

ContentMania
Užitočný magazín s marketingovými inšpiráciami
OBJEDNAJTE SI praktický a originálny polročník v zaujímavej forme pre všetkých, ktorých zaujíma marketing. Za ContentManiu nezaplatíte nič.
Získajte tlačenú alebo digitálnu verziu
Súťažte s ContentManiou a vyhrajte atraktívne ceny
Prihlásením na odber budete automaticky zaradení do dvoch kôl žrebovania. Čo môžete získať?
1. Štúdium na Digitálnej Univerzite v hodnote 1 000 eur
2. Ročné Prémium členstvo v Klube Digitálnej Univerzity
3. Osobný koučing s Jaroslavom Vojtechovským, zakladateľom Digitálnej Univerzity
Výhercov vyžrebujeme 15. 8. 2025.
4. 10 x poukaz v hodnote 50 EUR na nákup kávy od slovenskej pražiarne INCUPLE, CF zápisník, CF pero
Výhercov vyžrebujeme 15. 9. 2025.
Prihláste sa na odber
Zvoľte si tlačenú alebo digitálnu podobu magazínu. Pri objednaní tlačenej verzie vám magazín automaticky odošleme aj v digitálnej verzii.
Po prihlásení na odber získate navyše prístup k digitálnemu archívu, v ktorom nájdete všetky predchádzajúce čísla ContentManie.
Čo všetko nájdete vnútri?
Každé číslo ContentManie prináša novinky z oblasti marketingu a content marketingu. Nájdete tu rozhovory s inšpiratívnymi osobnosťami z marketingu, biznisu a tvorby obsahu. Tiež praktické a okamžite aplikovateľné rady a postupy. Inšpiratívnu časť tvoria rozhovory a prípadové štúdie.
Obsah najnovšej ContentManie (4. číslo, 11/2024):
- Tiktok stále valcuje – prečo je to tak?
- Novinky a trendy v online marketingu
- Marketingové udalosti – čo nás čaká v roku 2025?
- Základné pojmy AI I. Kľúčové pojmy AI
- Bude AI meniť hodnotu umenia?
- Generatívne AI nástroje na prácu s obsahom
- Vzdelávanie v oblasti AI
- Ľudmila Lešánek: Dizajn, ktorý odráža osobnosť a prináša harmóniu
- Ako marketingoví nadšenci vnímajú český a slovenský trh: sú rozdielne?
- Dlhodobá spolupráca a vlastné médium prinášajú výsledky aj v podobe dopytov
- Magazín o nábytku, ktorý prináša aj nákupy v e-shope
- Vzťah klient – agentúra alebo ako na obojstranne prospešnú spoluprácu
- Prečo je dizajn viac než len trend?
- Keď sny stretávajú realitu: hľadanie rovnováhy medzi nápadmi a efektívnymi riešeniami
- Konfigurátory– vstupná brána k získavaniu relevantných leadov
- Aj technické projekty nás bavia – ako sa nezľaknúť technického klienta
- Aké formy obsahu dlhodobo fungujú v segmente predaja nábytku?
- Nasťa Kuzminová: Viessmann je súčasťou môjho príbehu s víťazným koncom
- Pavlína Šedivá ze SCONTO: Kvalitním obsahem posilujeme zákaznickou důvěru a loajalitu
- Čo je content marketing
- 5 dôvodov, prečo začať robiť content marketing
- Pýtame sa špecialistov: Prečo je content marketing maratón a nie šprint?
- Čo kúpiť marketérovi na Vianoce?
- Seriály a filmy, ktoré by mal vidieť každý marketér


Spätná väzba
Ak nám chcete zanechať spätnú väzbu alebo máte nápady, čo by ste chceli vidieť v nasledujúcich číslach ContentMania, dajte nám o tom vedieť na mania@contentfruiter.sk . Vaše názory nám pomôžu zlepšovať a prinášať obsah, ktorý vás zaujme a inšpiruje.
Ak usúdite, že vám ContentMania dáva zmysel a pridanú hodnotu, mena ktorou nás odmeníte, môže mať podobu komentárov, zdieľaní, či odporúčaní. Tiež tip na budúci obsah.
Ako zruším odber?
Odber tlačenej aj digitálnej verzie môžete zrušiť jednoducho napísaním stručného emailu na adresu mania@contentfruiter.sk