Agentúra ContentFruiter vydala štvrté číslo magazínu ContentMania.
Periodikum ContentMania vychádza dvakrát ročne. Mapuje novinky a trendy v marketingu a content marketingu. Nájdete v ňom rozhovory s inšpiratívnymi osobnosťami biznisu, kreatívnej tvorby obsahu i analýzy a merateľnosti dát plus praktické a ihneď aplikovateľné rady a postupy. Inšpiratívnu časť tvoria rozhovory a prípadové štúdie. Najnovšie vydanie je pripravené osloviť marketérov, podnikateľov aj nadšencov, ktorí chcú zostať v obraze a rozvíjať svoje znalosti v oblasti marketingu, nápaditej a hodnotnej propagácie.
Reprezentatívny magazín agentúry ContentFruiter pozýva čitateľov nazrieť do dynamiky neustále sa meniaceho online prostredia. „Čitatelia sa môžu tešiť na definície základných pojmov AI, vyskúšané AI nástroje na prácu s obsahom, odporúčané AI kurzy a zamýšľanie sa nad otázkou, či a ako bude AI meniť hodnotu umenia,“ hovorí CEO agentúry Ing. Roman Kleman.
Súčasťou magazínu sú aj rozhovory s osobnosťami, ktoré rozumejú dlhodobej spolupráci a rady odkrývajú príbehy a zákulisie úspešných projektov.
- Ľudmila Lešánek: Dizajn, ktorý odráža osobnosť a prináša harmóniu
- Nasťa Kuzminová: Viessmann je súčasťou môjho príbehu s víťazným koncom
- Pavlína Šedivá zo Sconta: Kvalitným obsahom posilňujeme zákaznícku dôveru a lojalitu
Čo sa týka trendov, nová ContentMania sa zameriava na vývoj sociálnych sietí, vzťahy medzi klientmi a agentúrami aj na špecifiká content marketingu v rôznych oblastiach s ohľadom na efektívne využívanie rozpočtov. Okrem iného v nej čitateľ nájde aj analýzu dôvodov, prečo Tiktok stále dominuje, predpovede marketingových trendov na rok 2025, porovnanie vnímania českého a slovenského trhu marketingovými nadšencami a rady, ako zlepšiť vzťah medzi klientom a agentúrou.
K dispozícii sú aj články, ktoré ukazujú, ako konfigurátory pomáhajú získavať relevantné leady, a ktoré odhaľujú formy obsahu fungujúce v predaji nábytku. Ďalej články definujúce päť dôvodov, prečo začať s content marketingom, a texty odporúčajúce seriály a filmy, ktoré by mal vidieť každý marketér.
Objednajte si contentmaniu zadarmo
Magazín ContentMania je dostupný online aj v tlačenej podobe. Každý, kto má oň záujem či už v tlačenej, alebo online forme, sa môže prihlásiť na webstránke agentúry ContentFruiter https://contentfruiter.sk/contentmania/
Viki je energická office manažérka CF, ktorá popri štúdiu magisterského ročníka marketingovej komunikácie na FMK UCM v Trnave úspešne zvláda chod nášho officeu, administratívnu činnosť a support jednotlivých divízií. Okrem toho sa aktívne podieľa aj na koordinácii marketingových aktivít agentúry. Má rada minimalizmus, poriadok a správny time manažment. Jej najväčšou vášňou je cestovanie a spoznávanie nových miest a kultúr. Patrí k milovníkom dobrého jedla a kvalitnej kávy