obsahový marketing

Content marketing fresh #2
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
13. júna 2018

Content marketing fresh #2

Nový prieskum CMI o manažovaní obsahu a stratégie Content Marketing Institute (CMI) zverejnil nový prieskum o content managemente a stratégii (2018 Content Management & Strategy Survey). Výsledky prieskumu...

Content marketing fresh #1
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
16. mája 2018

Content marketing fresh #1

Apríl priniesol veľa čerstvých noviniek z content marketingu. Posledné mesiace u nás, ale aj v celej Európe dominuje téma GDPR, ktorá má, prirodzene, dopad aj na...

Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
31. marca 2017

Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu

V treťom pokračovaní seriálu content marketingu pre startupy som sa zameral na to, ako sa dá merať a vyhodnocovať efekt content marketingu. Jednoducho povedané, ako...

Ako ma eshop poslal ku konkurentovi
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
20. januára 2017

Ako ma eshop poslal ku konkurentovi

Alebo začne sa lepšie dariť firmám, ktoré ponúknu niečo viac? Potreba alebo rozmar nás prinútia niečo si kúpiť. Otázkou však je, že čo konkrétne a...

Fázy funkčného content marketingu [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
25. októbra 2016

Fázy funkčného content marketingu [infografika]

Content marketing je veľmi užitočný nástroj na získavanie zákazníkov. Aby však fungoval, musíme mu venovať toľko pozornosti, koľko si zaslúži. Prehľadne som jednotlivé aspekty rozdelil...

Content marketing pre startupy #1 – stratégia a tvorba obsahu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
8. septembra 2016

Content marketing pre startupy #1 – stratégia a tvorba obsahu

Nie je žiadnym tajomstvom, že väčšina všetkých startupov skončí neúspechom. Dôvody bývajú rôzne. Pomerne často sa však ako problém ukáže, že nový produkt či služba...

Poznáte rozdiely medzi contentom, branded contentom a content marketingom?
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
9. augusta 2016

Poznáte rozdiely medzi contentom, branded contentom a content marketingom?

Veľa sa začína hovoriť o užitočnosti obsahu, o contente, branded contente a o content marketingu. Možno ste nevedeli, že napriek tomu, že všetky pracujú s obsahom, ide o zásadne rozdielne veci....

7 pilierov funkčného content marketingu, ktorý prináša zákazníkov
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
15. apríla 2016

7 pilierov funkčného content marketingu, ktorý prináša zákazníkov

“My sme už content marketing skúšali, ale nefungovalo (nefunguje) to,” zaznieva od niektorých slovenských firiem pri téme content marketing (CM). Je to aj vďaka tomu,...

Najlepšie knihy a ebooky o content marketingu
Jarmila Knapcová
Autor: Jarmila Knapcová
17. marca 2016

Najlepšie knihy a ebooky o content marketingu

Tento mesiac majú knihy sviatok. Vznikol v roku 1955 v Československu s cieľom zvýšiť popularitu čítania. Nakoľko my máme knihy veľmi radi, rozhodli sme sa pre vás pripraviť...

Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
23. februára 2016

Rozdiely medzi content marketingom, PR a reklamou [infografika]

Content marketing, PR a reklama sú silné marketingové nástroje, ktorými si firmy vylepšujú svoju pozíciu u zákazníkov a na trhu. Porovnajme teda CONTENT MARKETING, nekomerčné...