
Čo je to content marketing (vrátane príkladov projektov zo Slovenska a zo zahraničia)
Ak sa ma dnes niekto spýta, čomu sa venujem a čo presne robíme v agentúre, ako protiotázku sa ho spýtam, či má pár minút času na vysvetľovanie....

Prečo sme sa rozhodli vystúpiť spoza (ovocného) stromu
Sme content marketéri alebo aj Fruiteri, ako sa nazývame interne v rámci tímu. Vystihuje to totiž presne to, čo robíme. Nepracujeme síce v sade, ale...

7 tipov, ako naštartovať kreatívne myslenie
Rána, do ktorých sa momentálne už istú dobu budíme, sa pomaly, ale isto stávajú rutinnými až nudnými. Každý deň nás čaká v podstate to isté, sme...
![O dizajne infografík viac do hĺbky [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2021/01/Titulka2-01-1024x538.png)
O dizajne infografík viac do hĺbky [infografika]
V dnešnej dobe používa infografiku až 65% firiem v rámci tvorby svojho obsahu (venngage.com). Používatelia, resp. návštevníci webu, túto formu vizuálneho contentu obľubujú viac, než...

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?
Predpokladajme, že v každej kvalitnej agentúre sa dnes stretnete s prístupom, že ak chcete klientovi s jeho značkou pomôcť uspieť, musíte ju spoznať, pochopiť a vnímať v celom pracovnom procese ako svoju vlastnú. Vždy nám predsa má záležať...

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?
Marketérska branža je krásna, no občas je to Divoký západ. Musíš byť tak trochu ostrieľaný, aby ťa akceptoval. Našťastie len metaforicky, ale aj to je...
![Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2020/07/Electrend-Legrand-titulka-1024x601.png)
Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]
Ak sa rozhliadnete po internete a budete sa snažiť nájsť informácie a odpovede na vaše otázky o elektroinštaláciách, videovrátnikoch či záložných zdrojoch, pravdepodobne v istom momente natrafíte i na...

Koľko stojí dobrý článok?
Je to otázka za milión. A nápoveda vo väčšine prípadov absolútne žiadna. Mať vlastný web, blog či firemný magazín nie je nijaká výstrednosť. Pre firmy i malých...

Sociálna kampaň Filter with no filter: naša nedokonalosť nás robí dokonalými
Študentky katedry Masmediálnej komunikácie a reklamy UKF v Nitre, medzi nimi aj naša kolegyňa z oddelenia tvorby obsahu, Adel, realizovali sociálnu guerilla kampaň vytvorením filtra,...

Čo e-shopom priniesla a odniesla koronakríza?
„Milí zákazníci, kvôli veľkému náporu objednávok nie je možné robiť dodatočné zmeny v objednávkach.“ „Upozorňujeme našich zákazníkov, že kvôli množstvu objednávok je dodacia doba tovaru...

Sila návykov je ohromná. Postavte na nich svoje úspechy.
Dobrý návyk vzniká zautomatizovaním správnej rutiny. Ak to dokážeme, môžeme dosiahnuť neobyčajné veci. Ide o výber správnych návykov, motiváciu, naše odhodlanie, systém a silu vytrvať...