
Kto sa bojí, nech nerobí v marketingu
* Dobrý deň. Prosím, popusťte uzdu vášmu humoru. Aj tomu nášmu. ** Podobnosť s reálnymi bytosťami, vašimi či našimi klientami alebo kolegami, je čisto náhodná. Bububu....

Kniha ako zrkadlo duše alebo 7 benefitov čítania
Myslím, že nebudem klamať, ak poviem, že žijeme rýchlo. Niekedy až príliš rýchlo. Dokonca až tak, že často ani nevieme, ako nám ubehol deň, pracovný...

Život marketéra: Hľadám inšpiráciu aj v šálke kávy
Určite to poznáte. Bludný kruh: plný to-do list, kopa papierov okolo vás, hrča myšlienok vo vašej hlave, hodiny, ktoré akoby niekto posúval oveľa rýchlejšie, než...

Vzdelávanie content marketéra – tipy a zdroje
Zvažujete kariéru v marketingu? Baví vás práca s obsahom, s jeho tvorbou či distribúciou? Možno by vás mohol zaujímať content marketing. A možno v oblasti content marketingu pôsobíte už...

7 tipov, ako naštartovať kreatívne myslenie
Rána, do ktorých sa momentálne už istú dobu budíme, sa pomaly, ale isto stávajú rutinnými až nudnými. Každý deň nás čaká v podstate to isté, sme...

Mám na to, robiť marketing? Ako s ním začať?
Marketérska branža je krásna, no občas je to Divoký západ. Musíš byť tak trochu ostrieľaný, aby ťa akceptoval. Našťastie len metaforicky, ale aj to je...

Sila návykov je ohromná. Postavte na nich svoje úspechy.
Dobrý návyk vzniká zautomatizovaním správnej rutiny. Ak to dokážeme, môžeme dosiahnuť neobyčajné veci. Ide o výber správnych návykov, motiváciu, naše odhodlanie, systém a silu vytrvať...

Spustili sme 3. ročník videosúťaže RECfruit. Pre súťažiacich máme viacero noviniek
Mladí videomakeri sa môžu so svojimi videami prihlasovať do súťaže už v jej treťom ročníku. Novou výzvou je natočiť maximálne dvojminútové video na tému: „BOLA TO NÁHODA?“...

Videosúťaž RECfruit 2018: Poznáme víťazov
Po úspešnom minuloročnom nultom ročníku súťaže RECfruit prišiel ešte úspešnejší prvý ročník, ktorý so sebou priniesol veľa nových video talentov. Oproti minulému roku nevzrástol len...

Aj po tej najhlučnejšej búrke prichádza tichý dážď. Alebo naopak?
Aspoň toto hovorí staré židovské príslovie. Alebo po tichom daždi prichádza najhlučnejšia búrka? Niekedy nemusí ísť vyslovene o brainstorming (búrku nápadov/mozgov). Možno sú to iba hromy....