
Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?
Marketérska branža je krásna, no občas je to Divoký západ. Musíš byť tak trochu ostrieľaný, aby ťa akceptoval. Našťastie len metaforicky, ale aj to je...

Sociálna kampaň Filter with no filter: naša nedokonalosť nás robí dokonalými
Študentky katedry Masmediálnej komunikácie a reklamy UKF v Nitre, medzi nimi aj naša kolegyňa z oddelenia tvorby obsahu, Adel, realizovali sociálnu guerilla kampaň vytvorením filtra,...

Prečo nekráčať s davom?
Asi sa všetci zhodneme na tom, že reklamná presýtenosť dnes skôr znižuje účinnosť reklamy. Ale čo ak príde recesia či kríza a mnoho firiem usúdi,...

11 aktuálnych štatistík, ktoré by mal poznať každý marketér
Sledujete, ako sa posúva marketingový trh? Ak nie, mali by ste začať práve teraz. Aby ste vedeli čo najlepšie reagovať, predpovedať vývoj trhového prostredia a pružne reagovať,...

Je to tu. GDPR vstúpilo do platnosti
V posledných dňoch sa pojem GDPR stal akýmsi všeobecným strašiakom pre všetkých podnikateľov. Od 25. 5. 2018 musí každý podnikateľský subjekt nielen v rámci územia EÚ, ale...

Revolúcia v marketingu začína. Budujete si už vlastné médium?
Súčasný marketing sa dostal do krízy. Niečo sa musí zmeniť. Je to fakt, ktorý by si mal pripustiť každý marketér, ak vníma realitu trhu. Ľudia...

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu
Startupy sú témou seriálu, pri ktorej som sa v prvej časti zameral najmä na to, prečo by tieto spoločnosti mali myslieť na content marketing už pri...
![Ako funguje SMARKETING [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2015/12/Ako-funguje-smarketing-1024x682.jpg)
Ako funguje SMARKETING [infografika]
Priateľstvo medzi oddeleniami marketingu a obchodu a ich vzájomná koordinácia môžu byť vašou tajnou zbraňou pre zvýšenie obratu. Pozrite sa na nekonečný tok informácií, ktoré...

12 odporúčaní inbound marketingu, ktoré vám zvýšia konverzie
Polemizovať o tom, či inbound marketing funguje alebo nie, by dnes nebolo celkom namieste. Inbound marketing zahŕňa viaceré z aktivít, ktoré množstvo firiem už dlhšiu dobu využíva...
![Revolučná zmena polarity v marketingu [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2015/09/Zmena-polarity-v-marketingu-ContentFruiter-1-1024x682.jpg)
Revolučná zmena polarity v marketingu [infografika]
Content marketing je, zdá sa, reprezentantom novodobého marketingu. Marketingu, v ktorom zákazník prestáva byť lovený, ale sám hľadá svojím ďalekohľadom, aké má na trhu možnosti,...