tvorba obsahu

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
6. októbra 2021

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium

Využívate aktívne sociálne siete? Sú už stabilnou súčasťou vašej marketingovej stratégie? Čo by sa stalo, ak by Facebook či Instagram zablokoval váš účet, vaše reklamy,...

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
24. júna 2021

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí

Za 6 rokov sme v agentúre pripravili už viac ako 40 rôznych obsahových stratégií pre spoločnosti v rôznych segmentoch. Súčasťou obsahovej stratégie je vždy aj...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
2. júna 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť

Záverečná tretia časť seriálu o nedostatkoch firemných blogov a magazínov sa sústredí na okolie obsahu. Pozrieme sa v nej na tzv. CTA prvky (call-to-action) – teda prvky, ktoré...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 2. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
26. mája 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 2. časť

Tento text je pokračovaním prvej časti, ktorá sa zameriavala na nedostatky obsahovej sekcie ako celku. V druhej časti sa pozrieme na konkrétne chyby týkajúce sa...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 1. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
19. mája 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 1. časť

Ako sa hovorí, je lacnejšie poučiť sa z chýb iných ako zo svojich vlastných. Aj preto sme sa rozhodli pripraviť tento praktický materiál, ktorý sumarizuje tie...

O dizajne infografík viac do hĺbky [infografika]
Andrej Hutira
Autor: Andrej Hutira
27. januára 2021

O dizajne infografík viac do hĺbky [infografika]

V dnešnej dobe používa infografiku až 65% firiem v rámci tvorby svojho obsahu (venngage.com). Používatelia, resp. návštevníci webu, túto formu vizuálneho contentu obľubujú viac, než...

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
11. septembra 2020

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník

V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
18. júna 2019

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii

Ak sa bavíme o „evrgrínoch“, možno každému z nás zíde na um hneď niekoľko pesničiek, ktoré sú dlhodobo populárne. Nebudem sa zrejme mýliť, keď poviem, že by sa medzi nimi objavili hity od skupín ako Queen, Beatles, Led Zeppelin, The Rolling Stones či...

Fázy funkčného content marketingu [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
25. októbra 2016

Fázy funkčného content marketingu [infografika]

Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži. Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil...

Ako nastaviť múze zadok a nechať sa nakopnúť
Jarmila Knapcová
Autor: Jarmila Knapcová
16. februára 2016

Ako nastaviť múze zadok a nechať sa nakopnúť

Určite aj vy poznáte chvíle, kedy potrebujete tvoriť a jednoducho neviete nájsť inšpiráciu či nové nápady. Alebo si o sebe myslíte, že vy vôbec nie...