Ako funguje SMARKETING [infografika]

Priateľstvo medzi oddeleniami marketingu a obchodu a ich vzájomná koordinácia môžu byť vašou tajnou zbraňou pre zvýšenie obratu.

Pozrite sa na nekonečný tok informácií, ktoré ak sa správne uchopia, dokážu neustále vylepšovať nielen vašu marketingovú komunikáciu (používať adekvátne argumenty a motivátory smerom k relevantným cieľovým skupinám), ale aj optimalizovať ponuku produktov či služieb a zefektívňovať tiež samotný predaj.

Takto teda funguje SMARKETING.

info_smarketing
Stiahnuť infografiku

Ak vás táto téma zaujala a chcete sa o nej dozvedieť ešte viac, prečítajte si náš článok o smarketingu.

Author avatar
Roman Kleman
Po 20 rokoch pôsobenia v marketingovej komunikácii priniesol ideu content marketingovej agentúry ContentFruiter. Ako CEO sa stará o jej napredovanie a nové vízie. Tvorba obsahu je mu blízka, je fanúšikom kvalitnej sci-fi aj radostného pohybu po poľných a lesných cestách – bicyklom alebo nordic walkingom s verným psíkom Benym. Fascinuje ho vesmír a rád spoznáva svet.

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


  • Full-service pre Content Marketing. Budujeme informačných lídrov a tvoríme dlhodobé hodnoty s garanciou výsledkov.

  • ContentFruiter s.r.o.

    IČO: 50183419
    IČ DPH: SK2120207463
  • Odber newslettera

© 2016 - 2021 ContentFruiter s.r.o.