fruiteri

Ako vydať zo seba maximum a nezblázniť sa: work-life balance
Sandra Šutková
Autor: Sandra Šutková
16. septembra 2022

Ako vydať zo seba maximum a nezblázniť sa: work-life balance

Ak vraj miluješ to, čo robíš, nebudeš pracovať ani jeden deň v živote. Alebo, naopak, sedem dní v týždni, dvadsaťštyri hodín denne? Ak mi je moja práca...

Energicky vstupujeme do nového roka 2022
Lenka Belovičová
Autor: Lenka Belovičová
14. januára 2022

Energicky vstupujeme do nového roka 2022

Nový rok je pre nás pokračovaním v úspešných projektoch a zabehnutých procesoch, ale súčasne je pre nás i novou výzvou, ktorá nám dáva možnosť určiť si nové...

ContentFruiter má svojich stromohrdinov
Lenka Belovičová
Autor: Lenka Belovičová
24. novembra 2021

ContentFruiter má svojich stromohrdinov

Vystúpili sme spoza stromu a to znamená, že chceme, aby ľudia vedeli, kto sme, aké hodnoty prezentujeme ako jednotlivci, ale najmä ako celok. Záleží nám na...

Kniha ako zrkadlo duše alebo 7 benefitov čítania
Dáša Vašíčková
Autor: Dáša Vašíčková
13. mája 2021

Kniha ako zrkadlo duše alebo 7 benefitov čítania

Myslím, že nebudem klamať, ak poviem, že žijeme rýchlo. Niekedy až príliš rýchlo. Dokonca až tak, že často ani nevieme, ako nám ubehol deň, pracovný...

Život marketéra: Hľadám inšpiráciu aj v šálke kávy
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
6. mája 2021

Život marketéra: Hľadám inšpiráciu aj v šálke kávy

Určite to poznáte. Bludný kruh: plný to-do list, kopa papierov okolo vás, hrča myšlienok vo vašej hlave, hodiny, ktoré akoby niekto posúval oveľa rýchlejšie, než...

Prečo sme sa rozhodli vystúpiť spoza (ovocného) stromu
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
29. marca 2021

Prečo sme sa rozhodli vystúpiť spoza (ovocného) stromu

Sme content marketéri alebo aj Fruiteri, ako sa nazývame interne v rámci tímu. Vystihuje to totiž presne to, čo robíme. Nepracujeme síce v sade, ale...

7 tipov, ako naštartovať kreatívne myslenie
Dáša Vašíčková
Autor: Dáša Vašíčková
10. februára 2021

7 tipov, ako naštartovať kreatívne myslenie

Rána, do ktorých sa momentálne už istú dobu budíme, sa pomaly, ale isto stávajú rutinnými až nudnými. Každý deň nás čaká v podstate to isté, sme...

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
11. septembra 2020

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník

V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
5. septembra 2020

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?

Predpokladajme, že v každej kvalitnej agentúre sa dnes stretnete s prístupom, že ak chcete klientovi s jeho značkou pomôcť uspieť, musíte ju spoznať, pochopiť a vnímať v celom pracovnom procese ako svoju vlastnú. Vždy nám predsa má záležať...

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?
Lucia Taricsová
Autor: Lucia Taricsová
29. júla 2020

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?

Marketérska branža je krásna, no občas je to Divoký západ. Musíš byť tak trochu ostrieľaný, aby ťa akceptoval. Našťastie len metaforicky, ale aj to je...