od roku 2019

Online magazín Electrend pre Legrand

by

Popis projektu

V júni 2019 sme pre spoločnosť Legrand spustili prvý online magazín o elektroinštaláciách s názvom Electrend. Už od prvých momentov po spustení bolo zrejmé, že tento projekt priláka zaujímavý počet ľudí z radov laickej i odbornej verejnosti. Tieto predpoklady predčili naše i klientove očakávania.

Po viac ako štyroch rokoch od spustenia projektu sa môžeme pochváliť veľmi zaujímavými číslami, ktoré spoločnosť Legrand stavajú do pozície informačného lídra v segmente. Projekt dosahuje nadštandardné výsledky z pohľadu hneď niekoľkých metrík. Najviac však zaujme rýchlo a stabilne rastúca organická návštevnosť. Na Slovensku presiahla návštevnosť už 671 000, z čoho takmer 60% je z organického vyhľadávania.

Koncom roka 2021 sme spustili taktiež projekt Electrend v Českej republike. Aj tu projekt dosahuje nadštandardné čísla – návštevnosť už presiahla 100 000 z čoho až 57% je z organického vyhľadávania.

Čísla a fakty

Výsledky projektu po 4 rokoch spolupráce

Priebeh rastu organickej návštevnosti od júla 2019 do decembra 2022

490 000+

unikátnych používateľov

671 000+

návštev celkovo

395 000+

návštev z organického vyhľadávania

1 900+

počet získaných leadov

Dávajú nám aj pridanú hodnotu

“Rozbehli nám a už druhý rok úspešne rozvíjajú content marketingový projekt Electrend. Agentúra je spoľahlivá, veľmi kreatívna a ponúka pridanú hodnotu. Spolupráca je vždy korektná a profesionálna. Oceňujem veľmi dobrú komunikáciu. Vedia sa popasovať s akoukoľvek problematikou, čo v našej oblasti niekedy nie je jednoduché. Vďaka spokojnosti sa naša spolupráca rozšírila aj o starostlivosť o sociálne siete. Agentúru môžem iba odporučiť. Pevne veríme, že v takejto spolupráci zotrváme aj naďalej.”

Mgr. Petra Kmeťová

communication manager

Legrand Slovensko, s.r.o.

Sú spoľahliví aj v krízových časoch

“Naša spolupráca je od začiatku veľmi profesionálna, partnerská a zákaznícky orientovaná. Ukázalo sa to aj v náročnom Covid roku 2020, kedy sme našli spoločnú formu a aktivity, ktoré sa napriek zložitej situácii na trhu dali naďalej rozvíjať. Content marketing pokladáme za veľmi dôležitý. V dnešnom preplnenom online svete je to výborná voľba, ako zákazníkov osloviť a pritom rešpektovať ich voľbu a rozhodnutie. Pre úspech nášho projektu Electrend na Slovensku ho agentúra rozbehne aj v Českej republike.”

Ing. Ján Hupka

obchodný riaditeľ

Legrand Slovensko, s.r.o.

Ukrojte si z našej chuti
Pravidelný newsletter

Odšťavený z čerstvých marketingových noviniek, plný výživných informácií. Nezmeškajte náš obsah a zostaňte v obraze.