Dohodnime si prezentáciu

Dozviete sa čo presne robíme a aký konkrétny význam to má pre našich klientov. Zaznejú aj výsledky úvodnej analýzy vašej firmy.

Využite príležitosť investovať do hodnôt, dlhodobého rastu, pozície Informačného lídra, alebo do vlastného média. Rast konverzií garantujeme a pracujeme exkluzívne a efektívne.

Vzdiaľte sa svojej konkurencii a priblížte sa k zákazníkom.

Zavolajte nám pre bližšie informácie, alebo nám napíšte

Z reakcií klientov po prezentácií

  • „netušil som, že takéto aktivity sú a že takto fungujú“
  • „za content marketing som pred tým považoval niečo iné“
  • „prekvapuje ma tak výrazne gradujúci výkon projektov“
  • „odhadli ste naše potreby, dokážete to uchopiť naozaj komplexne, mám z prezentácie veľmi dobrý dojem“
  • „síce neviem potvrdiť spoluprácu v tejto chvíli ale veľa ste ma naučili, ďakujem“

REFERENCIE

Prekonali moje predstavy

MEDITERRAN Slovakia s.r.o.

“Veľmi nás teší, že agentúra ContentFruiter vyzdvihla náš projekt krytina.sk na piedestál informačného lídra v oblasti striech. Významne nám narástla návštevnosť, počet relevantných kontaktov a dopyty. Pocítila nás aj konkurencia. Sme na trhu nielen neprehliadnuteľní, ale predovšetkým užitoční, čím sa naplnila, ba až prekročila moja predstava, s ktorou som do projektu išiel. Skvelá spolupráca, spoľahlivosť, pridaná hodnota a výsledky, už 5 rokov.”

Ing. Tomáš Bábics

konateľ

Sú spoľahliví aj v krízových časoch

Legrand Slovensko s.r.o.

“Naša spolupráca je od začiatku veľmi profesionálna, partnerská a zákaznícky orientovaná. Ukázalo sa to aj v náročnom Covid roku 2020, kedy sme našli spoločnú formu a aktivity, ktoré sa napriek zložitej situácii  trhu dali naďalej rozvíjať. Content marketing pokladáme za veľmi dôležitý. V dnešnom preplnenom online svete je to výborná voľba, ako zákazníkov osloviť a pritom rešpektovať ich voľbu a rozhodnutie. Pre úspech nášho projektu Electrend na Slovensku ho agentúra rozbehne aj v Českej republike.”

Ing. Ján Hupka

obchodný riaditeľ

Posilňujú našu značku a komunitu

OSIVO a.s

“Spolupráca sa nám osvedčuje už tretí rok, sme maximálne spokojní. Značka OSIVO aj povedomie o našej firme rastú vďaka ich aktivitám na webe (magazín) a sociálnych sieťach. Oceňujem profesionálny prístup agentúry, či už ide o kvalitný obsah, alebo dodržiavanie termínov, ktoré je vďaka sezónnosti veľmi dôležité. Značne nám tým uľahčujú prácu. Rastie aj počet odberateľov newslettra, ktorý je už súčasťou mnohých firiem v poľnohospodárstve. O výsledkoch ich aktivít sme pravidelne informovaní. Spoluprácu plánujeme rozvíjať aj naďalej.”

Ing. Ľubomír Hudoba

obchodný riaditeľ

Dlhé roky sú naším spoľahlivým partnerom

Viessmann, s.r.o.

“ContentFruiter je naším spoľahlivým partnerom už viac ako 5 rokov. Profesionálne a zákaznícky orientovaný prístup vždy ochotného sofistikovaného tímu ľudí, ktorí sú mi stále k dispozícii, si cením a považujem za základ dlhodobo udržateľnej spolupráce. Za významné spoločné úspechy pokladám aj markantné zvýšenie návštevnosti a zároveň počtu dopytov z viessmann.sk, stále aktívne dva úspešné projekty zelenadomacnostiam.net a vykurovanie24.sk. Kvalitný content marketing je pre nás dôležitý a ContentFruiter je tým správnym partnerom.”

