specialist a aktuálne je aj pri projektovom manažmente. Verí, že kontinuálne vzdelávanie a objavovanie nových prístupov je v tomto dynamickom prostredí kľúčom k úspechu.

C. Prečo je content marketing dôležitý

  • JEHO VÝSLEDKY SA DAJÚ PRESNE ZMERAŤ
  • DOKÁŽE NAPĹŇAŤ MNOŽSTVO RÔZNYCH CIEĽOV (sales activation, brand building, PR, community growth, customer loyalty ...)
  • JE NAJEFEKTÍVNEJŠÍM MARKETINGOVÝM NÁSTROJOM (z dlhodobého hľadiska)
  • POMÁHA MNOHÝM ODDELENIAM FIRMY (sales, marketing, HR, production, client service)
  • PONÚKA NOVÝ SPÔSOB OSLOVENIA ZÁKAZNÍKOV (netlačí na nich, priťahuje ich)
  • VĎAKA ORIGINALITE PRÍSTUPU SA DOKÁŽETE VÝRAZNE ODLÍŠIŤ OD KONKURENCIE

D. Ovocie content marketingu pre firmy

  • 1. Zvýšenie predaja v eshope

    Strategicky nastavené aktivity umožňujú zmerať dopad content marketingu na predaj. A ten môže byť skutočne výkonný aj z pohľadu zvyšovania predaja. Našim klientom prinášame desiatky tisíc kupujúcich vďaka content marketingu.

  • 2. Významné posilnenie organickej návštevnosti

    Obsadzovanie top pozícií na relevantné kľúčové slová je naša priorita. Príkladom vie byť aj kontinuálna práca na projekte Krytina.sk a získanie už viac ako 1 000 000 organických návštev v úzko špecializovanom odvetví strešných krytín.
    A aký to má pre klientov význam? Okrem rastu relevantných návštev je to aj významné šetrenie na výdavkoch na online marketingovú podporu. Úspora tu dosahuje desaťtisíce eur ročne.

  • 3. Rast počtu leadov pre marketing a sales

    Prácu s obsahom nastavujeme tak, aby sme získali nové dopyty priamo z webu. Vďaka na mieru vytvoreným konverzným lievikom dokážeme potenciálneho zákazníka previesť od hodnotného obsahu až k vášmu dopytovému formuláru.
    Ak ho nemáte, pomôžeme vám ho vytvoriť. Dokážeme vyvinúť a nasadiť aj rôzne kalkulačky, konfigurátory a iné nástroje, ktoré vašich zákazníkov zaujímajú a budú s nimi pravidelne interagovať.

  • 4. Budovanie komunity a databázy kontaktov

    Silná a lojálna komunita je pýchou značky. Vďaka užitočnému obsahu si budujete pozíciu odborníka, ale aj priateľa pre svojich zákazníkov. Content marketing je z dlhodobého hľadiska najefektívnejší nástroj na budovanie komunít.
    Oslovuje ľudí, ktorí majú reálny záujem o obsah, ktorý tvoríte. A my presne vieme identifikovať, aký obsah pritiahne zákazníkov vo vašom segmente.

  • 5. Vlastné médium 24/365 k dispozícii

    Chcete mať možnosť mať zapnuté reklamy a promovať svoje novinky a produkty bez obmedzení? Content marketing vám pomôže vybudovať skutočné vlastné médium. Vytvorili sme ich už množstvo v desiatkach rôznych segmentov.
    Naši klienti investujú do skutočnej hodnoty, ktorá časom iba rastie. Majú vlastné médiá k dispozícii nonstop. A to aj v čase kríz, alebo vtedy, keď vaša konkurencia neinzeruje.

  • 6. Rastúci náskok a otváranie nových trhov

    Content marketingový projektom umožňuje neustály rast organickej návštevnosti a konverzií. A tieto popredné umiestnenia sa v segmente už prakticky nedajú dostihnúť.
    Klientom prinášajú aj mnoho ďalších benefitov. Jedným z nich je aj otváranie nových trhov. Vďaka témam, ktoré k vám privedú aj takých zákazníkov, ktorí nevedia, že existujete, alebo že máte riešenia priamo pre nich.

  • 7. Prieskum trhu

    Neviete čo si vaši zákazníci myslia, alebo čo by potrebovali? Chcete byť niekoľko krokov pred vašou konkurenciou?
    Prinesieme vám odpovede na tie otázky, ktoré vás zaujímajú a sú dôležité pre váš marketing, obchod a biznis celkovo. Získate relevantné odpovede priamo od vašich potenciálnych zákazníkov.

Revenue & Conversion Rate

Počet predajov v e-shope a ďalšie štatistiky po čítaní obsahu v magazíne SCONTO Nábytok.

Revenue Content Audience

€308,223.59

E-commerce Conversion Rate Content Audience

0.22%

Transactions Content Audience

1,127

Avg. Order Value Content Audience

€250.53

E. Pre koho je content marketing a čo ním získate

Pre Eshopy

Je veľmi efektívny e-commerce kanál, ktorý prináša organicky nové predaje a zvyšuje lojalitu zákazníkov.

Zvýšenie predaja
(konverzií)

Zlepšenie efektivity vynaložených prostriedkov
(investícia)

Silné SEO
(budovanie organickej návštevnosti)

Silný ecommerce kanál

Magazin SCONTO

Magazín na e-shope SCONTO Nábytok

Pre firmy oslovujúce B2B

Vytvára pozíciu skutočného odborníka v segmente a buduje neotrasiteľnú dôveru k značke.

Budovanie odbornosti

Budovanie databázy relevantných kontaktov
(komunita)

Rast reálnych dopytov z webstránky
(investícia)

Silný a hodnotný brand

Magazin Proreco

Blog PRORECO – užitočný sprievodca priemyselnými podlahami od lídra v segmente.

Pre firmy oslovujúce B2C

Pomáha budovať vlastné médiá firiem, ktoré priťahujú relevantných budúcich i súčasných zákazníkov k hodnotnému a pravidelne publikovanému obsahu.

Rast relevantných konverzií
(objednávky / registrácie)

Budovanie silnej komunity
(investícia)

Významný rast organickej návštevnosti
(budovanie organickej návštevnosti)

Nástroj na prieskum trhu