![Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2020/07/Electrend-Legrand-titulka-1024x601.png)
Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]
Ak sa rozhliadnete po internete a budete sa snažiť nájsť informácie a odpovede na vaše otázky o elektroinštaláciách, videovrátnikoch či záložných zdrojoch, pravdepodobne v istom momente natrafíte i na...

Koľko stojí dobrý článok?
Je to otázka za milión. A nápoveda vo väčšine prípadov absolútne žiadna. Mať vlastný web, blog či firemný magazín nie je nijaká výstrednosť. Pre firmy i malých...

Sociálna kampaň Filter with no filter: naša nedokonalosť nás robí dokonalými
Študentky katedry Masmediálnej komunikácie a reklamy UKF v Nitre, medzi nimi aj naša kolegyňa z oddelenia tvorby obsahu, Adel, realizovali sociálnu guerilla kampaň vytvorením filtra,...

Čo e-shopom priniesla a odniesla koronakríza?
„Milí zákazníci, kvôli veľkému náporu objednávok nie je možné robiť dodatočné zmeny v objednávkach.“ „Upozorňujeme našich zákazníkov, že kvôli množstvu objednávok je dodacia doba tovaru...

Sila návykov je ohromná. Postavte na nich svoje úspechy.
Dobrý návyk vzniká zautomatizovaním správnej rutiny. Ak to dokážeme, môžeme dosiahnuť neobyčajné veci. Ide o výber správnych návykov, motiváciu, naše odhodlanie, systém a silu vytrvať...
![Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2020/05/marcus-sheridan-titulny-obrazok-1024x448.jpg)
Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]
Píše sa rok 2008 a predajca sklolaminátových bazénov Marcus Sheridan vo Virginii v USA zažíva dosiaľ najúspešnejší rok v histórii svojej spoločnosti, ktorá je na...

Efektívny home office alebo: „Ako nevyhorieť medzi štyrmi stenami?“
Vo svete firiem je dnes už úplne bežné, že sa snažia svojim zamestnancom prinášať rôzne benefity, medzi ktoré nepochybne patrí aj práca z pohodlia domova,...

Prečo nekráčať s davom?
Asi sa všetci zhodneme na tom, že reklamná presýtenosť dnes skôr znižuje účinnosť reklamy. Ale čo ak príde recesia či kríza a mnoho firiem usúdi,...

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?
Odkedy som sa začal venovať content marketingu, otázku z nadpisu som v mierne obmenených podobách dostal už nespočetnekrát. A dostávam ju pri viacerých rozhovoroch dodnes. Čo ma...

Pre ovocie je hodnotný obsah typický. Na hodnoty sme sa zamerali aj na Digital Rulezz
Len nedávno sa v priestoroch Starej tržnice uskutočnila najväčšia konferencia o digitálnom marketingu na Slovensku, Digital Rulezz, ktorá štvrtým ročníkom potvrdila svoju vysokú úroveň organizácie....
![Ako Jožko s pani Krízovou a ostatnými vybabral a väčší kus koláča si uchmatol [audio príbeh]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2019/11/Ako-jozko-s-pani-krizovou-a-ostatnymi-vybabral_titulka-1024x682.jpeg)
Ako Jožko s pani Krízovou a ostatnými vybabral a väčší kus koláča si uchmatol [audio príbeh]
Vypočujte si príbeh v audio podobe. Narozprával Martin Kaprálik. Bol raz jeden trh a v ňom jedno remeslo (1). Viac ako tucet (2) firiem sa...
![Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2019/11/informacny-lider-titulny-obrazok-1024x415.png)
Čo získate, ak sa stanete informačným lídrom? [infografika]
Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na...