Ing. Linda Palcová

marketingová riaditeľka

Zvýšili nám predaj o 80%

QUILTEX a.s.

“Spoluprácu s agentúrou ContentFruiter považujeme za veľmi úspešnú. Okrem vytvorenia originálneho obsahu a zlepšenia vizuálnej stránky online profilov nám už v prvom roku spolupráce pomohli k rastu obratu e‑shopu o 80%. Agentúra sa hneď od začiatku stotožnila s našou filozofiou a obsahovo nás posunula bližšie k zákazníkom. Oceňujeme promptnú a jasnú komunikáciu s tímom. Väčšinu výstupov schvaľujeme na prvýkrát, vďaka čomu môžeme ušetrený čas a energiu využiť  ďalší rozvoj.”

Ing. Róbert Hliničan

výkonný riaditeľ

Pracujú profesionálne a spoľahlivo

HELIOS SLOVAKIA, s.r.o.

“Ľudí z agentúry poznám už niekoľko rokov. Vždy to bolo o spoľahlivosti, vysokej profesionalite, flexibilite a relevantnosti riešení. Marketingový svet sa posunul a som hrdý, že projektom Čaro dreva nám už štvrtý rok pomáhajú v ňom byť, a to na vysokej úrovni. Dostávame k nemu množstvo pozitívnych reakcií a už teraz viem, že bude v ich rukách naďalej rásť a napredovať tak, aby nám pomáhal dosahovať naše ciele. Skvelá spolupráca s profesionálmi je presne to, čo som pre rozvoj a promo značky potreboval.”

Milan Michalovič

obchodný riaditeľ

Idú aj nad rámec svojich úloh

Abiset s.r.o.

“Od spoločnosti ContentFruiter získavam kreatívne a kritické myslenie, ide nad rámec svojich úloh, upozorňuje na chyby aj príležitosti. Cením si tiež pocit, že jej nie sme ľahostajní, a že má skutočný záujem, aby bola naša spoločnosť úspešná. Profesionálne nám zastrešuje marketingové aktivity, aby sme sa my mohli venovať našej práci. Vďaka kvalitnému content marketingu získavame nových zákazníkov a udržiavame si súčasných – a to je tá najväčšia hodnota našej spolupráce.”

Ing. Jaroslav Orgoň

konateľ

Doporučuji je všem, jimž jde o konverze e‑shopu

ARDON SAFETY s.r.o.

“Styl online marketingu agentury ContentFruiter nám připadal velmi zajímavý, a proto jsme se rozhodli jej vyzkoušet. Věděli jsme, že nastartování projektu bude pomalejší. Aktuálně za sebou máme půlrok příprav a spolupráce a výsledky se začínají dostavovat. Obrovskou výhodou tohoto stylu online marketingu je jeho setrvačnost, jež ponese ovoce ještě dlouho poté, kdy projekt aktivně skončí. ContentFruiter doporučuji všem, kteří chtějí dlouhodobě posílit konverze svého e‑shopu.”

Ing. Jakub Veselý

manažér marketingu

Dokážu vyriešiť aj naše problémy

SCONTO Nábytok s.r.o.

“Spoločnosť ContentFruiter nám pomohla vyriešiť problém, s ktorým sme si dlhodobo nevedeli uspokojivo poradiť. Sňala z našich pliec starostlivosť o tvorbu obsahu webového magazínu a z veľkej časti i o jeho distribúciu. Články a infografiky vytvárané agentúrou sú atraktívne a zároveň veľmi profesionálne. Tým nielenže pomáhajú udržiavať vnímanie značky SCONTO ako odborníka v našej oblasti, ale vďaka svojej dlhodobej hodnote podporujú aj budovanie vzťahov s našimi terajšími i budúcimi zákazníkmi.”

Roman Púry

konateľ

Často kladené otázky

Ak sa chcete dozvedieť niečo teraz – pozrite si naše odpovede na často kladené otázky.

