Funkčný Content Marketing (FCM)
Projekty s benefitmi a garanciami.
Ide o nadstavbu content marketingu. Funkčným sme ho v spoločnosti ContentFruiter nazvali preto, lebo ho spájame s garanciami a benefitmi. Chceme tak zdôrazniť jeho fungovanie, význam a garantovanie výkonu.
Ak teda hovoríme o FCM, hovoríme o komplexnom content marketingu, ktorý zaručene prinesie rast vopred dohodnutých metrík. A ide aj o tie predajné, kde je cieľom zvýšenie predaja v eshope, počtu objednávok, registrácií a pod. Nejde preto len o čiastkové aktivity CM, a už vôbec nie len o obsah všeobecne.
Dôvody prečo naše projekty nazývame Funkčným Content Marketingom:
Content marketing funguje
Ak sa rieši komplexne, profesionálne a vytrvalo. V každom odvetví dokáže plniť ako marketingové, tak aj obchodné ciele. Funguje pre B2C aj B2B.
Garantuje rast výkonov
A to vďaka nášmu know-how otestovanému na desiatkach projektov. Je to záväzok agentúry voči klientovi, že investuje do dlhodobo rastúceho projektu.
Je exkluzívny pre dané odvetvie
Nepracujeme súčasne pre konkurenciu našich klientov. Dôvod je aj ten, že informačný líder, ktorého na trhu budujeme, môže byť len jeden.
A. Práca s obsahom generuje dlhodobé hodnoty
To všetko sa deje na vlastnej obsahovej platforme spoločnosti – blog, magazín, samostatný web alebo portál. Content marketing generuje násobne viac leadov ako tradičná reklama, pri nákladoch nižších o 62%. (zdroj: Demand Metric)
Ten si pritiahne relevantné publikum, ktoré sa zaujíma o informácie zo segmentu predovšetkým organicky. Strategicky nastavené prvky následne konvertujú návštevníka na zákazníka (SALES ACTIVATION). Zároveň významne pôsobia na budovanie značky (BRAND BUILDING).
B. Zopár významných štatistík o content marketingu
55% návštev viac
Firmy ktoré tvoria hodnotný obsah generujú výrazne viac návštev. (HubSpot)
Pozitívne ROI 13krát väčšie
Marketingoví manažéri, ktorí investujú do hodnotného obsahu majú významne vyššiu pravdepodobnosť dosiahnutia pozitívneho ROI. (HubSpot)
3krát viac leadov
Content marketing generuje násobne viac leadov ako tradičná reklama, pri nákladoch nižších o 62%. (Demand Metric)
61% zákazníkov nakúpi radšej
Firmu, ktorá publikuje unikátny obsah, uprednostní výrazne viac zákazníkov. (Content Marketing Institute)
Zvyšuje angažovanosť
72% marketérov tvrdí, že content marketing zvyšuje angažovanosť zákazníkov. (Content Marketing Institute)
C. Prečo je content marketing dôležitý
- Jeho výsledky sa dajú presne zmerať
- Dokáže napĺňať množstvo rôznych cieľov (sales activation, brand building, PR, community growth, customer loyalty ...)
- Je najefektívnejším marketingovým nástrojom (z dlhodobého hľadiska)
- Pomíha mnohým oddeleniam firmy (sales, marketing, HR, production, client service)
- Ponúka nový spôsob oslovenia zákazníkov (netlačí na nich, priťahuje ich)
- Vďaka originalite prístupu sa dokážete výrazne odlíšiť od konkurencie
E. Pre koho je content marketing a čo ním získate
Pre Eshopy
Je veľmi efektívny e-commerce kanál, ktorý prináša organicky nové predaje a zvyšuje lojalitu zákazníkov.
Zvýšenie predaja
(konverzií)
Zlepšenie efektivity vynaložených prostriedkov
(investícia)
Silné SEO
(budovanie organickej návštevnosti)
Silný ecommerce kanál
Magazín na e-shope SCONTO Nábytok
Pre firmy oslovujúce B2B
Vytvára pozíciu skutočného odborníka v segmente a buduje neotrasiteľnú dôveru k značke.
Budovanie odbornosti
Budovanie databázy relevantných kontaktov
(komunita)
Rast reálnych dopytov z webstránky
(investícia)
Silný a hodnotný brand
Blog PRORECO – užitočný sprievodca priemyselnými podlahami od lídra v segmente.
Pre firmy oslovujúce B2C
Pomáha budovať vlastné médiá firiem, ktoré priťahujú relevantných budúcich i súčasných zákazníkov k hodnotnému a pravidelne publikovanému obsahu.
Rast relevantných konverzií
(objednávky / registrácie)
Budovanie silnej komunity
(investícia)
Významný rast organickej návštevnosti
(budovanie organickej návštevnosti)
Nástroj na prieskum trhu