PR

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
11. septembra 2020

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník

V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
5. septembra 2020

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?

Predpokladajme, že v každej kvalitnej agentúre sa dnes stretnete s prístupom, že ak chcete klientovi s jeho značkou pomôcť uspieť, musíte ju spoznať, pochopiť a vnímať v celom pracovnom procese ako svoju vlastnú. Vždy nám predsa má záležať...

Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
23. februára 2016

Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]

Content marketing, PR a reklama sú silné marketingové nástroje, ktorými si firmy vylepšujú svoju pozíciu u zákazníkov a na trhu. Porovnajme teda CONTENT MARKETING, nekomerčné...

Vytlačí content marketing klasické “PíáR”?
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
18. septembra 2015

Vytlačí content marketing klasické “PíáR”?

Public relations (PR) zatiaľ u nás ešte stále pozná viac ľudí ako content marketing (CM). PR má mnoho definícií, oficiálny preklad však hovorí, že ide...