Informačným lídrom nemusí byť nevyhnutne obratový líder. Pokojne sa ním môže stať aj mladá a ambiciózna firma, ktorej cieľom je neustále zvyšovať svoj podiel na trhu. Vďaka práci s užitočným obsahom, ktorý bude tomuto trhu poskytovať, sa môže aj z malej firmy stať rešpektovaný odborník.
Tým, že k takémuto obsahu prichádza množstvo relevantných zákazníkov, a to dlhodobo, stúpa známosť firmy a buduje sa dôvera, ktorá potom významným spôsobom otvára dvere k predajom.
,,Informačné líderstvo zahŕňa systematickú prácu s originálnym, kvalitným a nekomerčným obsahom, vďaka čomu vytvára silnú komunitu vysoko relevantných potenciálnych zákazníkov. Content marketing tak na rozdiel od reklamných kampaní , ktoré využívajú stratégiu tlaku, prináša veľmi účinnú stratégiu ťahu, pri ktorej rozhoduje zákazník." (Roman Kleman, CEO ContentFruiter)
Ukázali sme si, aké trvalé hodnoty získate tým, že zapojíte content marketing do vášho marketingového mixu. O tom, ako sa dopracovať k informačnému líderstvu vďaka aplikovaniu siedmich rád funkčného content marketingu, si môžete prečítať tu.
Drží kormidlo našej CF lode zvanej aj „Fruiteri“, aby mala správny kurz smerom k tvorbe hodnôt a za novými relevantnými víziami. Tiež aby sme napredovali či zvládali krízové situácie. Je fanúšikom sci-fi, poľných a lesných ciest (bicyklom alebo pešo s verným psíkom Benym), takisto fotografie, príležitostne aj pera a spoznávania sveta. Je to taký náš futuRoman.
Napísať komentár