

Webová stránka predstavuje akúsi vstupnú bránu firmy do digitálneho sveta, kde sa nachádza niekoľko miliónov ľudí a ďalších konkurenčných spoločností. Každých 60 sekúnd vznikne približne 240 nových stránok. Ako v takom pretlaku vyniknúť s webom staršieho dáta?
Rýchly technologický vývoj môže rozvíriť túžbu po novom webe postavenom úplne od nuly. Možno však máte eso v rukáve, ktorým je dĺžka pôsobenia vašej stránky v online priestore.
Keď vek hrá s vami, nie proti vám
Vek stránky predstavuje benefit, ktorý ovplyvňuje jej dôveryhodnosť voči zákazníkom a vyhľadávačom, ako aj jej výkonnosť v online priestore.
Na čo všetko vek stránky pôsobí?
1. Autorita
Staršie stránky majú vďaka svojmu veku položený dobrý základ na budovanie autority. Už len to, že ich Google indexoval dlhší čas (v niektorých prípadoch aj desiatky rokov), postačuje na vytvorenie základnej úrovne autority, a to aj bez toho, aby dané stránky dosahovali správnu úroveň SEO optimalizácie.
2. Dôveryhodnosť
Hlavnou prioritou Googlu je poskytnúť svojim používateľom dôveryhodné výsledky vyhľadávania. Dlhodobá prítomnosť na internete predstavuje pre Google bezpečnejší, stabilnejší a spoľahlivejší zdroj informácií v porovnaní s novo publikovanou stránkou.
3. Lepšia pozícia vo vyhľadávačoch (SEO)
Vek stránky môže mať pozitívny vplyv na SEO. Staršie stránky majú tendenciu dosahovať vyššie pozície vo výsledkoch vyhľadávania v porovnaní s novšími stránkami, pokiaľ ide o rovnaký obsah a kvalitu. Samozrejme, za predpokladu, že stránka v minulosti nebola blokovaná zo strany Googlu za nepovolenú aktivitu. Ak je stránka dlhodobo online, môže mať kvalitné spätné odkazy a etablovaný odkazový profil, čo je dôležité pre SEO a dôveryhodnosť zo strany Googlu.
4. Stabilná návštevnosť a publikum
Staršie webové stránky často majú verné publikum, ktoré sa vracia a podporuje svojou organickou návštevnosťou publikovaný obsah a výslednú dôveryhodnosť webu.
Pokračovanie článku nájdete v 2. čísle ContentManie na str. 40, ktorú vám po prihlásení k odberu automaticky pošleme v digitálnej alebo tlačenej verzii. Nenechajte si ujsť inšpiratívne rozhovory, case studies a novinky zo sveta marketingu.
V článku sa ďalej dočítate:
- zvyšné faktory, na ktoré pôsobí vek stránky,
- z čoho pramení potreba zmeniť web,
- kedy je vhodnejší redizajn webu,
- podelíme sa s vami o webový úkaz, ktorý si našiel fanúšikov aj zákazníkov.
Vyplňte formulár a prihláste sa k odberu ContentManie, ktorú vám bezplatne pošleme na e-mail alebo priamo na vašu adresu.












![Ako Jožko s pani Krízovou a ostatnými vybabral a väčší kus koláča si uchmatol [audio príbeh]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2019/11/Ako-jozko-s-pani-krizovou-a-ostatnymi-vybabral_titulka-1024x682.jpeg)

![Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2019/11/informacny-lider-titulny-obrazok-1024x415.png)


