výsledky

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
15. júla 2020

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]

Ak sa rozhliadnete po internete a budete sa snažiť nájsť informácie a odpovede na vaše otázky o elektroinštaláciách, videovrátnikoch či záložných zdrojoch, pravdepodobne v istom momente natrafíte i na...

Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
13. mája 2020

Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]

Píše sa rok 2008 a predajca sklolaminátových bazénov Marcus Sheridan vo Virginii v USA zažíva dosiaľ najúspešnejší rok v histórii svojej spoločnosti, ktorá je na...

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #2: Metriky
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
7. októbra 2019

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #2: Metriky

V predchádzajúcej časti seriálu Ako hodnotiť výsledky content marketingu sme sa pozreli na časové hľadisko. Poznať, kedy a akým spôsobom definovať ciele a vyhodnocovať ich...

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #1: Časové hľadisko
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
17. júla 2019

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #1: Časové hľadisko

Skôr, než sa pustíte do akejkoľvek aktivity, mali by ste sa zamyslieť nad jej cieľom. Platí to aj pri content marketingu. Už pri tvorbe content...

V súťaži Fénix content marketing máme opäť shortlist
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
17. mája 2019

V súťaži Fénix content marketing máme opäť shortlist

Po prvom úspechu v  5. ročníku súťaže Fénix content marketing, kedy sme získali dva shortlisty, budeme mať aj v tomto roku želiezko v ohni, a to vďaka projektu Čaro dreva, ktorý bol vytvorený pre...

Ako sme vytvorili pre klienta vlastné médium v odvetví strešných krytín (case study)
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
6. júna 2018

Ako sme vytvorili pre klienta vlastné médium v odvetví strešných krytín (case study)

Mať strechu nad hlavou je nielen často používaná fráza, ale zároveň nevyhnutná súčasť života každého človeka. Obzvlášť pri živote na dedine či na okraji mesta...

Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
31. marca 2017

Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu

V treťom pokračovaní seriálu content marketingu pre startupy som sa zameral na to, ako sa dá merať a vyhodnocovať efekt content marketingu. Jednoducho povedané, ako...