content marketing

Čo je šťavou pre marketing?
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
21. februára 2023

Čo je šťavou pre marketing?

Aby marketing stratil trochu zo svojej šedi, potrebuje šťavu. Napríklad v podobe autentickosti, inšpiratívnosti, originality alebo pridanej hodnoty. Aby sme len nehasili smäd, ale prinášali zákazníkom „nové hodnotné chute“...

SCANquilt blog a 3. miesto na súťaži Fénix content marketing
Katarína Švonavcová
Autor: Katarína Švonavcová
26. januára 2023

SCANquilt blog a 3. miesto na súťaži Fénix content marketing

Retrospektívny pohľad na mesiac október nám ešte dlho bude pripomínať, že i do veľkých výziev sa oplatí pustiť. Aj keď na začiatku panuje neistota, čas ukáže, či to bol správny krok. Nám sa...

Kvalitný obsah musí mať atmosféru – prečo?
Nina Vráblová
Autor: Nina Vráblová
16. novembra 2022

Kvalitný obsah musí mať atmosféru – prečo?

Plynný obal planéty, jednotka tlaku či nálada istého prostredia – atmosféra je pojem viacvýznamový. S kvalitným obsahom súvisia všetky jej charakteristiky. V prenesenom význame, samozrejme. Prečo je...

9. ročník Fénix content marketing: ContentFruiter na Slovensko prináša tri ceny
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
19. októbra 2022

9. ročník Fénix content marketing: ContentFruiter na Slovensko prináša tri ceny

13.10.2022 sa v Prahe v exkluzívnych priestoroch Zrkadlovej sály Národnej knižnice Klementinum konal 9. ročník prestížneho odovzdávania cien súťaže Fénix content marketing. Tohtoročnou témou podujatia, ktorá sa...

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
15. augusta 2022

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy

Na content marketing môžete naraziť stále častejšie. A tak ako sa môžete dočítať o viacerých podložených a užitočných informáciách, natrafiť môžete aj na mnohé protichodné či nepresné. Prečítajte si 8 častých poloprávd a mýtov o content marketingu, ktoré spôsobujú nedorozumenia pri komunikácii.

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah
Agneša Sleziaková
Autor: Agneša Sleziaková
23. marca 2022

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah

Vedeli ste, že obľúbená módna značka Zara expeduje svoje výrobky medzi zákazníkov bleskovou rýchlosťou? Trvá len 15 dní, kým sa oblečenie z výroby dostane na pulty,...

Energicky vstupujeme do nového roka 2022
Lenka Belovičová
Autor: Lenka Belovičová
14. januára 2022

Energicky vstupujeme do nového roka 2022

Nový rok je pre nás pokračovaním v úspešných projektoch a zabehnutých procesoch, ale súčasne je pre nás i novou výzvou, ktorá nám dáva možnosť určiť si nové...

Content marketing a PPC reklama. Dajú sa skombinovať?
Patrik Mazan
Autor: Patrik Mazan
4. novembra 2021

Content marketing a PPC reklama. Dajú sa skombinovať?

Veľmi často sa stretávam s názorom, že content marketing a PPC reklama sú dva odlišné svety. Mnoho marketérov pri svojich klientoch používa buď content marketing, alebo...

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
15. júla 2020

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]

Ak sa rozhliadnete po internete a budete sa snažiť nájsť informácie a odpovede na vaše otázky o elektroinštaláciách, videovrátnikoch či záložných zdrojoch, pravdepodobne v istom momente natrafíte i na...

Koľko stojí dobrý článok?
Ivana Paulíková
Autor: Ivana Paulíková
1. júla 2020

Koľko stojí dobrý článok?

Je to otázka za milión. A nápoveda vo väčšine prípadov absolútne žiadna. Mať vlastný web, blog či firemný magazín nie je nijaká výstrednosť. Pre firmy i malých...