
ContentMania
Nepredajný magazín content marketingovej agentúry ContentFruiter
Naším poslaním je okrem budovania informačných lídrov prinášať aj užitočné a zaujímavé informácie z nášho segmentu. ContentMania je ďalšou z aktivít, ktorá toto poslanie podčiarkuje. Rozhodli sme sa pre tlačenú formu obsahu ako prioritnú, aby ste si mohli na chvíľu odbehnúť od svojho mobilu, počítača či laptopu a načerpať inšpiráciu v trochu inej podobe, než na akú je dnes väčšina z nás zvyknutá.
Budeme radi, ak nám po prečítaní zanecháte spätnú väzbu, keďže naším cieľom je posúvať sa a byť zdrojom stále príťažlivejších a relevantnejších poznatkov. Aj vzhľadom na to, že ide o náš vôbec prvý pokus, je teda pre nás feedback veľmi dôležitý.
Pre koho je ContentMania?
Magazín je pre každého, koho zaujíma oblasť marketingu, chce načerpať nové informácie, zároveň byť zorientovaný v aktuálnom dianí a tak trochu nazrieť aj pod pokrievku našej agentúry. ContentMania dokáže byť užitočná pre riaditeľov firiem a vrcholových manažérov, marketingových špecialistov, nadšencov, produktových či obchodných manažérov, ale aj študentov.
Ako často vychádza?
Práve vyšlo pilotné číslo. Aj v tých ďalších sa chceme sústrediť na kvalitu. Aj preto bude ContentMania vychádzať zatiaľ dvakrát ročne, a to spravidla na jar a na jeseň.
Čo všetko nájdete vnútri?
Obsahom každého čísla budú novinky v oblasti content marketingu a marketingu vo všeobecnosti, ako aj rozhovory so zaujímavými a inšpiratívnymi osobnosťami z prostredia marketingu, biznisu a tvorby obsahu. Vo všetkých vydaniach nájdete aj niekoľko praktických a okamžite aplikovateľných rád a postupov. Nosnú a zároveň inšpiratívnu časť bude predstavovať rozhovor a prípadová štúdia so zástupcom spoločnosti, ktorá aplikuje content marketing a je súčasne klientom našej agentúry.
1. pilotné číslo (2/2023):
- Čo priniesol rok 2022 a čo čaká marketing v roku 2023?
- Rozhovor s odborníkom na sociálne siete Tonym Dúbravcom
- Rozhovor s Tomášom Bábicsom – konateľom spoločnosti Terran – o segmente strešných krytín a content marketingovom projekte
- Prípadová štúdia projektu Krytina.sk
- 8 mýtov o content marketingu
- E-book ako skvelý digitálny pomocník

Máte záujem o tlačenú verziu?
Rezervujte si svoj výtlačok cez tento formulár. Bezplatne vám ho pošleme do niekoľkých dní. Naviac môžete získať zaujímavé ceny.
Celodenný workshop pre vašu spoločnosť zdarma
Všetky spoločnosti, ktoré vyplnia formulár, budú zaradené do súťaže o:
1. cena Celodenný content marketingový workshop pre vašu spoločnosť na mieru
2. cena Content marketingový audit vašej spoločnosti
3 – 5. cena CF zápisník, CF pero a ovocné rollsy
Záujem o printový magazín ContentMania
Aktuálne nám v agentúre zostáva ešte 143 kusov.
Online verzia
Online verziu magazínu sprístupníme na našom webe v druhej polovici roka 2023. Ak sa vám teda nechce čakať, odporúčame rezervovať si svoj výtlačok čo najskôr cez formulár vyššie, keďže počet kusov je obmedzený a dotlač už nebude realizovaná.
Ak máte záujem iba o online verziu, môžete sa prihlásiť k odberu nášho newslettra, kde budete o jej vyjdení informovaní ako prví.
Spätná väzba
Ak nám chcete zanechať spätnú väzbu alebo je niečo, čo by ste v nasledujúcich číslach ContentManie chceli vidieť, dajte nám o tom vedieť: