tvorba obsahu

Content marketing a informačné púšte slovenských regiónov
Ivana Paulíková
Autor: Ivana Paulíková
21. apríla 2023

Content marketing a informačné púšte slovenských regiónov

Content marketingu sa môžete venovať naozaj dlho, môžete mu rozumieť a stále budete hľadať jeho definíciu. Táto práca má potenciál stať sa pre človeka vášňou – a tým...

Čo je šťavou pre marketing?
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
21. februára 2023

Čo je šťavou pre marketing?

Aby marketing stratil trochu zo svojej šedi, potrebuje šťavu. Napríklad v podobe autentickosti, inšpiratívnosti, originality alebo pridanej hodnoty. Aby sme len nehasili smäd, ale prinášali zákazníkom „nové hodnotné chute“...

Kvalitný obsah musí mať atmosféru – prečo?
Nina Vráblová
Autor: Nina Vráblová
16. novembra 2022

Kvalitný obsah musí mať atmosféru – prečo?

Plynný obal planéty, jednotka tlaku či nálada istého prostredia – atmosféra je pojem viacvýznamový. S kvalitným obsahom súvisia všetky jej charakteristiky. V prenesenom význame, samozrejme. Prečo je...

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
15. augusta 2022

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy

Na content marketing môžete naraziť stále častejšie. A tak ako sa môžete dočítať o viacerých podložených a užitočných informáciách, natrafiť môžete aj na mnohé protichodné či nepresné. Prečítajte si 8 častých poloprávd a mýtov o content marketingu, ktoré spôsobujú nedorozumenia pri komunikácii.

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
23. marca 2022

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah

Vedeli ste, že obľúbená módna značka Zara expeduje svoje výrobky medzi zákazníkov bleskovou rýchlosťou? Trvá len 15 dní, kým sa oblečenie z výroby dostane na pulty,...

Užitočné nástroje na prácu s farbou
Michal Kurtulík
Autor: Michal Kurtulík
27. januára 2022

Užitočné nástroje na prácu s farbou

Vybrať a aplikovať vhodnú farbu do dizajnov, vizuálnych identít a produktov, na ktorých pracujeme, vyzerá ako jednoduchá a priamočiara časť dizajnového procesu. Keď si ale uvedomíme,...

Neprichádzajú nápady na nové témy pre váš blog? Skúste tieto overené metódy
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
9. decembra 2021

Neprichádzajú nápady na nové témy pre váš blog? Skúste tieto overené metódy

Poznáte to. Pustíte sa do tvorby blogu, až sa dostanete do situácie, kedy ste vyčerpali všetky nápady na témy. Premýšľate, hútate, hľadáte – a žiadne nové...

Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?
Marianna Šišmičová
Autor: Marianna Šišmičová
18. novembra 2021

Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?

Marketéri sa už teraz tešia na to, čo nám rok 2022 prinesie. Aké zmeny môžeme očakávať v content marketingu? Prinesie nám ďalší rok niečo úplne...

Užitočné typografické nástroje pre dizajnérov
Michal Kurtulík
Autor: Michal Kurtulík
27. októbra 2021

Užitočné typografické nástroje pre dizajnérov

Pojem typografia definuje vo svojej podstate všetky faktory spojené so vzhľadom textu. Je to jeden z najzákladnejších a najpodstatnejších grafických elementov, ktorého hodnotu pozná každý...

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
6. októbra 2021

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium

Využívate aktívne sociálne siete? Sú už stabilnou súčasťou vašej marketingovej stratégie? Čo by sa stalo, ak by Facebook či Instagram zablokoval váš účet, vaše reklamy,...