informačný líder

Čo to znamená, ak „Marketing robíme inak“
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
7. júla 2022

Čo to znamená, ak „Marketing robíme inak“

U nás v agentúre ContentFruiter robíme veci trochu naopak. Inak, ako je to bežné v reklame, ktorú každý pozná, rozumie jej a berie ju ako súčasť života. Sme určitým protipólom...

Online magazín Electrend ocenila porota súťaže Fénix content marketing
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
14. júla 2021

Online magazín Electrend ocenila porota súťaže Fénix content marketing

27.júna sa v krásnych priestoroch Dvořákovej siene Rudolfina, ktorá je domovom Českej filharmónie, konalo vyhlásenie výsledkov súťaže content marketingových prác a projektov Fénix content marketing....

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
15. júla 2020

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]

Ak sa rozhliadnete po internete a budete sa snažiť nájsť informácie a odpovede na vaše otázky o elektroinštaláciách, videovrátnikoch či záložných zdrojoch, pravdepodobne v istom momente natrafíte i na...

Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
13. mája 2020

Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]

Píše sa rok 2008 a predajca sklolaminátových bazénov Marcus Sheridan vo Virginii v USA zažíva dosiaľ najúspešnejší rok v histórii svojej spoločnosti, ktorá je na...

Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
3. novembra 2019

Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]

Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na...

Ako sme vytvorili pre klienta vlastné médium v odvetví strešných krytín (case study)
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
6. júna 2018

Ako sme vytvorili pre klienta vlastné médium v odvetví strešných krytín (case study)

Mať strechu nad hlavou je nielen často používaná fráza, ale zároveň nevyhnutná súčasť života každého človeka. Obzvlášť pri živote na dedine či na okraji mesta...