Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
2. júna 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť

Záverečná tretia časť seriálu o nedostatkoch firemných blogov a magazínov sa sústredí na okolie obsahu. Pozrieme sa v nej na tzv. CTA prvky (call-to-action) – teda prvky, ktoré...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 2. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
26. mája 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 2. časť

Tento text je pokračovaním prvej časti, ktorá sa zameriavala na nedostatky obsahovej sekcie ako celku. V druhej časti sa pozrieme na konkrétne chyby týkajúce sa...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 1. časť
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
19. mája 2021

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 1. časť

Ako sa hovorí, je lacnejšie poučiť sa z chýb iných ako zo svojich vlastných. Aj preto sme sa rozhodli pripraviť tento praktický materiál, ktorý sumarizuje tie...

Čo e-shopom priniesla a odniesla koronakríza?
Adriana Uharčeková
Autor: Adriana Uharčeková
10. júna 2020

Čo e-shopom priniesla a odniesla koronakríza?

„Milí zákazníci, kvôli veľkému náporu objednávok nie je možné robiť dodatočné zmeny v objednávkach.“ „Upozorňujeme našich zákazníkov, že kvôli množstvu objednávok je dodacia doba tovaru...

Je to tu. GDPR vstúpilo do platnosti
Diana Ladányi
Autor: Diana Ladányi
25. mája 2018

Je to tu. GDPR vstúpilo do platnosti

V posledných dňoch sa pojem GDPR stal akýmsi všeobecným strašiakom pre všetkých podnikateľov. Od 25. 5. 2018 musí každý podnikateľský subjekt nielen v rámci územia EÚ, ale...

Ignorujete ľudí blokujúcich reklamy na internete? Neoslovujete asi tretinu trhu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
1. júna 2017

Ignorujete ľudí blokujúcich reklamy na internete? Neoslovujete asi tretinu trhu

Zatvorte na chvíľu oči a predstavte si svet bez reklamy… Ťažké, však? Dennodenne sa nám prihovárajú stovky až tisíce reklamných posolstiev, ktoré sa nás snažia presvedčiť...

Spoliehate sa stále na základné SEO? Pripravujete sa o pozície
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
29. decembra 2015

Spoliehate sa stále na základné SEO? Pripravujete sa o pozície

Je viac než pravdepodobné, že už onedlho budú vyhľadávače tak inteligentné, aby vedeli odpovedať na VŠETKY vaše otázky. Zdôrazňujem slovo všetky, keďže na viaceré vaše...

Ako content marketing mení správanie návštevníka webu [infografika]
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
29. septembra 2015

Ako content marketing mení správanie návštevníka webu [infografika]

Nákupné správanie zákazníkov sa mení. Predajcovia už nemajú takú kontrolu nad “buying journey”- nákupnými cestami zákazníkov. Tí sa vzdelávajú v online priestore, kde majú na...

4 vety, ktoré odhalia, že v SEO máte rezervy
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
16. septembra 2015

4 vety, ktoré odhalia, že v SEO máte rezervy

Máte pocit, že v optimalizácii pre vyhľadávače ste dosiahli vaše maximum a napriek tomu sa pozeráte na výsledky, ktoré nespĺňajú vaše očakávania? Nehľadajte problémy len...