V súťaži Fénix content marketing máme opäť shortlist

Po prvom úspechu v  5. ročníku súťaže Fénix content marketing, kedy sme získali dva shortlisty, budeme mať aj v tomto roku želiezko v ohni, a to vďaka projektu Čaro dreva, ktorý bol vytvorený pre klienta HELIOS Slovakia. Tentokrát ide o shortlist v novej kategórii – Najlepšia distribúcia firemného obsahu. Práve distribúcia obsahu je aj nosnou témou 6. ročníka súťaže.

Ako v minulom ročníku, tak aj tento rok bodujeme so slovenským projektom. Naviac je Čaro dreva na shortliste súťaže jediným projektom vytvoreným pre slovenský trh. Už teraz však vieme, že našou ambíciou do ďalšieho ročníka je aj prihlásenie českých projektov, resp. projektov v oboch jazykoch.

Čaro dreva pripravujeme pre výrobcu lakov a lazúr na drevo, jeho snahou však nie je iba edukovať ľudí o tom, ako sa starať o drevo, ale aj inšpirovať laickú a odbornú verejnosť, prinášať rozhovory, infografiky aj videá, ktoré vyzdvihujú krásu dreva.

Čaro dreva - Fénix content marketing

Súčasťou distribúcie obsahu sú sociálne siete, konkrétne budujeme komunitu ľudí na Facebooku, ktorá má dnes už viac ako 3 600 fanúšikov. Okrem toho rozosielame pravidelné newslettre na databázu, ktorú vytvárame priamo na portáli Čaro dreva. Súčasťou stratégie distribúcie obsahu je aj linkbuilding, odporúčacie boxy v médiách, ale aj ďalšie aktivity v rámci online priestoru.

Obsah však medzi sebou dnes už organicky šíria aj samotní fanúšikovia, rezbári, stolári či výrobcovia z dreva, ktorých portál oslovil natoľko, že sa stali jeho lojálnymi čitateľmi a podporovateľmi. A práve aj v tom badať silu takýchto úspešných projektov.

Umiestnenie na shortliste nás teší o to viac, že klient sa po prvom roku projektu rozhodol predĺžiť spoluprácu, a tak sa môžeme pri Čaro dreva tešiť na ďalšiu zaujímavú prácu.

Veľmi nás teší fakt, že doteraz všetky naše práce prihlásené do Fénix content marketing sme pretavili na shortlisty. V predchádzajúcom roku to boli projekty krytina.sk a nasavoda.sk.

Odzrkadľuje to našu prácu a ukazuje, že poctivý a funkčný content marketing prináša svoje výsledky. Potvrdzujeme tým našu snahu budovať informačných lídrov z našich klientov.

Výsledky súťaže Fénix content marketing budú známe 22.5., kedy prebehne aj odovzdávanie cien v divadle The ROYAL v Prahe.

Zdroj titulného obrázka: soutezfenix.cz

Pravidelný newsletter

Odšťavený z čerstvých marketingových noviniek, plný výživných informácií.
Nezmeškajte náš obsah a zostaňte v obraze.

Author avatar
Patrik Vavrovič
Už viac ako 7 rokov aktívne žije content marketingom. V CF-ku pôsobí od jeho vzniku na pozícii Managing Director a dozerá na strategický priebeh projektov. Vyštudoval marketing na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave. Dnes pravidelne prednáša na marketingových konferenciách – mohli ste ho vidieť napr. na viacerých ročníkoch Digital Rulezz. Ako bývalý aktívny športovec aj dnes trávi svoj voľný čas najmä športom, je zároveň dobrovoľným hasičom a čas si kráti aj hrou na klavíri.