ContentMania

Nepredajný magazín content marketingovej agentúry ContentFruiter

Naším poslaním je okrem budovania informačných lídrov prinášať aj užitočné a zaujímavé informácie z nášho segmentu. ContentMania je ďalšou z aktivít, ktorá toto poslanie podčiarkuje. Rozhodli sme sa pre tlačenú formu obsahu ako prioritnú, aby ste si mohli na chvíľu odbehnúť od svojho mobilu, počítača či laptopu a načerpať inšpiráciu v trochu inej podobe, než na akú je dnes väčšina z nás zvyknutá.

Budeme radi, ak nám po prečítaní zanecháte spätnú väzbu, keďže naším cieľom je posúvať sa a byť zdrojom stále príťažlivejších a relevantnejších poznatkov.

Pre koho je ContentMania?

Magazín je pre každého, koho zaujíma oblasť marketingu, chce načerpať nové informácie, zároveň byť zorientovaný v aktuálnom dianí a tak trochu nazrieť aj pod pokrievku našej agentúry. ContentMania dokáže byť užitočná pre riaditeľov firiem a vrcholových manažérov, marketingových špecialistov, nadšencov, produktových či obchodných manažérov, ale aj študentov.

Získať tlačenú verziu

Ako často vychádza?

Práve vyšlo druhé číslo. Chceme sa sústrediť na kvalitu, preto bude ContentMania vychádzať zatiaľ dvakrát ročne.

Čo všetko nájdete vnútri?

Obsahom každého čísla budú novinky v oblasti content marketingu a marketingu vo všeobecnosti, ako aj rozhovory so zaujímavými a inšpiratívnymi osobnosťami z prostredia marketingu, biznisu a tvorby obsahu. Vo všetkých vydaniach nájdete aj niekoľko praktických a okamžite aplikovateľných rád a postupov. Nosnú a zároveň inšpiratívnu časť bude predstavovať rozhovor a prípadová štúdia so zástupcom spoločnosti, ktorá aplikuje content marketing a je súčasne klientom našej agentúry.

2. číslo (12/2023):

  • Čo čaká marketing v roku 2023 a umelá inteligencia ako trend storočia
  • Prehľad TOP marketingových podcastov a udalostí roka
  • Rozhovor s odborníkmi – nahradí AI autorov?
  • Prípadové štúdie projektov Electrend a Čaro dreva
  • Autori ako základný pilier projektu
  • Dôležitosť brand ambasátorov v content marketingu
  • Garanti ako strážcovia odborných informácií v obsahu
  • Ako získať relevantné publikum na sociálnych sieťach?
  • B2C vs. B2B content marketing
  • Rozhovor s Janom Pínom – marketingovým manažérom spoločnosti Legrand SK a CZ –  o segmente elektroinštalácií a content marketingovom projekte
  • Rozhovor s Milanom Michalovičom – obchodným riaditeľom KANSAI HELIOS Slovakia a Naďou Majdanovou – marketingovou špecialistkou KANSAI HELIOS Slovakia o drevárskom segmente a content marketingovom projekte
  • Redizajn vs. nový web
  • Pillar page – kľúčový prvok v SEO stratégií
  • Tipy na knihy, ktoré vám rozšíria znalosti o marketingu

Máte záujem o tlačenú verziu?

Rezervujte si svoj výtlačok cez tento formulár. Bezplatne vám ho pošleme do niekoľkých dní.

Záujem o printový magazín ContentMania

Online verzia

Spätná väzba

Ak nám chcete zanechať spätnú väzbu alebo je niečo, čo by ste v nasledujúcich číslach ContentManie chceli vidieť, dajte nám o tom vedieť: