Content marketing je, zdá sa, reprezentantom novodobého marketingu. Marketingu, v ktorom zákazník prestáva byť lovený, ale sám hľadá svojím ďalekohľadom, aké má na trhu možnosti, kto ho uspokojí najviac, komu bude dôverovať.
Inbound marketing charakteristický stratégiou ŤAHU (napríklad content marketingom) neustále zvyšuje svoj význam, a to na úkor Outbound marketingu, ktorý charakterizuje stratégia TLAKU (napríklad reklama). A takto vyzerá spomínaná zmena.
Stiahnuť infografikuPo 20 rokoch pôsobenia v marketingovej komunikácii priniesol ideu content marketingovej agentúry ContentFruiter. Ako CEO sa stará o jej napredovanie a nové vízie. Tvorba obsahu je mu blízka, je AI nadšencom, fanúšikom kvalitnej sci-fi aj radostného pohybu po poľných a lesných cestách – bicyklom alebo nordic walkingom s verným labradorom Bearnym. Fascinuje ho vesmír a rád spoznáva svet.