tvorba obsahu

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
15. augusta 2022

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy

Na content marketing môžete naraziť stále častejšie. A tak ako sa môžete dočítať o viacerých podložených a užitočných informáciách, natrafiť môžete aj na mnohé protichodné či nepresné. Prečítajte si 8 častých poloprávd a mýtov o content marketingu, ktoré spôsobujú nedorozumenia pri komunikácii.

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
23. marca 2022

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah

Vedeli ste, že obľúbená módna značka Zara expeduje svoje výrobky medzi zákazníkov bleskovou rýchlosťou? Trvá len 15 dní, kým sa oblečenie z výroby dostane na pulty,...

Užitočné nástroje na prácu s farbou
Michal Kurtulík
Autor: Michal Kurtulík
27. januára 2022

Užitočné nástroje na prácu s farbou

Vybrať a aplikovať vhodnú farbu do dizajnov, vizuálnych identít a produktov, na ktorých pracujeme, vyzerá ako jednoduchá a priamočiara časť dizajnového procesu. Keď si ale uvedomíme,...

Neprichádzajú nápady na nové témy pre váš blog? Skúste tieto overené metódy
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
9. decembra 2021

Neprichádzajú nápady na nové témy pre váš blog? Skúste tieto overené metódy

Poznáte to. Pustíte sa do tvorby blogu, až sa dostanete do situácie, kedy ste vyčerpali všetky nápady na témy. Premýšľate, hútate, hľadáte – a žiadne nové...

Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?
Marianna Šišmičová
Autor: Marianna Šišmičová
18. novembra 2021

Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?

Marketéri sa už teraz tešia na to, čo nám rok 2022 prinesie. Aké zmeny môžeme očakávať v content marketingu? Prinesie nám ďalší rok niečo úplne...

Užitočné typografické nástroje pre dizajnérov
Michal Kurtulík
Autor: Michal Kurtulík
27. októbra 2021

Užitočné typografické nástroje pre dizajnérov

Pojem typografia definuje vo svojej podstate všetky faktory spojené so vzhľadom textu. Je to jeden z najzákladnejších a najpodstatnejších grafických elementov, ktorého hodnotu pozná každý...

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
6. októbra 2021

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium

Využívate aktívne sociálne siete? Sú už stabilnou súčasťou vašej marketingovej stratégie? Čo by sa stalo, ak by Facebook či Instagram zablokoval váš účet, vaše reklamy,...

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
24. júna 2021

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí

Za 6 rokov sme v agentúre pripravili už viac ako 40 rôznych obsahových stratégií pre spoločnosti v rôznych segmentoch. Súčasťou obsahovej stratégie je vždy aj...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
2. júna 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť

Záverečná tretia časť seriálu o nedostatkoch firemných blogov a magazínov sa sústredí na okolie obsahu. Pozrieme sa v nej na tzv. CTA prvky (call-to-action) – teda prvky, ktoré...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 2. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
26. mája 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 2. časť

Tento text je pokračovaním prvej časti, ktorá sa zameriavala na nedostatky obsahovej sekcie ako celku. V druhej časti sa pozrieme na konkrétne chyby týkajúce sa...