V dnešnej dobe používa infografiku až 65% firiem v rámci tvorby svojho obsahu (venngage.com). Používatelia, resp. návštevníci webu, túto formu vizuálneho contentu obľubujú viac, než len čítanie siahodlhých textov. Naši kolegovia grafici sa preto postarali o súhrnnú infografiku, ktorá vás prevedie základnými tipmi a kľúčami, ako vlastne dosiahnuť úspech pri tvorbe svojej vlastnej.
2 min. čítania
O dizajne infografík viac do hĺbky [infografika]
-
-
AutorAndrej Hutira
-
Publikované27. januára 2021
-
0 komentárovpridať komentár
Podobné články


Autor: Patrik Vavrovič
18. júna 2019
18. júna 2019
„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii
Ak sa bavíme o „evrgrínoch“, možno každému z nás zíde na um hneď niekoľko pesničiek, ktoré sú dlhodobo populárne. Nebudem sa zrejme mýliť, keď poviem, že by sa medzi nimi objavili hity od skupín ako Queen, Beatles, Led Zeppelin, The Rolling Stones či...
Vyhrajte s pilotným vydaním ContentManie
Stačí vyplniť formulár a my vám bezplatne zašleme výtlačok. Navyše máte teraz možnosť zapojiť sa do súťaže o content marketingový workshop a audit.

Odber newslettera
Dátum konania webinára mi nevyhovuje
Zanechajte nám na Vás kontakt a my Vás budeme kontaktovať ak budeme realizovať webinár s touto témou aj v inom termíne.
Súhlasíte s používaním cookies?
Táto webová stránka využíva súbory cookies na účely poskytnutia optimálneho používateľského zážitku a umožnenie analýzy návštevnosti. Viac o ich použití, nastaveniach a vašich právach sa dočítate na stránke Nastavenie súkromia.
Funkčné Nevyhnutné
Relačné a perzistentné cookies potrebné pre správne fungovanie portálu a uloženie nastavení o rozsahu použitia súborov cookies a ochrane osobných údajov.
Preferenčné
Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovej stránke si zapamätať napríklad vašu predvoľbu zobrazovania vyskakovacích okien, formulárov, ankiet a pod. a prispôsobiť daným preferenciám svoje správanie.
Štatistické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.
Štatistické súbory cookies umožňujú tvorbu anonymných štatistík o aktivite, demografických údajoch, interakciách s webovou stránkou a analýzu návštev webovej stránky anonymnými vizualizáciami správania.
Marketingové
Zámerom marketingových cookies je zobrazovať návštevníkom personalizované reklamy, ktoré sú relevantné, pútavé a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.