Čo je content marketing

Obsahový marketing je strategický prístup k marketingu zameraný na vytváranie a distribúciu hodnotného, relevantného a konzistentného obsahu. Cieľom je prilákať a udržať si jasne definované publikum a tak pomáhať s dosahovaním ziskových cieľov. Na rozdiel od tradičného marketingu, ktorý je často zameraný na priamy predaj, content marketing kladie dôraz na budovanie vzťahov, dôvery a lojality u potenciálnych aj existujúcich zákazníkov.

Content marketing sa snaží o pridanú hodnotu, vzdeláva, inšpiruje či zabáva. Jeho cieľom nie je vyzdvihnúť konkrétny produkt, službu alebo firmu.

Aké sú základy content marketingu, ktoré sa nedajú obísť?

Len tvoriť obsah nestačí. Pri content marketingu je kľúčová stratégia a systematickosť.

Autor vizuálu infografiky: Dominika Kobetič Colombová

Poznáte výhody content marketingu a chyby, ktorým by ste sa mali vyhnúť?

Content marketing je jednou z najefektívnejších stratégií, ktoré prináša dlhodobé výsledky. Kvalitný obsah funguje v akomkoľvek segmente, dajte si však pozor na základné chyby, ktoré vás môžu od cieľov naopak vzdialiť.

Autor vizuálu infografiky: Dominika Kobetič Colombová

Ako správne začať s content marketingom?

Kľúčom k úspechu je vytvárať hodnotný obsah, ktorý rieši potreby cieľovej skupiny, a distribuovať ho konzistentne a efektívne.

Autor vizuálu infografiky: Dominika Kobetič Colombová

Pravidelný newsletter

Odšťavený z čerstvých marketingových noviniek, plný výživných informácií. Nezmeškajte náš obsah a zostaňte v obraze.

Author avatar
Sandra Šutková
Študovala marketing a reklamu na Katedre masmediálnej komunikácie a reklamy v Nitre. V rámci online sveta začala stážou, počas ktorej sa rozvinul jej vzťah k PPC reklamám. Čoraz viac ju ale lákali sociálne siete a keď prišla ponuka z CF, neváhala pridať sa k tímu distribúcie obsahu, ktorý aktuálne aj manažuje z pozície content distribution manažérky. Sany, vždy usmiata ako slnko, rada cestuje a spoznáva svet. Tvrdí, že je spokojná, ak má stále čo robiť, pretože deň ju potom teší viac. Všade chodí o 10 minút skôr, takže na pracovných mítingoch ju uvidíte medzi prvými.