fruiteri

Kniha ako zrkadlo duše alebo 7 benefitov čítania
Dáša Vašíčková
Autor: Dáša Vašíčková
13. mája 2021

Kniha ako zrkadlo duše alebo 7 benefitov čítania

Myslím, že nebudem klamať, ak poviem, že žijeme rýchlo. Niekedy až príliš rýchlo. Dokonca až tak, že často ani nevieme, ako nám ubehol deň, pracovný...

Život marketéra: Hľadám inšpiráciu aj v šálke kávy
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
6. mája 2021

Život marketéra: Hľadám inšpiráciu aj v šálke kávy

Určite to poznáte. Bludný kruh: plný to-do list, kopa papierov okolo vás, hrča myšlienok vo vašej hlave, hodiny, ktoré akoby niekto posúval oveľa rýchlejšie, než...

Prečo sme sa rozhodli vystúpiť spoza (ovocného) stromu
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
29. marca 2021

Prečo sme sa rozhodli vystúpiť spoza (ovocného) stromu

Sme content marketéri alebo aj Fruiteri, ako sa nazývame interne v rámci tímu. Vystihuje to totiž presne to, čo robíme. Nepracujeme síce v sade, ale...

7 tipov, ako naštartovať kreatívne myslenie
Dáša Vašíčková
Autor: Dáša Vašíčková
10. februára 2021

7 tipov, ako naštartovať kreatívne myslenie

Rána, do ktorých sa momentálne už istú dobu budíme, sa pomaly, ale isto stávajú rutinnými až nudnými. Každý deň nás čaká v podstate to isté, sme...

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
11. septembra 2020

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník

V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
5. septembra 2020

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?

Predpokladajme, že v každej kvalitnej agentúre sa dnes stretnete s prístupom, že ak chcete klientovi s jeho značkou pomôcť uspieť, musíte ju spoznať, pochopiť a vnímať v celom pracovnom procese ako svoju vlastnú. Vždy nám predsa má záležať...

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?
Lucia Taricsová
Autor: Lucia Taricsová
29. júla 2020

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?

Marketérska branža je krásna, no občas je to Divoký západ. Musíš byť tak trochu ostrieľaný, aby ťa akceptoval. Našťastie len metaforicky, ale aj to je...

Pre ovocie je hodnotný obsah typický. Na hodnoty sme sa zamerali aj na Digital Rulezz
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
14. decembra 2019

Pre ovocie je hodnotný obsah typický. Na hodnoty sme sa zamerali aj na Digital Rulezz

Len nedávno sa v priestoroch Starej tržnice uskutočnila najväčšia konferencia o digitálnom marketingu na Slovensku, Digital Rulezz, ktorá štvrtým ročníkom potvrdila svoju vysokú úroveň organizácie....