obsahový marketing

Čo je to content marketing (obsahový marketing) + príklady z praxe
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
8. apríla 2021

Čo je to content marketing (obsahový marketing) + príklady z praxe

Ak sa ma dnes niekto spýta, čomu sa venujem a čo presne robíme v agentúre, ako protiotázku sa ho spýtam, či má pár minút času na vysvetľovanie....

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
11. septembra 2020

Náš projekt Čaro dreva na pódiu renomovanej súťaže Zlatý středník

V stredu 9. 9. v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vyhlásila československá súťaž ZLATÝ STŘEDNÍK svojich víťazov. Súťaž Zlatý středník oceňuje najlepšie PR a komunikačné projekty. V 18. ročníku...

Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
13. mája 2020

Ako odpovede na otázky zachránili firmu v čase ekonomickej krízy [case study]

Píše sa rok 2008 a predajca sklolaminátových bazénov Marcus Sheridan vo Virginii v USA zažíva dosiaľ najúspešnejší rok v histórii svojej spoločnosti, ktorá je na...

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
9. januára 2020

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?

Odkedy som sa začal venovať content marketingu, otázku z nadpisu som v mierne obmenených podobách dostal už nespočetnekrát. A dostávam ju pri viacerých rozhovoroch dodnes. Čo ma...

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #2: Metriky
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
7. októbra 2019

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #2: Metriky

V predchádzajúcej časti seriálu Ako hodnotiť výsledky content marketingu sme sa pozreli na časové hľadisko. Poznať, kedy a akým spôsobom definovať ciele a vyhodnocovať ich...

Čo hovorí Joe Pulizzi o content marketingu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
31. júla 2019

Čo hovorí Joe Pulizzi o content marketingu

Content marketérom toto meno azda netreba predstavovať. Tým, ktorí sa s ním stretajú po prvýkrát, je nutné na úvod povedať, že content marketing by dnes bez...

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #1: Časové hľadisko
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
17. júla 2019

Ako hodnotiť výsledky content marketingu #1: Časové hľadisko

Skôr, než sa pustíte do akejkoľvek aktivity, mali by ste sa zamyslieť nad jej cieľom. Platí to aj pri content marketingu. Už pri tvorbe content...

Prestaňme si mýliť content marketing a natívnu reklamu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
29. januára 2019

Prestaňme si mýliť content marketing a natívnu reklamu

V posledných mesiacoch sa stále viac hovorí o natívnej reklame, content marketingu a ich sile. Často si tieto pojmy zamieňajú nielen spoločnosti a ich marketéri, ale dokonca aj špecialisti...

Čo som si odniesla z konferencie CMA Live v Edinburghu?
Lucia Taricsová
Autor: Lucia Taricsová
6. júla 2018

Čo som si odniesla z konferencie CMA Live v Edinburghu?

Už je to pár týždňov, čo som vycestovala na parádnu hipsterskú konferenciu plnú marketingových voľnomyšlienkarov uctievajúcich content marketing. Vďaka programu Slovak Business Agency, ktorý mi...

Má content marketing význam pre e-shop?
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
29. júna 2018

Má content marketing význam pre e-shop?

Počet e-shopov na celom svete, vrátane Slovenska, stabilne rastie. Aktuálne ich na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 11-tisíc. Slováci pritom utratili pri nákupoch cez internetové...