Fázy funkčného content marketingu [infografika]

Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži.

Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil do štyroch fáz, ktoré sú v tomto procese nenahraditeľné. V skratke povedané, najskôr treba analyzovať trh, konkurenciu a klienta, potom správne nastaviť stratégiu, následne pravidelne vytvárať originálny obsah, tento neustále šíriť (predovšetkým nekomerčným spôsobom a najlepšie prostredníctvom vlastných, neplatených kanálov) a nakoniec neustále monitorovať správanie zákazníkov, vyhodnocovať ho a vylepšovať celý proces.

Potom príde úroda. Začne rásť pomaly, ale isto. A bude čím ďalej väčšia. Pocítite to vo zvýšených konverziách a nákupoch. Hovoríme tomu funkčný content marketing. Nie preto, že by content marketing sám o sebe nefungoval, ale chcem tým zdôrazniť, že si vyžaduje poctivý prístup. Potom zafunguje vždy.

Infografika popisujúca fázy funkčného content marketingu
Stiahnuť infografiku

Author avatar
Roman Kleman
Po 20 rokoch pôsobenia v marketingovej komunikácii priniesol ideu content marketingovej agentúry ContentFruiter. Ako CEO sa stará o jej napredovanie a nové vízie. Tvorba obsahu je mu blízka, je fanúšikom kvalitnej sci-fi aj radostného pohybu po poľných a lesných cestách – bicyklom alebo nordic walkingom s verným psíkom Benym. Fascinuje ho vesmír a rád spoznáva svet.

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


  • Full-service pre Content Marketing. Budujeme informačných lídrov a tvoríme dlhodobé hodnoty s garanciou výsledkov.

  • ContentFruiter s.r.o.

    IČO: 50183419
    IČ DPH: SK2120207463
  • Odber newslettera

© 2016 - 2021 ContentFruiter s.r.o.