13.10.2022 sa v Prahe v exkluzívnych priestoroch Zrkadlovej sály Národnej knižnice Klementinum konal 9. ročník prestížneho odovzdávania cien súťaže Fénix content marketing. Tohtoročnou témou podujatia, ktorá sa niesla celým večerom, boli dáta, content a context. Reflektovali to aj inovatívne ceny v podobe NFT, ktoré jednotlivé agentúry, značky či firmy mohli v súťaži o najlepší obsah získať.
Súťažilo sa v rôznorodých zaujímavých kategóriách, nielen klasických contentových. V roku 2022 pribudla napríklad kategória obsahový projekt založený na dátach.
Fénix content marketing oceňuje najlepšie práce agentúr, firiem a značiek, pričom ich vyhodnotením sa zaoberá takmer 40-členná porota odborníkov z rôznych segmentov. Práve preto bolo pre agentúru ContentFruiter obrovskou výzvou zapojiť sa do súťaže. Z galavečera si napokon agentúra z Nitry odniesla tri ocenenia:
- Užitočný a funkčný obsah pre SCONTO získal druhé miesto v kategórii najefektívnejší firemný obsah.
- Projekt SCANquilt Blog sa umiestnil v rovnakej kategórii na treťom mieste.
- V kategórii vizualizácia dát, infografika získal projekt OSIVO za infografiku Dlhá cesta premeny jačmenného zrna na pivo tretie miesto.
Očarujúca atmosféra, príjemná spoločnosť a radosť z tvorby, ako aj smelé vízie do budúcnosti. V tomto duchu sa nieslo výborne zorganizované stretnutie všetkých nadšencov obsahu a marketingu. Tím agentúry ContentFruiter si večer vychutnal plnými dúškami a domov z Prahy prináša tri krásne ceny, ako aj množstvo inšpirácií.
Managing director Patrik Vavrovič po odovzdaní cien vyjadril obrovskú radosť:
„Súťaž Fénix content marketing udáva súčasný benchmark na poli content marketingu a ja som veľmi rád, že môžeme byť pri tom. Uspieť s oboma projektami prihlásenými do kategórie najefektívnejší firemný obsah považujem za skvelý úspech agentúry a podčiarknutie toho, čo je naším poslaním v ContentFruiter – tvoriť obsah, ktorý firmám a ich zákazníkom prináša dlhodobý úžitok. SCANquilt blog i SCONTO Magazín sú príkladmi toho, že strategicky nastavený content marketing dokáže firmám pomáhať aj z pohľadu predajných výsledkov.
Rovnako ma teší aj úspech v kategórii vizualizácia dát s infografikou OSIVO, ako aj shortlist infografiky pre spoločnosť KANSAI HELIOS v kategórii content marketingová stratégia. Tvorbe infografík sa venujeme už viac ako päť rokov a stále sa tešia veľkej obľube. V súčasnosti hľadáme ďalšie možnosti ich využitia, ako aj formy, ktoré budú stále viac odzrkadľovať súčasné trendy a to, ako sú používatelia zvyknutí obsah sledovať.
Poďakovanie za tieto úspechy patrí ako našim klientom, pričom pri všetkých menovaných a ocenených projektoch ide o viac ako trojročnú spoluprácu, tak aj tímom, ktoré sa podieľajú na ich príprave, realizácii a tým aj výsledkoch, ktoré dlhodobo dosahujú.“
Zastáva pozíciu Content Manager. Venuje sa nielen tvorbe hodnotného obsahu, ale aj manažovaniu rôznorodých projektov ako support pre klientov. Projekty vedie od inšpiratívnych začiatkov po čo najúspešnejšie konce (alebo ešte ďalej). Ak práve nepracuje, nájdete ju pri boxovacích vreciach či v kuchyni s čokoládou okolo celej tváre. V živote nedá dopustiť na slobodu, hory a dobrých ľudí. Rozoznáte ju podľa divného a hlasitého smiechu. Bez kávy a kníh si marketérsky život nevie predstaviť.