stratégia

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
23. marca 2022

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah

Vedeli ste, že obľúbená módna značka Zara expeduje svoje výrobky medzi zákazníkov bleskovou rýchlosťou? Trvá len 15 dní, kým sa oblečenie z výroby dostane na pulty,...

Ako vytvoriť analýzu kľúčových slov
Ján Paško
Autor: Ján Paško
23. decembra 2021

Ako vytvoriť analýzu kľúčových slov

Analýza kľúčových slov patrí medzi najdôležitejšie marketingové aktivity a pre mnohé firmy je nesmierne dôležitá. Odhalí, aký je záujem o vaše produkty alebo služby, čo ľudia v súvislosti...

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
15. júla 2020

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]

Ak sa rozhliadnete po internete a budete sa snažiť nájsť informácie a odpovede na vaše otázky o elektroinštaláciách, videovrátnikoch či záložných zdrojoch, pravdepodobne v istom momente natrafíte i na...

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
18. júna 2019

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii

Ak sa bavíme o „evrgrínoch“, možno každému z nás zíde na um hneď niekoľko pesničiek, ktoré sú dlhodobo populárne. Nebudem sa zrejme mýliť, keď poviem, že by sa medzi nimi objavili hity od skupín ako Queen, Beatles, Led Zeppelin, The Rolling Stones či...

Fázy funkčného content marketingu [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
25. októbra 2016

Fázy funkčného content marketingu [infografika]

Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži. Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil...

Content marketing pre startupy #1 – stratégia a tvorba obsahu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
8. septembra 2016

Content marketing pre startupy #1 – stratégia a tvorba obsahu

Nie je žiadnym tajomstvom, že väčšina všetkých startupov skončí neúspechom. Dôvody bývajú rôzne. Pomerne často sa však ako problém ukáže, že nový produkt či služba...

7 pilierov funkčného content marketingu, ktorý prináša zákazníkov
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
15. apríla 2016

7 pilierov funkčného content marketingu, ktorý prináša zákazníkov

“My sme už content marketing skúšali, ale nefungovalo (nefunguje) to,” zaznieva od niektorých slovenských firiem pri téme content marketing (CM). Je to aj vďaka tomu,...