Content marketing

1. Prečo aplikovať content marketing - v čom je iný?

Content marketing (CM) v porovnaní s klasickou formou reklamnej komunikácie, alebo aj natívnej reklamy, či PR je iný vo viacerých pohľadoch. Tu je zopár jeho charakteristík:

  • Je užitočný, pomáha, zabáva, netlačí ako reklama, ale vašich zákazníkov k sebe priťahuje.
  • Je garantom trvalého rastu, má dlhodobo pozitívny vplyv na vaše výsledky.
  • Vytvorí z vás INFORMAČNÉHO LÍDRA, čo vás významne oddiali od konkurencie a priblíži k zákazníkom.
  • Neustále buduje vašu silnú komunitu zákazníkov a sympatizantov.
  • Významne posilňuje vaše vzťahy k zákazníkom.
  • Buduje vaše vlastné médium, kde za reklamu nemusíte platiť (dokonca ju môžete predávať).
  • Umožňuje profitovať vám z online prostredia a to napríklad tým, že pre vás dôležité kľúčové slová stavia v organickom vyhľadávaní na najvyššie pozície, čím významne šetríte náklady na reklamu.
  • Otvára nové trhy – privedie k vám zákazníkov, ktorí ani nevedia, že vy, váš produkt alebo služba vôbec existujú. Vaša komunita vám dá množstvo podnetov na nové vylepšenia, služby, či produkty.
  • Tvorí dlhodobé hodnoty, nakoľko nejde o pominuteľnú kampaň ako pri reklame, ale o dlhodobo fungujúci projekt.

Výhod má však oveľa viac. Content marketing na Slovensku a v Českej republike je veľkou príležitosťou, nakoľko tu nie je zatiaľ tak využívaný ako v zahraničí. Preto je možné pozíciu informačného lídra získať rýchlejšie a efektívnejšie. Inšpirujte sa aj v našich infografikách AKÉ VÝHODY POŽÍVA INFORMAČNÝ LÍDER.

Ak vás zaujímajú ostatné výhody a výhody konkrétne pre vás, dohodnite si s nami stretnutie.

2. Aká je stručná charakteristika content marketingového projektu?

Pri content marketingu ide o kontinuálny projekt, nie jednorazovú kampaň. Preto spoluprácu pripravujeme vždy minimálne na rok. Na kratšie obdobie to nemá význam, nakoľko by projekt nestihol ukázať taký výkon, aký dokáže. Rastie totiž v čase a kontinuálne.

Na začiatku každého projektu tvoríme stratégiu. Po úvodnom nastavení procesov a kooperácie začne naša samotná práca s obsahom. Tá spočíva v tvorbe obsahu, jeho distribúcii a optimalizácii CM projektu. Klient to vníma z pohľadu pribúdania obsahu podľa odsúhlasenej stratégie a tiež z pravidelného reportovania výkonu projektu.

Klienta zbytočne nezaťažujeme a do procesu je implementovaný predovšetkým pri schvaľovaní obsahu, ktorý sme vytvorili a budeme distribuovať. Našou úlohou je pripraviť originálny, relevantný, odborne podkutý a konzistentný obsah.

Klienti sú často potešení, že nemusia tvoriť obsah oni. To je našou úlohou vytvoriť odborný obsah na akúkoľvek tému. Ďalšou dôležitou časťou je distribúcia obsahu, kam patrí napríklad aj správa sociálnych sietí, či jeho podpora.

Samozrejmosťou z našej strany je proaktívnosť a permanentné optimalizovanie. V našej cene za projekt sú zahrnuté všetky aktivity a klient počas spolupráce už nič nedopláca. Po ročnej spolupráci príde bilancia výkonu projektu. Aj na základe nej sa klient rozhoduje o ďalšej spolupráci.

Ak máte záujem o podrobnejšie informácie, radi vám ich ozrejmíme na prezentácii.

3. Čo je a čo už nie je content marketing?

Pre zodpovedanie tejto otázky je dobré poznať rozdiely medzi contentom, content marketingom a funkčným content marketingom (viac na podstránke Funkčný Content Marketing).

