V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov.
Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku v 34 kategóriách bojovalo tento rok rekordných 415 prihlášok. Boli sme pri tom.
Súťaž nás zaujala svojou tradíciou, kvalitou, detailne opísanými kategóriami či možnosťou dostať spätnú väzbu od poroty. Hodnotí práce tak z Českej republiky, ako aj zo Slovenska, čo prináša možnosť porovnať svoje práce na medzinárodnom poli.
Hoci nejde vyslovene o contentmarketingovú súťaž, chceli sme ukázať, aké hodnotné výsledky prinášajú projekty postavené na funkčnom content marketingu. O to viac sme hrdí na to, že už našu prvú účasť v Zlatom středníku sme pretavili na pódiové umiestnenie. V kategórii priemysel, strojárstvo a energetika sa náš projekt ČARO DREVA umiestnil na tretej priečke.
,,Som veľmi rád, že to, že naša práca prináša klientom hodnoty, je opäť potvrdené aj odbornou porotou. Som hrdý na náš tím profesionálnych fruiterov. Želal by som si, aby to bol ďalší signál trhu – zaujímať sa o funkčný content marketing. Projekty pre našich klientov potvrdzujú, že jeho užitočnosť, výkon a efektivita sú interesantné.“ (Roman Kleman, CEO ContentFruiter)
Cenu za našu agentúru prebrala naša pražská kolegyňa Alice, keďže v súčasnej situácii sme sa rozhodli sledovať výsledky súťaže zo Slovenska. Získanie tohto ocenenia je pre nás ďalším posunom a taktiež potvrdením, že naše know-how prináša ovocie.
,,Teší ma, že dôvera, ktorú nám klienti dávajú, a ich odvaha pustiť sa do dlhodobých projektov sa im vracajú v podobe konkrétnych výsledkov a tie začína čoraz viac vnímať aj odborná verejnosť, ktorá už ocenila viaceré naše projekty. Spolupráca s Helios Slovakia prebieha už tretí rok a toto je ďalší veľký a dôležitý míľnik pre projekt Čaro dreva a veľké povzbudenie pre naše ďalšie napredovanie.“ (Patrik Vavrovič, Managing Director ContentFruiter)
V závere patrí poďakovanie nášmu klientovi Helios Slovakia za jeho vieru vo funkčný content marketing, jeho obhajobu u svojej matky v Slovinsku a za príkladnú spoluprácu. Pódium je ocenením práce všetkých našich kolegov – fruiterov, ktorí svojimi skúsenosťami a tímovým prístupom prinášajú do projektov kus hodnotnej práce. Tešíme sa na ďalšie klientské výzvy a súťaže, ktoré nás spoločne čakajú. ?
Reklama ju ohúrila už ako malé dievčatko, ktoré s údivom sledovalo TV spoty na prací prášok Vanish a rozmýšľalo, prečo, dopekla, sú tam vždy ľudia oblečení v ružovom. Rozhodla sa všetkému lepšie porozumieť, a tak nasáva poznatky už na magisterskom stupni Katedry masmediálnej komunikácie a reklamy v Nitre. V CF-ku začínala ako stážistka, no aktuálne sa už venuje interným projektom a pozícii PR manažérky. Baška neznáša stereotyp, miluje svoje psy, kávu po ťažkej noci a originálne napísané texty. Svoj štýl v copywritingu však v sebe naďalej hľadá.