od roku 2019

Osivo.sk – užitočný obsah pre poľnohospodárov na Slovensku

Popis projektu

Spoločnosť OSIVO a.s. patrí medzi najväčších výrobcov certifikovaných osív a sadív poľných plodín na Slovensku. Táto spoločnosť s viac ako šesťdesiatročnou tradíciou zastupuje odrody domácich aj zahraničných šľachtiteľských firiem. Spolupracuje aj s najúspešnejšou slovenskou šľachtiteľskou stanicou zameranou na šľachtenie obilnín ISTROPOL Solary a.s.

Našu spoluprácu sme zahájili na jar 2019 a začiatkom septembra sme spúšťali vynovený web osivo.sk aj s úplne novou, obsahom naplnenou sekciou Magazín. Tvoriť obsah pre odborníkov z poľnohospodárskeho segmentu je tvrdý oriešok, avšak nič s čím by sme si nevedeli poradiť. A táto aktivita a investícia klienta do prestavby webovej stránky a content marketingového projektu sa vracia veľmi zaujímavým spôsobom. Vytvorili sme projekt, ktorý poľnohospodárom na Slovensku chýba a tak nad naše očakávania i očakávania klienta dokáže k sebe priťahovať veľké množstvo odborníkov zo segmentu.

Už v priebehu tak krátkeho obdobia spolupráce sme zvládli vybudovať aktívnu komunitu ako v rámci Magazínu na korporátnej webovej stránke, tak aj na Facebooku ako i v rámci newslettra, ktorý v súčasnosti odoberá viac ako 500 odborníkov zo segmentu – roľníkov, agronómov, predsedov družstiev.

Úvodom spolupráce sme prestavali a redizajnovali webovú stránku (pôvodne vytvorenú ešte v roku 2013). Oproti pôvodnej verzii sme výrazne zjednodušili jej štruktúru, zatraktívnili najmä produktovú sekciu a zjednodušili a sprehľadnili sekciu s kontaktmi.

Mimoriadne dôležitým však bolo zapracovanie obsahovej sekcie (Magazín). Od augusta 2019 v rámci magazínu nepretržite publikujeme relevantný obsah určený primárne odbornej verejnosti. Užitočný však je určite aj pre menších poľnohospodárov, či už ľudí pestujúcich plodiny na malých políčkach, či vo svojich záhradách.

Už po pár týždňoch sme evidovali prvé výsledky, po pár mesiacoch od spustenia nového webu začala veľmi pekne rásť organická návštevnosť, ktorá sa v porovnaní s rokom 2019 dostala na 4 až 5-násobné hodnoty. Rýchlo začal stúpať aj počet odborníkov, ktorí sa prihlásili na odber užitočného obsahu a noviniek spoločnosti, a tiež komunita na Facebooku, ktorá vedie odborné diskusie pod príspevkami spoločnosti.

Čísla a fakty

Výsledky projektu za 1 rok spolupráce

Priebeh rastu organickej návštevnosti od januára 2017 do decembra 2020
(začiatok našej aktivity na webovej stránke od augusta 2019)

150%

medziročný rast celkovej návštevnosti

189%

medziročný rast organickej návštevnosti

510

stiahnutí e‑booku o greeningu

520

počet získaných marketing leadov

Posilňujú našu značku a komunitu

“Spolupráca sa nám osvedčuje už tretí rok, sme maximálne spokojní. Značka OSIVO aj povedomie o našej firme rastú vďaka ich aktivitám na webe (magazín) a sociálnych sieťach. Oceňujem profesionálny prístup agentúry, či už ide o kvalitný obsah, alebo dodržiavanie termínov, ktoré je vďaka sezónnosti veľmi dôležité. Značne nám tým uľahčujú prácu. Rastie aj počet odberateľov newslettra, ktorý je už súčasťou mnohých firiem v poľnohospodárstve. O výsledkoch ich aktivít sme pravidelne informovaní. Spoluprácu plánujeme rozvíjať aj naďalej.”

Ing. Ľubomír Hudoba

obchodný riaditeľ

OSIVO a.s.

Ukrojte si z našej chuti