CF Mag

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
15. júla 2020

Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]

Ak sa rozhliadnete po internete a budete sa snažiť nájsť informácie a odpovede na vaše otázky o elektroinštaláciách, videovrátnikoch či záložných zdrojoch, pravdepodobne v istom momente natrafíte i na...

Koľko stojí dobrý článok?
Avatar
Autor: Ivana Paulíková
1. júla 2020

Koľko stojí dobrý článok?

Je to otázka za milión. A nápoveda vo väčšine prípadov absolútne žiadna. Mať vlastný web, blog či firemný magazín nie je nijaká výstrednosť. Pre firmy i malých...

Sociálna kampaň Filter with no filter: naša nedokonalosť nás robí dokonalými
Avatar
Autor: Adel Holubčíková
24. júna 2020

Sociálna kampaň Filter with no filter: naša nedokonalosť nás robí dokonalými

Študentky katedry Masmediálnej komunikácie a reklamy UKF v Nitre, medzi nimi aj naša kolegyňa z oddelenia tvorby obsahu, Adel, realizovali sociálnu guerilla kampaň vytvorením filtra,...

Čo e-shopom priniesla a odniesla koronakríza?
Avatar
Autor: Adriana Uharčeková
10. júna 2020

Čo e-shopom priniesla a odniesla koronakríza?

„Milí zákazníci, kvôli veľkému náporu objednávok nie je možné robiť dodatočné zmeny v objednávkach.“ „Upozorňujeme našich zákazníkov, že kvôli množstvu objednávok je dodacia doba tovaru...

Sila návykov je ohromná. Postavte na nich svoje úspechy.
Avatar
Autor: Roman Kleman
27. mája 2020

Sila návykov je ohromná. Postavte na nich svoje úspechy.

Dobrý návyk vzniká zautomatizovaním správnej rutiny. Ak to dokážeme, môžeme dosiahnuť neobyčajné veci. Ide o výber správnych návykov, motiváciu, naše odhodlanie, systém a silu vytrvať...

Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
13. mája 2020

Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]

Píše sa rok 2008 a predajca sklolaminátových bazénov Marcus Sheridan vo Virginii v USA zažíva dosiaľ najúspešnejší rok v histórii svojej spoločnosti, ktorá je na...

Efektívny home office alebo: „Ako nevyhorieť medzi štyrmi stenami?“
Avatar
Autor: Barbora Melišková
3. apríla 2020

Efektívny home office alebo: „Ako nevyhorieť medzi štyrmi stenami?“

Vo svete firiem je dnes už úplne bežné, že sa snažia svojim zamestnancom prinášať rôzne benefity, medzi ktoré nepochybne patrí aj práca z pohodlia domova,...

Prečo nekráčať s davom?
Avatar
Autor: Mariana Balúnová
28. februára 2020

Prečo nekráčať s davom?

Asi sa všetci zhodneme na tom, že reklamná presýtenosť dnes skôr znižuje účinnosť reklamy. Ale čo ak príde recesia či kríza a mnoho firiem usúdi,...

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
9. januára 2020

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?

Odkedy som sa začal venovať content marketingu, otázku z nadpisu som v mierne obmenených podobách dostal už nespočetnekrát. A dostávam ju pri viacerých rozhovoroch dodnes. Čo ma...

Pre ovocie je hodnotný obsah typický. Na hodnoty sme sa zamerali aj na Digital Rulezz
Avatar
Autor: Barbora Melišková
14. decembra 2019

Pre ovocie je hodnotný obsah typický. Na hodnoty sme sa zamerali aj na Digital Rulezz

Len nedávno sa v priestoroch Starej tržnice uskutočnila najväčšia konferencia o digitálnom marketingu na Slovensku, Digital Rulezz, ktorá štvrtým ročníkom potvrdila svoju vysokú úroveň organizácie....

Ako Jožko s pani Krízovou a ostatnými vybabral a väčší kus koláča si uchmatol [audio príbeh]
Avatar
Autor: Roman Kleman
22. novembra 2019

Ako Jožko s pani Krízovou a ostatnými vybabral a väčší kus koláča si uchmatol [audio príbeh]

Vypočujte si príbeh v audio podobe. Narozprával Martin Kaprálik. Bol raz jeden trh a v ňom jedno remeslo (1). Viac ako tucet (2) firiem sa...

Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]
Avatar
Autor: Roman Kleman
3. novembra 2019

Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]

Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na...