
Máte prehľad o aktuálnych trendoch na TikToku? Spoznajte platformu Creative Center
Či už je tvorba krátkych a úderných videí na sociálnu sieť TikTok vaše hobby, alebo práca, určite by ste mali bližšie spoznať platformu Creative Center....

Buďte uvedomelí – recyklujte nielen odpad či oblečenie, ale aj obsah
Vedeli ste, že obľúbená módna značka Zara expeduje svoje výrobky medzi zákazníkov bleskovou rýchlosťou? Trvá len 15 dní, kým sa oblečenie z výroby dostane na pulty,...

Novinky na Instagrame – ktoré to sú a ako ich môžete využiť vo svojom podnikaní?
Rok 2021 bol pre Instagram rekordný najmä z toho dôvodu, že sa mu podarilo prekonať 2 miliardy aktívnych používateľov. Okrem toho prišla sociálna sieť s viacerými...

Kto sa bojí, nech nerobí v marketingu
* Dobrý deň. Prosím, popusťte uzdu vášmu humoru. Aj tomu nášmu. ** Podobnosť s reálnymi bytosťami, vašimi či našimi klientami alebo kolegami, je čisto náhodná. Bububu....

Užitočné nástroje na prácu s farbou
Vybrať a aplikovať vhodnú farbu do dizajnov, vizuálnych identít a produktov, na ktorých pracujeme, vyzerá ako jednoduchá a priamočiara časť dizajnového procesu. Keď si ale uvedomíme,...

Top obsah v roku 2021. Aké priniesol výsledky našim klientom?
Ako už býva zvykom, po skončení roku zvykneme hodnotiť. Či už ako jednotlivci, alebo firmy. Pozeráme sa na to, čo sa podarilo, čo sa dosiahlo,...

Energicky vstupujeme do nového roka 2022
Nový rok je pre nás pokračovaním v úspešných projektoch a zabehnutých procesoch, ale súčasne je pre nás i novou výzvou, ktorá nám dáva možnosť určiť si nové...

Najpoužívanejšie emotikony v roku 2021
Používame ich všetci v každodennej digitálnej komunikácii, v konverzáciách na sociálnych sieťach, v sms, alebo nimi rozveselíme status či vlastný blog. Emotikony, emodži alebo jednoducho „smajlíky“ sú obrazové...

Ako vytvoriť analýzu kľúčových slov
Analýza kľúčových slov patrí medzi najdôležitejšie marketingové aktivity a pre mnohé firmy je nesmierne dôležitá. Odhalí, aký je záujem o vaše produkty alebo služby, čo ľudia v súvislosti...

Neprichádzajú nápady na nové témy pre váš blog? Skúste tieto overené metódy
Poznáte to. Pustíte sa do tvorby blogu, až sa dostanete do situácie, kedy ste vyčerpali všetky nápady na témy. Premýšľate, hútate, hľadáte – a žiadne nové...

ContentFruiter má svojich stromohrdinov
Vystúpili sme spoza stromu a to znamená, že chceme, aby ľudia vedeli, kto sme, aké hodnoty prezentujeme ako jednotlivci, ale najmä ako celok. Záleží nám na...

Ako bude vyzerať content marketing v roku 2022?
Marketéri sa už teraz tešia na to, čo nám rok 2022 prinesie. Aké zmeny môžeme očakávať v content marketingu? Prinesie nám ďalší rok niečo úplne...