
Top obsah v roku 2021. Aké priniesol výsledky našim klientom?
Ako už býva zvykom, po skončení roku zvykneme hodnotiť. Či už ako jednotlivci, alebo firmy. Pozeráme sa na to, čo sa podarilo, čo sa dosiahlo,...

Energicky vstupujeme do nového roka 2022
Nový rok je pre nás pokračovaním v úspešných projektoch a zabehnutých procesoch, ale súčasne je pre nás i novou výzvou, ktorá nám dáva možnosť určiť si nové...

Online magazín Electrend ocenila porota súťaže Fénix content marketing
27.júna sa v krásnych priestoroch Dvořákovej siene Rudolfina, ktorá je domovom Českej filharmónie, konalo vyhlásenie výsledkov súťaže content marketingových prác a projektov Fénix content marketing....

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí
Za 6 rokov sme v agentúre pripravili už viac ako 40 rôznych obsahových stratégií pre spoločnosti v rôznych segmentoch. Súčasťou obsahovej stratégie je vždy aj...
![Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2020/07/Electrend-Legrand-titulka-1024x601.png)
Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]
Ak sa rozhliadnete po internete a budete sa snažiť nájsť informácie a odpovede na vaše otázky o elektroinštaláciách, videovrátnikoch či záložných zdrojoch, pravdepodobne v istom momente natrafíte i na...
![Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2020/05/marcus-sheridan-titulny-obrazok-1024x448.jpg)
Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]
Píše sa rok 2008 a predajca sklolaminátových bazénov Marcus Sheridan vo Virginii v USA zažíva dosiaľ najúspešnejší rok v histórii svojej spoločnosti, ktorá je na...

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #2: Metriky
V predchádzajúcej časti seriálu Ako hodnotiť výsledky content marketingu sme sa pozreli na časové hľadisko. Poznať, kedy a akým spôsobom definovať ciele a vyhodnocovať ich...

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #1: Časové hľadisko
Skôr, než sa pustíte do akejkoľvek aktivity, mali by ste sa zamyslieť nad jej cieľom. Platí to aj pri content marketingu. Už pri tvorbe content...

V súťaži Fénix content marketing máme opäť shortlist
Po prvom úspechu v 5. ročníku súťaže Fénix content marketing, kedy sme získali dva shortlisty, budeme mať aj v tomto roku želiezko v ohni, a to vďaka projektu Čaro dreva, ktorý bol vytvorený pre...

Ako sme vytvorili pre klienta vlastné médium v odvetví strešných krytín (case study)
Mať strechu nad hlavou je nielen často používaná fráza, ale zároveň nevyhnutná súčasť života každého človeka. Obzvlášť pri živote na dedine či na okraji mesta...