CF Mag

9. ročník Fénix content marketing: ContentFruiter na Slovensko prináša tri ceny
Avatar
Autor: Agneša Sleziaková
19. októbra 2022

9. ročník Fénix content marketing: ContentFruiter na Slovensko prináša tri ceny

13.10.2022 sa v Prahe v exkluzívnych priestoroch Zrkadlovej sály Národnej knižnice Klementinum konal 9. ročník prestížneho odovzdávania cien súťaže Fénix content marketing. Tohtoročnou témou podujatia, ktorá sa...

Nespomaľujeme, milé ženy a dievčatá!
Avatar
Autor: Agneša Sleziaková
12. októbra 2022

Nespomaľujeme, milé ženy a dievčatá!

Môžeme nosiť nohavice, a to nielen na športové udalosti, ako to bolo v minulosti. Mnohé z nás s hrdosťou robia v oblasti IT alebo na vedúcich pozíciách, napríklad aj v marketingu....

Ako vydať zo seba maximum a nezblázniť sa: work-life balance
Avatar
Autor: Sandra Šutková
16. septembra 2022

Ako vydať zo seba maximum a nezblázniť sa: work-life balance

Ak vraj miluješ to, čo robíš, nebudeš pracovať ani jeden deň v živote. Alebo, naopak, sedem dní v týždni, dvadsaťštyri hodín denne? Ak mi je moja práca...

8 spôsobov, ako používať carousel príspevky na Facebooku
Avatar
Autor: Ján Paško
22. augusta 2022

8 spôsobov, ako používať carousel príspevky na Facebooku

Hľadáte nové spôsoby, ako zvýšiť angažovanosť publika alebo konverzie na Facebooku? Chcete použiť viacero obrázkov alebo videí v jednom ucelenom formáte? Ak áno, riešením pre vás...

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy
Avatar
Autor: Patrik Vavrovič
15. augusta 2022

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy

Na content marketing môžete naraziť stále častejšie. A tak ako sa môžete dočítať o viacerých podložených a užitočných informáciách, natrafiť môžete aj na mnohé protichodné či nepresné. Prečítajte si 8 častých poloprávd a mýtov o content marketingu, ktoré spôsobujú nedorozumenia pri komunikácii.

Manažovanie úloh – skúste to so smart nástrojmi
Avatar
Autor: Adriana Uharčeková
21. júla 2022

Manažovanie úloh – skúste to so smart nástrojmi

Ruku na srdce, komu z nás sa ešte nestalo, že by zabudol na nejakú úlohu? Odoslať mail, odovzdať podklady alebo vyzdvihnúť dieťa z detského kútika. Pokiaľ nemáte...

Čo to znamená, ak „Marketing robíme inak“
Avatar
Autor: Roman Kleman
7. júla 2022

Čo to znamená, ak „Marketing robíme inak“

U nás v agentúre ContentFruiter robíme veci trochu naopak. Inak, ako je to bežné v reklame, ktorú každý pozná, rozumie jej a berie ju ako súčasť života. Sme určitým protipólom...

Máte prehľad o aktuálnych trendoch na TikToku? Spoznajte platformu Creative Center
Avatar
Autor: Róbert Uhlík
16. júna 2022

Máte prehľad o aktuálnych trendoch na TikToku? Spoznajte platformu Creative Center

Či už je tvorba krátkych a úderných videí na sociálnu sieť TikTok vaše hobby, alebo práca, určite by ste mali bližšie spoznať platformu Creative Center....

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah
Avatar
Autor: Agneša Sleziaková
23. marca 2022

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah

Vedeli ste, že obľúbená módna značka Zara expeduje svoje výrobky medzi zákazníkov bleskovou rýchlosťou? Trvá len 15 dní, kým sa oblečenie z výroby dostane na pulty,...

Novinky na Instagrame – ktoré to sú a ako ich môžete využiť vo svojom podnikaní?
Avatar
Autor: Róbert Uhlík
24. februára 2022

Novinky na Instagrame – ktoré to sú a ako ich môžete využiť vo svojom podnikaní?

Rok 2021 bol pre Instagram rekordný najmä z toho dôvodu, že sa mu podarilo prekonať 2 miliardy aktívnych používateľov. Okrem toho prišla sociálna sieť s viacerými...

Kto sa bojí, nech nerobí v marketingu
Avatar
Autor: Agneša Sleziaková
16. februára 2022

Kto sa bojí, nech nerobí v marketingu

* Dobrý deň. Prosím, popusťte uzdu vášmu humoru. Aj tomu nášmu. ** Podobnosť s reálnymi bytosťami, vašimi či našimi klientami alebo kolegami, je čisto náhodná. Bububu....

Užitočné nástroje na prácu s farbou
Avatar
Autor: Michal Kurtulík
27. januára 2022

Užitočné nástroje na prácu s farbou

Vybrať a aplikovať vhodnú farbu do dizajnov, vizuálnych identít a produktov, na ktorých pracujeme, vyzerá ako jednoduchá a priamočiara časť dizajnového procesu. Keď si ale uvedomíme,...