
Prečo sme sa rozhodli vystúpiť spoza (ovocného) stromu
Sme content marketéri alebo aj Fruiteri, ako sa nazývame interne v rámci tímu. Vystihuje to totiž presne to, čo robíme. Nepracujeme síce v sade, ale...

7 tipov, ako naštartovať kreatívne myslenie
Rána, do ktorých sa momentálne už istú dobu budíme, sa pomaly, ale isto stávajú rutinnými až nudnými. Každý deň nás čaká v podstate to isté, sme...

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?
Predpokladajme, že v každej kvalitnej agentúre sa dnes stretnete s prístupom, že ak chcete klientovi s jeho značkou pomôcť uspieť, musíte ju spoznať, pochopiť a vnímať v celom pracovnom procese ako svoju vlastnú. Vždy nám predsa má záležať...

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?
Marketérska branža je krásna, no občas je to Divoký západ. Musíš byť tak trochu ostrieľaný, aby ťa akceptoval. Našťastie len metaforicky, ale aj to je...

Pre ovocie je hodnotný obsah typický. Na hodnoty sme sa zamerali aj na Digital Rulezz
Len nedávno sa v priestoroch Starej tržnice uskutočnila najväčšia konferencia o digitálnom marketingu na Slovensku, Digital Rulezz, ktorá štvrtým ročníkom potvrdila svoju vysokú úroveň organizácie....