Podstatné pri content marketingu je:

  • Ide o komplexný projekt (nie kampaň), ktorý je spravidla dlhodobý (trvá bežne aj niekoľko rokov)
  • Projekt nepracuje s komerčným obsahom
  • Miesto, kam sa obsah umiestňuje patrí klientovi (nie sú to cudzie médiá)

ContentFruiter ponúka len plnohodnotné content marketingové projekty. Ak majú klienti záujem o čiastkové aktivity, ponúkame ich samostatne (nie ako content marketing) a ich ponuku si viete pozrieť na našej platforme ContentHome.

Aby sme boli konkrétnejší – tu je príklad aktivít, ktoré sa často zamieňajú s content marketingom, ale nespadajú do definície toho, čo skutočne content marketing je:

  • kampaň trvajúca dni/týždne
  • natívna reklama
  • príspevky na sociálnych sieťach / správa sociálnych sietí
  • články v blogu / tvorba článkov
  • tvorba video obsahu
  • PR články
  • natívne články v médiách

  • recenzie produktov
  • spolupráca s influencermi
  • copywriting / copytexty
  • texty na webstránku
  • komerčné informácie použité v obsahu
  • product placement

4. Čo treba k tomu, aby sme išli do content marketingového projektu?

Pre váš úspešný content marketingový projekt odporúčame:

  • ODVAHU – stať sa informačným lídrom chce odhodlanie a vytrvalosť, prinesú svoje ovocie
  • TRPEZLIVOSŤ – prinášajúcu ovocie a to dlhodobo – nejde tu predsa o šprint (výkon tu a teraz ako pri kampani) ale skôr maratón (výkon a hodnoty postupne ale dlhodobo – aj niekoľko rokov)
  • DÔVERU – verte svojej CM agentúre (ktorú si vyberiete na základe toho, že naozaj ponúka CM a videli ste jej prípadové štúdie a výsledky) a nechajte ju pracovať; zbytočne sa do procesu neimplementujte, dokáže to projekt zdržať, čím utrpí výkon; odporúčame začať sledovať čísla projektu po jeho 100 dňoch, dajte jej čas a ona svoje kvality ukáže
  • NADŠENIE – žite svojim CM projektom, vytvára hodnoty len a len pre vás, reprezentuje vás v očiach vašich zákazníkov aj verejnosti, buduje vašu značku a vašu pozíciu informačného lídra; chváľte sa ním, podporujte ho všade, kde sa len dá
  • BUDGET – isteže ho treba, niekoľko tisíc eur mesačne je však skutočnou investíciou do dlhodobých hodnôt, nie jednorazovým nákladom, ktorý sa pominie; táto investícia sa vám vráti v rôznych podobách

Pozrite si naše prípadové štúdie, alebo čo na spoluprácu hovoria naši klienti. V prípade vážneho záujmu vieme sprostredkovať aj rozhovor s nimi.

5. Vieme si content marketing zastrešiť aj vlastnými silami?

Content marketing v procese viaže viacerých špecialistov. U nás sa napríklad do projektu zapája 7-20 Fruiterov – špecialistov na rôzne oblasti (web developeri, editori, korektori, grafici, online marketing špecialisti, analytici). Ak viete špecialistov angažovať a vytvoriť im podmienky na bezproblémovú kooperáciu a interesovať sa aj do procesu manažovaním a vyhodnocovaním projektu, tak by ste mali zvládať realizovať content marketing interne.

Dnes je však len málo firiem štruktúrou pripravených na to, aby content marketing mohli realizovať vo vlastnej réžii. Tím zložený z jedného alebo aj dvoch, troch pracovníkov, určite na relevantne fungujúci CM projekt nestačí. Naše skúsenosti z praxe potvrdzujú, že hoci sa niektoré firmy snažia pracovať s obsahom (za čo ich chválime), väčšinou nejde o content marketing ale len o content. My v našich projektoch aplikujeme Funkčný Content Marketing a ten okrem exkluzivity garantuje aj rast vopred dohodnutých metrík, pre klienta dôležitých.

Ak máte záujem o podrobnejšie informácie, radi vám ich ozrejmíme na prezentácii.

