Nasavoda.sk je novým projektom o vodnom bohatstve pre MINERÁLNE VODY a.s.
Spoločnosť MINERÁLNE VODY stojí za značkami Baldovská, Drobček, Salvator a Savior a je jedným z najväčších výrobcov minerálnych vôd na Slovensku. Ako partner pre content marketing sme pre klienta spustili originálny projekt Naša voda, ktorý už od začiatku sprevádza úspech.
Popis projektu
V súčasnosti dokáže portál osloviť aj viac ako 1000 unikátnych používateľov denne a zmienky o ňom nájdete aj v médiách. Slováci majú radi vodu a sú na ňu hrdí. My sme tento fakt naplno využili. Baldovská sa ako jedna z najtradičnejších značiek minerálnych vôd na Slovensku postupne stáva synonymom spojenia “Naša voda” a získava si fanúšikov nielen medzi staršími generáciami, ktoré ju poznajú z minulosti, ale aj medzi mladými ľuďmi, ktorých zatiaľ neoslovila. A to je cieľom projektu - oslovovať a budovať povedomie o značkách aj medzi mladšími generáciami.
Ako ukazujú štatistiky portálu aj dnes - najviac zastúpení medzi návštevníkmi portálu sú práve ľudia vo veku 25-40 rokov. Každý návštevník má na portáli nasavoda.sk jedinečnú možnosť bližšie spoznať slovenské vodné bohatstvo, získať tipy na návštevu rôznych vodných atrakcií (o ktorých doteraz možno ešte nepočul), zistiť dôležité informácie o pitnom režime či zdarma si stiahnuť unikátneho sprievodcu Vodné bohatstvo Slovenska, ktorý sa stal vôbec prvou elektronickou publikáciou venovanou slovenskej vode.
Výsledky projektu
Vzhľadom na to, že projekt je aktívny len niekoľko mesiacov, nemôžeme zatiaľ výsledky prezentovať. Tu si však prezrite aspoň ukážky toho, čo sa na portáli nasavoda.sk nachádza už teraz.

