
Kvalitný obsah musí mať atmosféru – prečo?
Plynný obal planéty, jednotka tlaku či nálada istého prostredia – atmosféra je pojem viacvýznamový. S kvalitným obsahom súvisia všetky jej charakteristiky. V prenesenom význame, samozrejme. Prečo je...

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy
Na content marketing môžete naraziť stále častejšie. A tak ako sa môžete dočítať o viacerých podložených a užitočných informáciách, natrafiť môžete aj na mnohé protichodné či nepresné. Prečítajte si 8 častých poloprávd a mýtov o content marketingu, ktoré spôsobujú nedorozumenia pri komunikácii.

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah
Vedeli ste, že obľúbená módna značka Zara expeduje svoje výrobky medzi zákazníkov bleskovou rýchlosťou? Trvá len 15 dní, kým sa oblečenie z výroby dostane na pulty,...

Užitočné nástroje na prácu s farbou
Vybrať a aplikovať vhodnú farbu do dizajnov, vizuálnych identít a produktov, na ktorých pracujeme, vyzerá ako jednoduchá a priamočiara časť dizajnového procesu. Keď si ale uvedomíme,...

Neprichádzajú nápady na nové témy pre váš blog? Skúste tieto overené metódy
Poznáte to. Pustíte sa do tvorby blogu, až sa dostanete do situácie, kedy ste vyčerpali všetky nápady na témy. Premýšľate, hútate, hľadáte – a žiadne nové...

Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?
Marketéri sa už teraz tešia na to, čo nám rok 2022 prinesie. Aké zmeny môžeme očakávať v content marketingu? Prinesie nám ďalší rok niečo úplne...

Užitočné typografické nástroje pre dizajnérov
Pojem typografia definuje vo svojej podstate všetky faktory spojené so vzhľadom textu. Je to jeden z najzákladnejších a najpodstatnejších grafických elementov, ktorého hodnotu pozná každý...

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium
Využívate aktívne sociálne siete? Sú už stabilnou súčasťou vašej marketingovej stratégie? Čo by sa stalo, ak by Facebook či Instagram zablokoval váš účet, vaše reklamy,...

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí
Za 6 rokov sme v agentúre pripravili už viac ako 40 rôznych obsahových stratégií pre spoločnosti v rôznych segmentoch. Súčasťou obsahovej stratégie je vždy aj...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť
Záverečná tretia časť seriálu o nedostatkoch firemných blogov a magazínov sa sústredí na okolie obsahu. Pozrieme sa v nej na tzv. CTA prvky (call-to-action) – teda prvky, ktoré...