obsahový marketing

Čo to znamená, ak „Marketing robíme inak“
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
7. júla 2022

Čo to znamená, ak „Marketing robíme inak“

U nás v agentúre ContentFruiter robíme veci trochu naopak. Inak, ako je to bežné v reklame, ktorú každý pozná, rozumie jej a berie ju ako súčasť života. Sme určitým protipólom...

Top obsah v roku 2021. Aké priniesol výsledky našim klientom?
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
20. januára 2022

Top obsah v roku 2021. Aké priniesol výsledky našim klientom?

Ako už býva zvykom, po skončení roku zvykneme hodnotiť. Či už ako jednotlivci, alebo firmy. Pozeráme sa na to, čo sa podarilo, čo sa dosiahlo,...

Neprichádzajú nápady na nové témy pre váš blog? Skúste tieto overené metódy
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
9. decembra 2021

Neprichádzajú nápady na nové témy pre váš blog? Skúste tieto overené metódy

Poznáte to. Pustíte sa do tvorby blogu, až sa dostanete do situácie, kedy ste vyčerpali všetky nápady na témy. Premýšľate, hútate, hľadáte – a žiadne nové...

Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?
Marianna Šišmičová
Autor: Marianna Šišmičová
18. novembra 2021

Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?

Marketéri sa už teraz tešia na to, čo nám rok 2022 prinesie. Aké zmeny môžeme očakávať v content marketingu? Prinesie nám ďalší rok niečo úplne...

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
6. októbra 2021

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium

Využívate aktívne sociálne siete? Sú už stabilnou súčasťou vašej marketingovej stratégie? Čo by sa stalo, ak by Facebook či Instagram zablokoval váš účet, vaše reklamy,...

Online magazín Electrend ocenila porota súťaže Fénix content marketing
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
14. júla 2021

Online magazín Electrend ocenila porota súťaže Fénix content marketing

27.júna sa v krásnych priestoroch Dvořákovej siene Rudolfina, ktorá je domovom Českej filharmónie, konalo vyhlásenie výsledkov súťaže content marketingových prác a projektov Fénix content marketing....

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
24. júna 2021

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí

Za 6 rokov sme v agentúre pripravili už viac ako 40 rôznych obsahových stratégií pre spoločnosti v rôznych segmentoch. Súčasťou obsahovej stratégie je vždy aj...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
2. júna 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť

Záverečná tretia časť seriálu o nedostatkoch firemných blogov a magazínov sa sústredí na okolie obsahu. Pozrieme sa v nej na tzv. CTA prvky (call-to-action) – teda prvky, ktoré...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 2. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
26. mája 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 2. časť

Tento text je pokračovaním prvej časti, ktorá sa zameriavala na nedostatky obsahovej sekcie ako celku. V druhej časti sa pozrieme na konkrétne chyby týkajúce sa...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 1. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
19. mája 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 1. časť

Ako sa hovorí, je lacnejšie poučiť sa z chýb iných ako zo svojich vlastných. Aj preto sme sa rozhodli pripraviť tento praktický materiál, ktorý sumarizuje tie...