13.10.2022 sa v Prahe v exkluzívnych priestoroch Zrkadlovej sály Národnej knižnice Klementinum konal 9. ročník prestížneho odovzdávania cien súťaže Fénix content marketing. Tohtoročnou témou podujatia, ktorá sa niesla celým večerom, boli dáta, content a context. Reflektovali to aj inovatívne ceny v podobe NFT, ktoré jednotlivé agentúry, značky či firmy mohli v súťaži o najlepší obsah získať.
Súťažilo sa v rôznorodých zaujímavých kategóriách, nielen klasických contentových. V roku 2022 pribudla napríklad kategória obsahový projekt založený na dátach.
Fénix content marketing oceňuje najlepšie práce agentúr, firiem a značiek, pričom ich vyhodnotením sa zaoberá takmer 40-členná porota odborníkov z rôznych segmentov. Práve preto bolo pre agentúru ContentFruiter obrovskou výzvou zapojiť sa do súťaže. Z galavečera si napokon agentúra z Nitry odniesla tri ocenenia:
- Užitočný a funkčný obsah pre SCONTO získal druhé miesto v kategórii najefektívnejší firemný obsah.
- Projekt SCANquilt Blog sa umiestnil v rovnakej kategórii na treťom mieste.
- V kategórii vizualizácia dát, infografika získal projekt OSIVO za infografiku Dlhá cesta premeny jačmenného zrna na pivo tretie miesto.
Očarujúca atmosféra, príjemná spoločnosť a radosť z tvorby, ako aj smelé vízie do budúcnosti. V tomto duchu sa nieslo výborne zorganizované stretnutie všetkých nadšencov obsahu a marketingu. Tím agentúry ContentFruiter si večer vychutnal plnými dúškami a domov z Prahy prináša tri krásne ceny, ako aj množstvo inšpirácií.

Managing director Patrik Vavrovič po odovzdaní cien vyjadril obrovskú radosť:
„Súťaž Fénix content marketing udáva súčasný benchmark na poli content marketingu a ja som veľmi rád, že môžeme byť pri tom. Uspieť s oboma projektami prihlásenými do kategórie najefektívnejší firemný obsah považujem za skvelý úspech agentúry a podčiarknutie toho, čo je naším poslaním v ContentFruiter – tvoriť obsah, ktorý firmám a ich zákazníkom prináša dlhodobý úžitok. SCANquilt blog i SCONTO Magazín sú príkladmi toho, že strategicky nastavený content marketing dokáže firmám pomáhať aj z pohľadu predajných výsledkov.
Rovnako ma teší aj úspech v kategórii vizualizácia dát s infografikou OSIVO, ako aj shortlist infografiky pre spoločnosť KANSAI HELIOS v kategórii content marketingová stratégia. Tvorbe infografík sa venujeme už viac ako päť rokov a stále sa tešia veľkej obľube. V súčasnosti hľadáme ďalšie možnosti ich využitia, ako aj formy, ktoré budú stále viac odzrkadľovať súčasné trendy a to, ako sú používatelia zvyknutí obsah sledovať.
Poďakovanie za tieto úspechy patrí ako našim klientom, pričom pri všetkých menovaných a ocenených projektoch ide o viac ako trojročnú spoluprácu, tak aj tímom, ktoré sa podieľajú na ich príprave, realizácii a tým aj výsledkoch, ktoré dlhodobo dosahujú.“