
Infografika: 7 benefitov čítania
Knihy predstavujú život. A to doslova. Mnohé nesú posolstvo a odkaz, ktorý si každý čitateľ môže interpretovať po svojom. Čítanie navyše prináša benefity, ktoré na...
![O dizajne infografík viac do hĺbky [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2021/01/Titulka2-01-1024x538.png)
O dizajne infografík viac do hĺbky [infografika]
V dnešnej dobe používa infografiku až 65% firiem v rámci tvorby svojho obsahu (venngage.com). Používatelia, resp. návštevníci webu, túto formu vizuálneho contentu obľubujú viac, než...
![Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2019/11/informacny-lider-titulny-obrazok-1024x415.png)
Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]
Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na...
![Fázy funkčného content marketingu [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2016/10/Fotolia_124145577_S.jpg)
Fázy funkčného content marketingu [infografika]
Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži. Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil...
![Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2016/02/cards-619016_1920-1024x683.jpg)
Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]
Content marketing, PR a reklama sú silné marketingové nástroje, ktorými si firmy vylepšujú svoju pozíciu u zákazníkov a na trhu. Porovnajme teda CONTENT MARKETING, nekomerčné...
![Ako content marketing mení správanie návštevníka webu [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2015/09/Ako-content-marketing-meni-spravanie-navstevnika-webu-1024x411.jpg)
Ako content marketing mení správanie návštevníka webu [infografika]
Nákupné správanie zákazníkov sa mení. Predajcovia už nemajú takú kontrolu nad “buying journey”- nákupnými cestami zákazníkov. Tí sa vzdelávajú v online priestore, kde majú na...