6. Koľko stojí fungujúci content marketingový projekt?

Naše projekty sa realizujú na báze priebežných mesačných platieb. Ak by sme však boli konkrétnejší, ide o cenu, ktorá sa výrazne nelíši od priemerných nákladov vynakladaných napríklad na primeranú online marketingovú podporu, rádovo v jednotkách tisíc eur mesačne.

Veľmi konkrétne to vieme zodpovedať až pri stretnutí s klientom, keďže na cenu vplýva viacero faktorov. Vrátane toho, nakoľko už s obsahom pracuje jeho konkurencia, aké sú ciele projektu, či pôjde iba o projekt pre jednu krajinu alebo bude projekt realizovaný súčasne pre viac krajín a nakoľko sa budú líšiť stratégie pre tieto krajiny a podobne. Keďže content marketing nie je iba o tvorbe obsahu, ale aj o distribúcii a optimalizácii, finančná náročnosť je závislá aj od zapojenia špecialistov a odborníkov do procesu.

Naše projekty je však možné považovať za investíciu, nakoľko content marketingový projekt bude pre klienta generovať výkon niekoľko rokov (dokonca aj v prípade, ak by sme už s ním ďalej po úvodných rokoch nespolupracovali). Aj v tom je jedna z pridaných hodnôt content marketingu oproti napríklad reklamnej kampani.

Ak máte záujem o podrobnejšie informácie, radi vám ich ozrejmíme na prezentácii.

7. Natívna reklama a content marketing – v čom je rozdiel?

Je dôležité ich rozlišovať, nakoľko fungujú odlišne a obe majú svoj účel. Podstatné rozdiely sú dva. Prvý súvisí s obsahom a ten druhý s miestom uverejnenia.

Content marketing aj natívna reklama majú charakter užitočnosti a pridanej hodnoty pre zákazníka. Natívna reklama pôsobí na človeka prirodzene, nenásilne, nevyrušuje ho, vytvára dojem ako by išlo o prirodzenú súčasť média, na ktorom sa natívna reklama realizuje. Natívna reklama (často napríklad vo forme odporúčacích boxov v médiách) môže mať komerčný i nekomerčný charakter. Platí však vždy, že pri natívnej reklame musíte platiť za mediálny priestor, keďže ju publikujete v externom médiu.

Na rozdiel od toho, pre content marketing platí, že za jeho uverejnenie nič neplatíte, keďže obsah, ktorý v rámci neho tvoríte, publikujete vo vlastnom (mediálnom) priestore – váš blog, online magazín, webová stránka. Vďaka content marketingu tak tvoríte nie len užitočný obsah, ale aj vlastnú komunitu združenú okolo tohto obsahu.

Natívna reklama je teda stále reklamou a tým, že je umiestňovaná v rôznych externých médiách a v rôznom čase, nepôsobí tak konzistentne a kompaktne. Content marketing nie je reklama, je nekomerčný, je umiestňovaný konzistentne vo vlastnom priestore. Láka k nemu množstvo záujemcov a tak dokáže vytvárať vlastné médium. To generuje aj vlastný mediálny a reklamný priestor (na ktorom je možné realizovať dokonca aj natívnu reklamu), ktorý môže značka využívať na svoju vlastnú propagáciu. Prípadne tento priestor vie ponúkať svojim partnerom, alebo ho tiež aj predávať externým subjektom.

My natívnu reklamu využívame ako jeden z komerčných spôsobov distribúcie obsahu v rámci content marketingu.

Ak vás zaujímajú konkrétnejšie rozdiely, kontaktujte nás, radi vám ich ozrejmíme.

Benefity content marketingu

8. V našom odvetví sa nedá tvoriť zaujímavý obsah, alebo áno?

Budú obsah zákazníci vôbec čítať? Je možné pre naše odvetvie tvoriť obsah rok a dlhšie? Toto sú pomerne časté tri otázky klientov k obsahu.

V každom odvetví, v ktorom sa nachádza nejaký produkt a aj dopyt po tomto produkte, vzniká prirodzene aj množstvo otázok, tém, problémov, ktoré zákazník chce zodpovedať skôr, ako nakúpi. Aj v prípade, že tých otázok nie je toľko ako pri iných segmentoch, vždy viete svojich zákazníkov edukovať, pomôcť im rozhodnúť sa lepšie, inšpirovať ich, alebo zaujať. A tak ich k sebe pritiahnuť a vybudovať si punc odborníka.

