„Úspech v obchodovaní ešte nikdy nikto nedosiahol honbou za peniazmi, ale pýchou na svoju prácu a hrdosťou, ktorá robí obchod umením.“ (Laurence Doherty)
Prvým, základným a prirodzeným dôvodom, prečo robím svoju prácu, je fakt, že sa rada stretávam s ľuďmi, rada ich počúvam a diskutujem. Je to studnica nových zážitkov, skúseností, ale i prekvapení. Spoznávam ľudí, ktorí majú rôzne vlastnosti. A u každého jedného z nich sú aj vlastnosti hodné obdivu, ktoré má obohacujú a posúvajú.
Na začiatku som si vytvorila svoj vlastný obchodný štýl, ktorý považujem za prvý krok k úspechu. Je to spôsob, ktorý vyhovuje mojej psychike a dokáže ovládať, resp. spracúvať moje emócie. To ide ruka v ruke s vlastným vytvoreným systémom a pravidlami. Dôležitý však je môj neutíchajúci optimizmus a viera v to, čo ponúkam.
Mojím hlavným cieľom je vždy ponúknuť účelné riešenie zamerané na prínos a maximalizáciu hodnôt pre potenciálneho klienta. Je dôležité diskutovať o tom, čo klient potrebuje. Klásť dôraz na otvorenosť, úprimnosť a zrozumiteľnú komunikáciu, pretože to je to, čo dnes v biznise funguje.
Vyžaduje si to osobnú, dôslednú a stálu pozornosť, eventuálnemu partnerovi sa vždy snažím porozumieť, aby som ho mohla podnietiť k aktivite (kde zistím jeho potreby), a až následne je tu priestor, aby som ho mohla získať. Získať klienta znamená v prvom rade WIN-WIN (fruiterovsky povedané: Hodnota pre klienta, Hodnota pre zákazníkov klienta, Hodnota pre nás v podobe spokojného klienta). Tomu predchádza nadobudnutie vzájomnej dôvery, schopnosť predostrieť a poskytnúť už spomínané riešenie a priniesť praktické odporúčania. Skrátka, navrhnúť cestu, ako dosiahnuť klientom stanovené ciele.
To, čo sa dnes vysoko cení a v praxi sa mi neustále potvrdzuje, je kvalita a čas. Kvalita, ktorú ponúkame v našich projektoch, sa odzrkadľuje v našej profesionálne vykonanej práci, tíme ľudí, ktorý tvoria špecialisti (moji pohodoví kolegovia), a výsledkoch, ktoré odovzdávame.
Máme už množstvo case studies a príbehov našich klientov, o ktorých rada hovorím. No ešte radšej dávam možnosť priameho kontaktu na nášho klienta, kde získanie okamžitých odpovedí bez môjho vstupu je tou najlepšou vizitkou.
Čas je niečo, čo je dnes veľmi vzácne a nedá sa vyčísliť. Preto už v úvode rozhovoru uvádzam tento benefit vo forme služby, ktorú ponúkame ako „full servis“ – k čomu automaticky patrí skutočnosť, že klientov v rámci projektov nijako nevyťažujeme, a preto môžu svoj čas a úsilie venovať aktivitám, ktoré sú v rámci ich postavenia prioritné.
Ďalším dôležitým faktorom, ktorý dnes zaručene funguje, je otvorenosť a úprimnosť. Ponúkam a hovorím len to, čo naozaj vieme a dokážeme splniť. Preto všetky naše aktivity podriaďujeme tomu, aby boli realizované v čo najvyššej kvalite a plánovanom čase.
Najväčšiu radosť mi robia momenty, keď presiahneme naše a klientove očakávania, a s ešte väčšou hrdosťou potom môžeme prezentovať takéto výsledky. Sledovať rast našich klientov je dobrý pocit (ďalší dôvod, prečo ma práca v našej agentúre napĺňa) a výsledok kvalitne vykonanej práce nášho tímu. Tu hrá kľúčovú úlohu osobný postoj, sebadisciplína, pracovitosť, kreativita a neustály rozvoj nás všetkých.
Keď už spomínam osobný postoj. Ten vychádza z faktu, že si vážim našich klientov, a preto naše vzťahy častokrát prerastajú do profesionálnych, ale aj osobných priateľstiev. A to je ďalší pilier toho, prečo takýto biznis funguje. Pozerať sa na veci očami našich klientov znamená porozumieť im, ich cieľom a očakávaniam. Bez vytrvalosti a trpezlivosti sa biznis robiť nedá. Zároveň však treba mať charakter – čestnosť. Čestnosť by nemala byť len výsadou, ale mala by predstavovať prirodzenú súčasť každého jedného či už obchodného, alebo osobného vzťahu.
Vnímam svoju prácu ako poslanie, ktoré neposúva len mňa, ale všetkých, ktorých sa týka.
Úspech vždy začína a končí v mysli obchodníka.
Neustála radosť spoznávať ľudí, ktorí ju vždy niečím inšpirujú, ju postavila do roviny Sales Manager v CF-ku. Viera v naše služby a schopnosť tímu dáva Marianke silu a energiu pre biznis. Najväčšou odmenou je pre ňu spokojný klient. Budovanie dôvery považuje za jeden z kľúčových momentov celej škály aktivít, ktoré denne vykonáva. A keď príde na rad relax, najväčším potešením je pre ňu wellness.