Uspeli sme v tendri VÚB banky: nová éra pre blog Magnifica

Spolupráca, ktorá sa začala v máji 2024, prináša nový vietor do plachiet newslettera a blogu Magnifica.

„ContentFruiter dlhoročne vnímame ako agentúru zameranú na tvorbu contentu. Pri výbere nového dodávateľa pre náš obsahový magazín, sme ich pozvali do tendra spolu s ďalšími dvoma agentúrami. Rozhodujúcimi faktormi pri výbere boli nielen ich bohaté skúsenosti s tvorbou kvalitného obsahu, ale aj ich schopnosť zabezpečiť jeho efektívnu distribúciu s dôrazom na performance,“ hovorí Dávid Danko, head of digital marketing, VÚB banky.

Magnifica od roku 2020, prináša praktické rady z oblasti bankovníctva, inšpiratívne príbehy a rozhovory s expertmi zo spoločnosti i mimo nej. „Cieľom obsahovej platformy Magnifica je budovanie dôvery a posilňovanie vzťahov s prémiovými klientmi. Jej ambíciou je upevniť pozíciu informačného lídra v osobnom bankovníctve a zvýšiť povedomie o službe Magnifica, ktorá stelesňuje nadštandardnú starostlivosť a prístup. Prostredníctvom pútavého a informatívneho obsahu platforma prináša pridanú hodnotu, ktorá motivuje klientov k hlbšej interakcii so značkou a k širšiemu využívaniu prémiových bankových služieb,“ vysvetľuje Dávid Danko.

Za prvý kvartál novej spolupráce boli vytvorené tri vydania newslettera, ktorých obsah sa okamžite dostáva aj na webovú platformu magnifica.vub.sk. „Obsahový projekt Magnifica má už dlhodobo svoju stratégiu v  publikovaní rozhovorov a užitočného obsahu prioritne pre prémiových klientov VÚB, avšak dostupný je pre všetkých. V prvom rozhovore sme vyspovedali veľmi inšpiratívneho mladého človeka nominovaného do rebríčka Forbes 30 pod 30, Jakuba Šustera. Pred dvomi rokmi založil technologický startup Elv.ai, ktorý sa zaoberá moderovaním toxického obsahu v online diskusiách, a to aj pomocou umelej inteligencie.  V ďalšom vydaní sme naň nadviazali a pripravili sme rozhovor o veľmi dôležitej téme „šťastia“ so psychológom a happytariánom Alešom Bednaříkom a v treťom vydaní, to bol rozhovor s expertom priamo z VÚB – s ekonomickým analytikom, Andrejom Aradym, ktorý nám povedal viac o téme klimatickej zmeny a o zelenej transformácii. Našou víziou je neskončiť pri rozhovoroch a užitočných článkoch, ale plánujeme zapojiť aj ďalšie formy obsahu. Ktoré konkrétne to budú, to si zatiaľ nechávame pre seba. Myslím si však, že používatelia sa majú na čo tešiť,“ – hovorí o spolupráci Patrik Vavrovič, managing director, agentúry ContentFruiter.

Pre content marketingovú agentúru ContentFruiter, úspech v tendri nepredstavuje len rozšírenie klientely, ale aj vstup do nového segmentu, akým je bankovníctvo. „Agentúru vždy veľmi teší, keď sa jej podarí uspieť vo výberovom konaní. Sme obzvlášť radi, že sa nám to práve v tomto prípade podarilo a môžeme tak pracovať pre spoločnosť z bankového segmentu, navyše na veľmi atraktívnom obsahovom projekte Magnifica. Spolupráca má od začiatku všetko, čo má mať – jasné procesy, veľmi dobrú komunikáciu a partnerský prístup, kde sa obe strany dokážu navzájom posúvať a dopĺňať v nápadoch. Myslím si, že nás čakajú veľmi zaujímavé a hodnotné mesiace a roky pri rozvíjaní projektu,“ zhodnotil Patrik Vavrovič.

Pravidelný newsletter

Odšťavený z čerstvých marketingových noviniek, plný výživných informácií. Nezmeškajte náš obsah a zostaňte v obraze.

Author avatar
Viktória Čierniková
Viki je energická office manažérka CF, ktorá popri štúdiu magisterského ročníka marketingovej komunikácie na FMK UCM v Trnave úspešne zvláda chod nášho officeu, administratívnu činnosť a support jednotlivých divízií. Okrem toho sa aktívne podieľa aj na koordinácii marketingových aktivít agentúry. Má rada minimalizmus, poriadok a správny time manažment. Jej najväčšou vášňou je cestovanie a spoznávanie nových miest a kultúr. Patrí k milovníkom dobrého jedla a kvalitnej kávy