Prirodzene sú už aj u nás segmenty, kde sa tvorí množstvo obsahu. V tejto chvíli obyčajne prichádza protiotázka, koľko z toho obsahu tvoríte vy. Ak málo, alebo žiadny, strácate. Výhodou firmy, ktorá tvorí obsah vo svojom segmente, oproti klasickým médiám je tá, že má po ruke už aj dostupný produkt, ktorý môže byť prirodzeným pokračovaním konverznej cesty zákazníka.

Najmä pri začiatku vzniká prirodzená pochybnosť, že nebude v danom odvetví o čom tvoriť obsah. Toto býva často dôvodom k tomu, prečo sa veľa firiem do content marketingu vôbec nepustí. Avšak z našich skúseností vieme potvrdiť, že sme si doteraz poradili s akýmkoľvek segmentom (a to ich je už viac ako 30). Dá sa to naozaj v každom odvetví, hoci by išlo aj o vysoko špecializované zameranie.

Ak vás zaujímajú aj iné odpovede, vrátane tej – ako vnímame váš segment z pohľadu potenciálu content marketingu, kontaktujte nás.

9. Aké výsledky content marketingu je možné očakávať a ako sa merajú?

O výkone projektu spolurozhoduje klient. Na začiatku s ním diskutujeme, s akými cieľmi do projektu vstupuje a čo chce content marketingom dosiahnuť. Výsledkom diskusie sú nastavené reálne, merateľné ciele a im sa následne prispôsobuje stratéga projektu.

S cieľmi súvisí aj meranie konkrétnych štatistík výkonu projektu. Ak je napríklad cieľom budovanie komunity, hlavnou metrikou môže byť počet nových odberateľov newslettra. Ak je cieľom podpora predaja v eshope, bude hlavnou metrikou napríklad zvýšenie nákupov z organického vyhľadávania.

Snažíme sa všetky aktivity a procesy nastaviť tak, aby bolo možné tieto výsledky merať pomocou online analytických nástrojov. Hlavné ciele projektu definujú aj základné metriky reportovania dát. Klient však môže požiadať aj o iné dáta, ktoré ho zaujímajú a do reportu ich doplníme. Reporty klient získava pravidelne a automaticky.

Ak vás zaujímajú aj iné otázky, vrátane tej – ako vnímame váš segment z pohľadu potenciálu content marketingu, kontaktujte nás.

10. Sú prípadové štúdie aj zo slovenského prostredia? A sú aj z nášho odvetvia?

Sme hrdí, že môžeme prezentovať viacero prípadových štúdií zo Slovenska, a to hneď z rôznych segmentov. Niektoré si môžete pozrieť aj tu. Pritom ešte pred niekoľkými rokmi by ste ich na našom trhu hľadali márne.

Čo sa odvetví týka, tak vo viacerých sa zatiaľ content marketing nevyužíva, v našom žargóne tomu hovoríme, že čakajú na svojich informačných lídrov, ktorí vďaka tomu začnú meniť pomery na trhu vo svoj prospech.

Ak vo vašom segmente nie je informačný líder, odporúčame túto príležitosť čím skôr využiť. Ak už vo vašom segmente konkurencia s content marketingom pracuje, vieme ju analyzovať a dať vám odporúčania. Zaujímajte sa, aby ste nestrácali.

Pri realizácii CM aktivít je však na mieste obozretnosť, nakoľko žiaľ nie všetko čo sa content marketingom na Slovensku nazýva, ním v skutočnosti aj je.

Ak máte záujem o podrobnejšie informácie, radi vám ich ozrejmíme na prezentácii.

