
Ako predísť základným bezpečnostným chybám pri WordPress
Bezpečnosť WordPress, jedného z najpoužívanejších redakčných systémov (CMS) poháňajúceho približne 43 % všetkých webstránok, je pravidelne rozoberanou témou. Vďaka jeho vysokej popularite medzi používateľmi vznikla okolo WordPress...

8 mýtov o content marketingu, ktorým ste doteraz (možno) verili aj vy
Na content marketing môžete naraziť stále častejšie. A tak ako sa môžete dočítať o viacerých podložených a užitočných informáciách, natrafiť môžete aj na mnohé protichodné či nepresné. Prečítajte si 8 častých poloprávd a mýtov o content marketingu, ktoré spôsobujú nedorozumenia pri komunikácii.

Čo to znamená, ak „Marketing robíme inak“
U nás v agentúre ContentFruiter robíme veci trochu naopak. Inak, ako je to bežné v reklame, ktorú každý pozná, rozumie jej a berie ju ako súčasť života. Sme určitým protipólom...

5 dôvodov, prečo by ste mali tvoriť vlastné médium
Využívate aktívne sociálne siete? Sú už stabilnou súčasťou vašej marketingovej stratégie? Čo by sa stalo, ak by Facebook či Instagram zablokoval váš účet, vaše reklamy,...

Príklady tém z rôznych segmentov, ktoré priťahujú stovky tisíc ľudí
Za 6 rokov sme v agentúre pripravili už viac ako 40 rôznych obsahových stratégií pre spoločnosti v rôznych segmentoch. Súčasťou obsahovej stratégie je vždy aj...

Čo je to content marketing (obsahový marketing) + príklady z praxe
Ak sa ma dnes niekto spýta, čomu sa venujem a čo presne robíme v agentúre, ako protiotázku sa ho spýtam, či má pár minút času na vysvetľovanie....
![Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]](https://contentfruiter.sk/wp-content/uploads/2020/07/Electrend-Legrand-titulka-1024x601.png)
Ako sme inštalovali content marketingový projekt pre spoločnosť Legrand [case study]
Ak sa rozhliadnete po internete a budete sa snažiť nájsť informácie a odpovede na vaše otázky o elektroinštaláciách, videovrátnikoch či záložných zdrojoch, pravdepodobne v istom momente natrafíte i na...

Ako sme vytvorili pre klienta vlastné médium v odvetví strešných krytín (case study)
Mať strechu nad hlavou je nielen často používaná fráza, ale zároveň nevyhnutná súčasť života každého človeka. Obzvlášť pri živote na dedine či na okraji mesta...

Revolúcia v marketingu začína. Budujete si už vlastné médium?
Súčasný marketing sa dostal do krízy. Niečo sa musí zmeniť. Je to fakt, ktorý by si mal pripustiť každý marketér, ak vníma realitu trhu. Ľudia...