
Užitočné tipy, ako zvládnuť remarketing
Meniace sa správanie pri nakupovaní a rastúce očakávania spotrebiteľov oslabili lojalitu k značke. Firmy musia usilovnejšie pracovať na vytváraní pútavých reklám. Práve remarketing môže byť v tomto smere veľmi nápomocný.

Ignorujete ľudí blokujúcich reklamy na internete? Neoslovujete asi tretinu trhu
Zatvorte na chvíľu oči a predstavte si svet bez reklamy… Ťažké, však? Dennodenne sa nám prihovárajú stovky až tisíce reklamných posolstiev, ktoré sa nás snažia presvedčiť...

ASMR - Nová zbraň reklamy s veľkou perspektívou
Tradičná reklama to má v dnešnej dobe čoraz ťažšie. Príchod digitálnej televízie a rozmach služieb ako YouTube či Netflix obdaril spotrebiteľov výrazne väčšou mierou kontroly...
![Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2016/02/cards-619016_1920-1024x683.jpg)
Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]
Content marketing, PR a reklama sú silné marketingové nástroje, ktorými si firmy vylepšujú svoju pozíciu u zákazníkov a na trhu. Porovnajme teda CONTENT MARKETING, nekomerčné...

Má content marketing silu prevalcovať tradičnú reklamu?
Content marketing nie je novinka. Jeho história siaha ku koncu 19. storočia. Avšak jeho význam a účinok sa znásobujú práve v našom digitálnom veku. Pozrime sa, prečo...