11. Ako content marketing ovplyvní firemné procesy, a bude nás nejako zaťažovať?

Zavedenie content marketingu (CM) má pozitívny vplyv nie len pre marketing firmy, ale aj pre jej život. Odporúčame, aby sa stal súčasťou života firmy, nakoľko postupom času ju bude reprezentovať z pohľadu užitočnosti a hodnôt, ktoré firma preferuje. Vie byť úspešný aj pre ostatné oddelenia firmy, nie len pre marketing a predaj. Bude pôsobiť napríklad aj na vzťahy s verejnosťou (PR) aj personalistiku firmy (HR), kde bude pridávať významné body do celkového vnímania firmy.

Implementácia pritom nie je náročná a znamená predovšetkým to, že sa CM projekt stane súčasťou aktivít firmy, že nepôjde len o projekt ako taký, ktorý si žije vlastným životom, ale že ním žije a komunikuje ho aj celá firma. Reprezentuje predsa jej hodnoty a nesie punc odbornosti v segmente.

Klienti si pochvaľujú, že ich pri content marketingovom projekte zbytočne nezaťažujeme. Sú príjemne prekvapení, že zvládneme dodať odborný obsah na akúkoľvek tému, nakoľko majú často skúsenosti, že do obsahu ak nejaký tvorili, museli nakoniec zasahovať sami.

Klient sa zapája do procesu na začiatku diskusiami, následne pri schvaľovaní stratégie a priebežne pri schvaľovaní obsahu, ktorý sme vytvorili a ktorý budeme distribuovať. Tiež pri reportingoch výkonov projektu, ktoré pravidelne dostáva.

Ak máte záujem o podrobnejšie informácie, radi vám ich ozrejmíme na prezentácii.

Prečo si vybrať ContentFruiter

12. Prečo si vybrať ContentFruiter a aká je vaša konkurenčná výhoda?
  • ContentFruiter zabezpečuje plnohodnotný a „pravý“ content marketing (CM), robíme výhradne komplexné CM projekty (full-service). Preto vieme klientom garantovať, že to čo dostávajú, bude pre nich pracovať a fungovať niekoľko rokov. Ak však predsa len máte záujem iba o čiastkové aktivity (nie content marketing), môžete si pozrieť ponuku našej divízie ContentHome.
  • Máme vlastné know-how overené rokmi na desiatkach projektov. Sme prvou čisto content marketingovou agentúrou na Slovensku, už od roku 2016. Najväčším bohatstvom agentúry sú jej referencie a spokojní klienti. Sme hrdí, že ich máme. Klientom hľadajúcim agentúru odporúčame sa pýtať na jej referencie, výkony ich skutočne content marketingových projektov, tiež rozprávať sa s ich s klientami. My to pre vás urobíme radi.
  • Disponujeme množstvom spokojných klientov. Dôkazom toho je aj predlžovanie spolupráce s nimi po ročnej spolupráci. ContentFruiter takto s viacerými klientami spolupracuje už viac ako 5 rokov. Ak máte záujem, poskytneme vám naše referencie.
  • Výkony a hodnoty sú u nás pri projektoch na prvom mieste. Sme Value Creators a za nás hovoria naše projekty a naši klienti.
  • Najlepšie výsledky dosahujeme ak máme klientovu dôveru a ten je pre nás partnerom a priateľom.
  • Rast výkonov a po dohode aj konkrétne výkony projektov vieme garantovať v projektoch Funkčného Content Marketingu.
  • Klientom ponúkame exkluzivitu. Počas spolupráce nepracujem pre dvoch klientov z rovnakej oblasti súčasne.
  • Projekt klienta sa stáva aj našim projektom a proaktivita a upozorňovanie klientov na príležitosti sú pre nás samozrejmosťou. V rámci spolupráce máme vždy aj komplexný nadhľad, keďže vieme, že content marketing je vždy súčasťou komplexnej marketingovej stratégie a má presah aj do ďalších oddelení spoločnosti.

Ak chcete spoznať aj ďalšie naše benefity, alebo podrobnejšie informácie, radi vám ich ozrejmíme na prezentácii.

13. Čo znamená, že ContentFruiter garantuje rast?

