Len nedávno sa v priestoroch Starej tržnice uskutočnila najväčšia konferencia o digitálnom marketingu na Slovensku, Digital Rulezz, ktorá štvrtým ročníkom potvrdila svoju vysokú úroveň organizácie. Opäť sa na nej objavil aj náš tím… no tentoraz sa prihlásil o slovo, a to rovno dvojnásobne.
Digital Rulezz každoročne pozýva na svoj line-up skutočných priekopníkov v digitále. Na konferenciu prišli nielen slovenskí, ale aj viacerí zahraniční spíkri. Publiku s približne 800 účastníkmi po celý deň prinášali nové pohľady, zaujímavé štatistiky a fakty z marketingového trhu.
O prednáške, ktorá môže priniesť ovocie
Projekty, ktoré začali firmám generovať skvelé čísla, odprezentoval po prvýkrát na hlavnom stage-i aj náš managing director, Patrik. Vo svojej prednáške tiež vysvetlil, prečo je dôležité tvoriť vlastné médiá, a ako práve tie môžu bez opakovaných veľkých investícií začať klientovi tvoriť želaný zisk. Moderátor Peter Šebo konfrontoval Patrika aj s otázkou z publika: „Chápem, že content marketing má význam pre segmenty, kde človek nemá informácie a hľadá ich, ale čo tak FMCG – toaletný papier alebo pivo?“
Patrikova odpoveď:
„Obsah je možné robiť pre akékoľvek odvetvie, v ktorom existujú zákazníci a produkt/služba. V každom odvetví prirodzene vznikajú otázky zákazníkov, ľudia sa zaujímajú, hľadajú inšpiráciu, užitočné tipy alebo zábavu. Je to vždy o originálnom pohľade na danú tému, ktorý sa nezaoberá iba jadrom veci – teda pri toaletnom papieri nie je témou iba samotný toaletný papier, ale napr. hygiena, inšpirácie v kúpeľni a v domácnosti a pod.* Pri pive zasa nie je témou iba pivo samotné, ale aj témy, ktoré ľudia pri pive riešia – podstatou content marketingu je totiž nájsť taký obsah, ktorý ľudí zaujíma a zároveň je nejako spätý s produktom, nie však komerčne, ale obsahovo, tematicky, hodnotovo.“
*Pre spoločnosť práve zo segmentu papierovej hygieny (vyrába aj toaletný papier) sme už vytvorili viac ako 40 kusov originálneho obsahu a viac ako 50-stranový e-book. A tento obsah ľudia skutočne čítajú.
Nakoľko je toto veľmi komplexná a dôležitá téma a často podobnú otázku v rôznych firmách dostávame, rozhodli sme sa na ňu pozrieť bližšie a komplexnejšie, a tak vám už čoskoro v našom blogu prinesieme obsah, v ktorom sa jej Patrik bude samostatne venovať.
O tom, ako sme priniesli ovocie
Už v úvode sme spomenuli, že sme sa na tomto ročníku prihlásili o slovo dvojnásobne. Je to tak práve preto, že z konferencie naozaj nikto neodišiel bez hodnotného obsahu. Každého účastníka čakal hneď pri vstupe uvítací balíček s predmetmi. Ten, ktorý sme sa rozhodli venovať účastníkom my, mal doslova hodnotný obsah a navyše aj schopnosť navigovať ho smerom k nám.
Hodnotami sa to hemžilo aj v našom stánku. Nechali sme ľudí, ktorí sa v ňom zastavili, aby nás spoznali a aby k hashtagu #tvojehodnoty vyjadrili to, čo pre ne v ich živote znamenajú. Plátno sa postupne zapĺňalo zložitejšími či jednoduchými kresbami a symbolmi. Čo sme ale vlastne chceli týmto priestorom pre hodnoty vyjadriť?
To, že práve u nás v ContentFruiter dlhodobo hodnotný obsah pre klientov vytvárame 🙂 Už teraz sa tešíme na ďalší ročník Digital Rulezz.
Zdroj titulná foto: Vladimír Škuta
Reklama ju ohúrila už ako malé dievčatko, ktoré s údivom sledovalo TV spoty na prací prášok Vanish a rozmýšľalo, prečo, dopekla, sú tam vždy ľudia oblečení v ružovom. Rozhodla sa všetkému lepšie porozumieť, a tak nasáva poznatky už na magisterskom stupni Katedry masmediálnej komunikácie a reklamy v Nitre. V CF-ku začínala ako stážistka, no aktuálne sa už venuje interným projektom a pozícii PR manažérky. Baška neznáša stereotyp, miluje svoje psy, kávu po ťažkej noci a originálne napísané texty. Svoj štýl v copywritingu však v sebe naďalej hľadá.