od roku 2018

Čaro dreva – o láske k drevu pre KANSAI HELIOS Slovakia

logo čarodreva
by
logo helios

Popis projektu

Na jar 2018 sme po niekoľkotýždňovej príprave podrobných analýzach a nastavení dlhodobej stratégie spúšťali unikátny projekt postavený na báze content marketingu s názvom Čaro dreva. Spoločnosť HELIOS Slovakia, pre ktorú projekt realizujeme je jedným z najväčších výrobcov lazúr a lakov na drevo. A práve drevo a jeho ochrana je nosnou myšlienkou projektu. Edukujeme a motivujeme laickú verejnosť, ale aj odborníkov k ochrane a ošetreniu dreva prostredníctvom originálneho obsahu tvoreného v spolupráci s odborníkmi.

Portál Čaro dreva si už za krátky čas získal množstvo fanúšikov, o čom svedčí komunita viac ako 10 000 fanúšikov na Facebooku, či viac ako 20 000 používateľov mesačne, ktorí tento portál navštevujú. Viac ako 5 800 ľudí už dostáva pravidelné informácie do svojej e‑mailovej schránky.

Čísla a fakty

Výsledky projektu za 6 rokov spolupráce

Kumulatívny rast organickej návštevnosti Čaro dreva v období rokov 2018 – 2023

10 230 000+

zobrazení príspevkov na Facebooku

1 110 000+

návštev celkovo

649 000+

návštev z organického vyhľadávania

6 400+

počet získaných leadov

Pracujú profesionálne a spoľahlivo

“Ľudí z agentúry poznám už niekoľko rokov. Vždy to bolo o spoľahlivosti, vysokej profesionalite, flexibilite a relevantnosti riešení. Marketingový svet sa posunul a som hrdý, že projektom Čaro dreva nám už štvrtý rok pomáhajú v ňom byť, a to na vysokej úrovni. Dostávame k nemu množstvo pozitívnych reakcií a už teraz viem, že bude v ich rukách naďalej rásť a napredovať tak, aby nám pomáhal dosahovať naše ciele. Skvelá spolupráca s profesionálmi je presne to, čo som pre rozvoj a promo značky potreboval.”

Milan Michalovič

obchodný riaditeľ

HELIOS SLOVAKIA, s.r.o

V roku 2019 sme projekt Čaro dreva prihlásili aj do 6. ročníka súťaže content marketingových projektov s názvom Fénix content marketing. Projekty z Českej republiky a Slovenska tu súťažia spoločne, pričom súťaž má viacero kategórií.

Projekt Čaro dreva, ktorý realizujeme pre klienta Helios Slovakia, sa na shortliste umiestnil v kategórii Najlepšia distribúcia obsahu. Porota ocenila kombináciu a silu distribučných kanálov, ktoré v rámci distribúcie obsahu pri projekte využívame. Či už ide o sociálne siete, e‑mail marketing, alebo optimalizáciu pre vyhľadávače – synergia týchto aktivít dokáže vytvoriť projekt, ktorý pre klienta znamená dlhodobé vytváranie komunity a budovanie odbornosti, s čím priamo súvisí aj obsadenie postu informačného lídra  segmente.

V roku 2022 sme projekt do súťaže Fénix content marketing prihlásili opäť. Tentokrát bol z toho opäť shortlist v kategórii Content marketingová stratégia.

Zlatý středník

O rok neskôr sme projekt Čaro dreva prihlásili do renomovanej súťaže firemných médií s názvom Zlatý středník. Po prvýkrát v nej proti sebe bojovali najlepšie projekty z Česka aj Slovenska. V rámci jej 18. ročníka sa projekt Čaro dreva umiestnil  3. mieste v kategórii Priemysel, strojárstvo a energetika. A tak sme našu vôbec prvú prihlášku do tejto súťaže premenili na cenné umiestnenie.

Logo Zlatý středník
Ukrojte si z našej chuti