Content marketing aplikujeme v jeho pravom význame, ktorý jasne zadefinoval Joe Pulizzi. Pre strednú Európu sme vyvinuli a otestovali vlastné know-how, ktoré nám už na desiatkach projektov potvrdilo, že content marketing funguje. Preto rast pre klienta a projekt dôležitých metrík (ktoré si vieme dohodnúť vopred), už vieme aj garantovať. Dokonca aj naviazať časť ceny projektu – na dosiahnutie výkonu.

V praxi to znamená, že v prípade ak o to klient prejaví záujem, na základe historických dát definujeme predpokladaný nárast, ktorý sa zaviažame dodržať (garantovať). Pričom napríklad v rámci eshopu môže ísť o rast predaja, v prípade ak firma eshop nemá, napríklad rast objednávok, registrácií, príp. iných vopred dohodnutých metrík.

Aby sme podčiarkli to, že content marketing jednoznačne funguje ak sa robí poctivo (často je  žiaľ mylne interpretovaný a zamieňaný), nazvali sme túto našu službu Funkčným Content Marketingom. Pri ňom garantujeme nielen rast, ale aj exkluzivitu v danom odvetví.

Viac o garanciách vám radi povieme pri prezentácii.

14. My už obsah tvoríme, čo nové nám prinesie ContentFruiter?

Prácu klientov s obsahom pochválime. Zvykneme sa ich však aj pýtať, aký tento obsah je, ako vzniká, či má nejakú stratégiu a konkrétny cieľ, ktorý sa neustále sleduje a napĺňa a aké generuje výsledky. To všetko považujeme za dôležité a práve to je aj  základom konkrétneho merateľného výkonu, ktorý my v ContentFruiter máme ako hlavný cieľ. Dôležitý je aj samotný obsah, ktorý ak je napríklad komerčný, alebo je príležitostný, tak nejde o content marketing. Výkon tejto aktivity pravdepodobne nebude mať dlhodobý chrakter.

Klientom prinášame užitočnosť, konkrétne výkony a dlhodobé hodnoty. To vďaka konkrétne strategicky postaveným projektom, ktoré aplikujeme na platforme Funkčného Content Marketingu, kde ich vieme aj garantovať.

Ak máte záujem o podrobnejšie informácie, alebo by vás zaujímalo naše vnímanie vašich CM príležitostí, na základe úvodnej analýzy – dohodnite si s nami prezentáciu.

15. Aké trhy viete zabezpečiť? Zastrešujete komplexne aj český trh?

ContentFruiter zabezpečuje plnohodnotné content marketingové aktivity na slovenskom a českom trhu. Ak ide o projekt, ktorý beží naraz v oboch krajinách a nemá zásadné odlišnosti v stratégii, je cenovo zaujímavo zvýhodnený.

Pozn. Tvorbu obsahu (nie komplexný content marketing) zastrešujeme aj pre ostatné krajiny.

Ak máte záujem o  podrobnejšie informácie, radi vám ich ozrejmíme na prezentácii.

16. Špecializujete sa na náš segment? Z akých máte skúsenosti?

Naše know-how si vie poradiť s každým segmentom, odvetvím alebo cielením (B2C, B2B). Úspešne to dokumentujú naše projekty. Na implementovanie sa do akejkoľvek (aj tej vašej) oblasti máme svoje úspešné postupy.

Ak sme pre nejaké odvetvie ešte nepracovali (teda nevidíte vašu konkurenciu medzi našimi klientami), tak je to skôr výhoda pre vás, nakoľko našej spolupráci nebude brániť exkluzivita. Tá príde na rad v prípade, ak aktuálne už pre nejakého klienta z vášho odvetvia pracujeme. Potom žiaľ nebudeme vedieť s vami nadviazať content marketingovú spoluprácu. Informačným lídrom môže byť len jedna z firiem na trhu.

Ak máte záujem o podrobnejšie informácie, radi vám ich ozrejmíme na prezentácii.

Na stiahnutie

Inšpirujte sa našimi infografikami.

Zadanie pre content marketingový projekt

Aké výhody požíva informačný líder

Význam content marketingu počas krízy

Fázy funkčného content marketingu

Ako sa mení marketing (zmena polarity)

Rozdiel vo výkone content marketingu a reklamy