
8 spôsobov, ako používať carousel príspevky na Facebooku
Hľadáte nové spôsoby, ako zvýšiť angažovanosť publika alebo konverzie na Facebooku? Chcete použiť viacero obrázkov alebo videí v jednom ucelenom formáte? Ak áno, riešením pre vás...

Content marketing a PPC reklama. Dajú sa skombinovať?
Veľmi často sa stretávam s názorom, že content marketing a PPC reklama sú dva odlišné svety. Mnoho marketérov pri svojich klientoch používa buď content marketing, alebo...

Chystáte sa na dobrodružnú dovolenku? V týchto krajinách na Facebook zabudnite
Slnko, voda, pláž… A stovky ľudí so smartfónmi v rukách, na osuškách a vďaka ľahko dostupným technologickým vychytávkam už aj vo vode. Áno, sme generácia, ktorá sa...

Content marketing fresh #1
Apríl priniesol veľa čerstvých noviniek z content marketingu. Posledné mesiace u nás, ale aj v celej Európe dominuje téma GDPR, ktorá má, prirodzene, dopad aj na...

Prečo používať emotikony v komunikácii so zákazníkmi
Viete si predstaviť dnešnú online komunikáciu bez smajlíkov? Ani my nie. Pridávajú písaným myšlienkam pocity, robia komunikáciu príjemnejšou a dokážu zjemniť kritiku. Nemali by teda chýbať...

Urobte si partnerov z najväčších sociálnych sietí
Sociálne médiá podľa najnovších prieskumov aktívne využíva okolo 70% svetovej internetovej populácie (viac ako 2,2 miliardy). Pričom len na najväčšej sociálnej sieti Facebook sa nachádza...