Content marketing, PR a reklama sú silné marketingové nástroje, ktorými si firmy vylepšujú svoju pozíciu u zákazníkov a na trhu. Porovnajme teda CONTENT MARKETING, nekomerčné PUBLIC RELATIONS a starú známu REKLAMU z viacerých uhlov. Pozrime sa, v čom sú špecifické.
Stiahnuť infografiku
2 min. čítania
Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]
-
-
AutorRoman Kleman
-
Publikované23. februára 2016
-
0 komentárovpridať komentár
Podobné články


Autor: Roman Kleman
7. júla 2022
7. júla 2022
Čo to znamená, ak „Marketing robíme inak“
U nás v agentúre ContentFruiter robíme veci trochu naopak. Inak, ako je to bežné v reklame, ktorú každý pozná, rozumie jej a berie ju ako súčasť života. Sme určitým protipólom...


Autor: Patrik Vavrovič
20. januára 2022
20. januára 2022
Top obsah v roku 2021. Aké priniesol výsledky našim klientom?
Ako už býva zvykom, po skončení roku zvykneme hodnotiť. Či už ako jednotlivci, alebo firmy. Pozeráme sa na to, čo sa podarilo, čo sa dosiahlo,...


Autor: Marianna Šišmičová
18. novembra 2021
18. novembra 2021
Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?
Marketéri sa už teraz tešia na to, čo nám rok 2022 prinesie. Aké zmeny môžeme očakávať v content marketingu? Prinesie nám ďalší rok niečo úplne...
Vyhrajte s pilotným vydaním ContentManie
Stačí vyplniť formulár a my vám bezplatne zašleme výtlačok. Navyše máte teraz možnosť zapojiť sa do súťaže o content marketingový workshop a audit.

Odber newslettera
Dátum konania webinára mi nevyhovuje
Zanechajte nám na Vás kontakt a my Vás budeme kontaktovať ak budeme realizovať webinár s touto témou aj v inom termíne.
Súhlasíte s používaním cookies?
Táto webová stránka využíva súbory cookies na účely poskytnutia optimálneho používateľského zážitku a umožnenie analýzy návštevnosti. Viac o ich použití, nastaveniach a vašich právach sa dočítate na stránke Nastavenie súkromia.
Funkčné Nevyhnutné
Relačné a perzistentné cookies potrebné pre správne fungovanie portálu a uloženie nastavení o rozsahu použitia súborov cookies a ochrane osobných údajov.
Preferenčné
Preferenčné súbory cookies umožňujú internetovej stránke si zapamätať napríklad vašu predvoľbu zobrazovania vyskakovacích okien, formulárov, ankiet a pod. a prispôsobiť daným preferenciám svoje správanie.
Štatistické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.
Štatistické súbory cookies umožňujú tvorbu anonymných štatistík o aktivite, demografických údajoch, interakciách s webovou stránkou a analýzu návštev webovej stránky anonymnými vizualizáciami správania.
Marketingové
Zámerom marketingových cookies je zobrazovať návštevníkom personalizované reklamy, ktoré sú relevantné, pútavé a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.