Online magazín Electrend ocenila porota súťaže Fénix content marketing

27.júna sa v krásnych priestoroch Dvořákovej siene Rudolfina, ktorá je domovom Českej filharmónie, konalo vyhlásenie výsledkov súťaže content marketingových prác a projektov Fénix content marketing. 8. ročník tejto súťaže sa niesol v znamení témy „noblesa zaväzuje“.

Práce hodnotila 33-členná porota zložená z odborníkov z oblasti marketingu, reklamy a médií, pričom v tomto ročníku posudzovala projekty v 37 kategóriách.

Úspech v kategórii Online magazín

Po roku prestávky sme do tohto ročníka prihlásili jeden z našich projektov, ktorý po viacerých stránkach považujeme za výnimočný. Projekt Electrend, ktorý tretí rok pripravujeme pre spoločnosť Legrand Slovensko, sme prihlásili do kategórie Online magazín. A túto jednu prihlášku sme pretavili na shortlist. Electrend bol zároveň jediným oceneným projektom v tejto kategórii.

Zdroj a kompletný zoznam ocenených prác: MediaGuru.cz

Electrend navštívili už desiatky tisíc Slovákov

Vlastný online magazín spoločnosti Legrand dokáže po krátkom čase od jeho štartu v júli 2019 priťahovať mesačne tisícky ľudí, ktorí sa zaujímajú o témy, ako elektroinštalácie, videovrátniky, smart zariadenia a rôzne iné. Od štartu projektu už online magazín navštívilo viac ako 245 000 unikátnych používateľov (približne polovica z nich z organického vyhľadávania).

Domovská stránka online magazínu Electrend

Online magazín už aj pre český trh

Sme radi, že aj vyjadrenia Jána Hupku, obchodného riaditeľa spoločnosti Legrand, hovoria o tom, aký dôležitý nástroj je content marketing:

„Content marketing pokladáme za veľmi dôležitý. V dnešnom preplnenom online svete je to výborná voľba, ako zákazníkov osloviť a pritom rešpektovať ich voľbu a rozhodnutie. Pre úspech nášho projektu Electrend na Slovensku ho agentúra rozbehne aj v Českej republike.“

Ing. Ján Hupka, obchodný riaditeľ Legrand Slovensko

Teší nás, že spoločnosť Legrand do nás vkladá svoju dôveru, a projekt Electrend už onedlho spustíme aj pre český trh.

Ocenenie zo súťaže Fénix content marketing je ďalším úspechom agentúry a po projektoch, ako Krytina.sk (v roku 2018 uspel v kategórii Online magazín) a Čaro dreva (v roku 2019 v kategórii Najlepšia distribúcia obsahu) sa v roku 2021 aj Electrend zaraďuje medzi tie oceňované.

Obzvlášť nás teší, že ako projekt Krytina.sk pre značku Terran, tak aj projekt Čaro dreva pre spoločnosť Helios Slovakia pokračujú aj niekoľko rokov po týchto úspechoch. A dnes sa tešia násobne lepším výsledkom ako v čase podávania prihlášok. Sme presvedčení, že to tak bude aj pri projekte Electrend. Aj to svedčí o sile hodnotného obsahu a o tom, že tieto spoločnosti pochopili jeho význam a dlhodobú pridanú hodnotu.

Pravidelný newsletter

Odšťavený z čerstvých marketingových noviniek, plný výživných informácií.
Nezmeškajte náš obsah a zostaňte v obraze.

Author avatar
Patrik Vavrovič
Už viac ako 7 rokov aktívne žije content marketingom. V CF-ku pôsobí od jeho vzniku na pozícii Managing Director a dozerá na strategický priebeh projektov. Vyštudoval marketing na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave. Dnes pravidelne prednáša na marketingových konferenciách – mohli ste ho vidieť napr. na viacerých ročníkoch Digital Rulezz. Ako bývalý aktívny športovec aj dnes trávi svoj voľný čas najmä športom, je zároveň dobrovoľným hasičom a čas si kráti aj hrou na klavíri.