Ako s pomocou odborníka vypestovať kvalitný obsah

Čo je dôležité pri spolupráci klienta a odborníka v obsahovom marketingu? Pozrime sa na to, ako môže vyzerať vzájomná kooperácia, aby content marketingová stratégia klienta dlhodobo prinášala čo najviac zdravého a chutného ovocia.

Pestovaný obsah

Pestovaný obsahV začiatkoch spolupráce je kľúčové, aby nás klient podrobne oboznámil s aktuálnou situáciou vo svojom sade. Doteraz sa oň staral sám, ako vedel. Svojou krhlou občas opatrne polial niečo zo svojho obsahu. Ten je ale stále skrytý v uličke, utláčaný burinou a neprináša toľko kvalitného ovocia, aký je potenciál celého sadu.

Všetky informácie od klienta podrobne zaznamenáme. Veľa sa pýtame, napríklad či a ako doteraz klient pestoval svoj obsah, ako vníma svojich zákazníkov, trh a podobne. Tiež pozorujeme, ako sa o svoje obsahové sady starajú konkurenční pestovatelia. Naše pozorovania potom dôsledne spracujeme a nájdeme pre klienta odporúčania, ako to robiť lepšie. Predložíme mu návrh stratégie, akým smerom by sa mohla uberať starostlivosť o sad, aby priniesol čo najviac kvalitného ovocia.

Buduje dôveru zákazníkov

Buduje dôveru zákazníkovKlient postupne zisťuje, akého má silného a spoľahlivého partnera. Vytvára si na neho názor aj prostredníctvom postupov, návrhov, či vzájomnej komunikácie. Ak nadobudne dôveru, že našiel správneho odborníka, bez obáv mu zverí starostlivosť o svoj sad. Nebojí sa zanechať svoje zaužívané polievanie krhlou, lebo vie, že mu môže naplno dôverovať.

Sme tu pre klienta neustále. Vedieme ho sadom, ukazujeme mu stále nové uličky, kde sa bude postupne rodiť úroda jeho obsahu. Pomáhame klientovi dosiahnuť na spoločne dopestované ovocie, vytvárame silný pilier, o ktorý sa môže kedykoľvek oprieť.

Stále viac zákazníkov sa dozvedá o sade plnom chutného a zdravého ovocia, teda užitočných a praktických informácií, ktoré im pomôžu vyriešiť ich otázky a problémy. Vďaka užitočnému obsahu a odporúčaniam svojich známych viac a viac zákazníkov vyhľadáva, spoznáva a aj kupuje produkty klienta.

Dlhodobo prináša ovocie  

Klient sa po roku teší. Jeho úroda sa zvýšila. Odborná starostlivosť o jeho obsahový sad priniesla svoje ovocie a založila základ aj pre budúce úrody. Jeho produkty teraz pozná a žiada čoraz viac zákazníkov.

 

CONTENT NEWSLETTER

 

Odber newslettra od ContentFruiter

Čerstvé CM novinky priamo do vášho emailu

Aby ste boli v obraze a v obsahu pri vzostupe nového marketingu. A k tomu ako bonus ebook „25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV“.

Please wait...

Thank you for signing up!

Napísať komentár

25 rád ako získať viac

25 ZÁSAD AKO ZÍSKAŤ VIAC ZÁKAZNÍKOV

Získajte zadarmo užitočný ebook a k tomu aktuálne informácie o content marketingu v našom CONTENT NEWSLETTRI.

Please wait...

Thank you for signing up!

x