
Ako predísť základným bezpečnostným chybám pri WordPress
Bezpečnosť WordPress, jedného z najpoužívanejších redakčných systémov (CMS) poháňajúceho približne 43 % všetkých webstránok, je pravidelne rozoberanou témou. Vďaka jeho vysokej popularite medzi používateľmi vznikla okolo WordPress...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 3. časť
Záverečná tretia časť seriálu o nedostatkoch firemných blogov a magazínov sa sústredí na okolie obsahu. Pozrieme sa v nej na tzv. CTA prvky (call-to-action) – teda prvky, ktoré...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 2. časť
Tento text je pokračovaním prvej časti, ktorá sa zameriavala na nedostatky obsahovej sekcie ako celku. V druhej časti sa pozrieme na konkrétne chyby týkajúce sa...

Najčastejšie nedostatky firemných blogov a online magazínov – 1. časť
Ako sa hovorí, je lacnejšie poučiť sa z chýb iných ako zo svojich vlastných. Aj preto sme sa rozhodli pripraviť tento praktický materiál, ktorý sumarizuje tie...

Čo e-shopom priniesla a odniesla koronakríza?
„Milí zákazníci, kvôli veľkému náporu objednávok nie je možné robiť dodatočné zmeny v objednávkach.“ „Upozorňujeme našich zákazníkov, že kvôli množstvu objednávok je dodacia doba tovaru...

Je to tu. GDPR vstúpilo do platnosti
V posledných dňoch sa pojem GDPR stal akýmsi všeobecným strašiakom pre všetkých podnikateľov. Od 25. 5. 2018 musí každý podnikateľský subjekt nielen v rámci územia EÚ, ale...

Ignorujete ľudí blokujúcich reklamy na internete? Neoslovujete asi tretinu trhu
Zatvorte na chvíľu oči a predstavte si svet bez reklamy… Ťažké, však? Dennodenne sa nám prihovárajú stovky až tisíce reklamných posolstiev, ktoré sa nás snažia presvedčiť...

Spoliehate sa stále na základné SEO? Pripravujete sa o pozície
Je viac než pravdepodobné, že už onedlho budú vyhľadávače tak inteligentné, aby vedeli odpovedať na VŠETKY vaše otázky. Zdôrazňujem slovo všetky, keďže na viaceré vaše...
![Ako content marketing mení správanie návštevníka webu [infografika]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2015/09/Ako-content-marketing-meni-spravanie-navstevnika-webu-1024x411.jpg)
Ako content marketing mení správanie návštevníka webu [infografika]
Nákupné správanie zákazníkov sa mení. Predajcovia už nemajú takú kontrolu nad “buying journey”- nákupnými cestami zákazníkov. Tí sa vzdelávajú v online priestore, kde majú na...

4 vety, ktoré odhalia, že v SEO máte rezervy
Máte pocit, že v optimalizácii pre vyhľadávače ste dosiahli vaše maximum a napriek tomu sa pozeráte na výsledky, ktoré nespĺňajú vaše očakávania? Nehľadajte problémy len...