analytika

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
9. januára 2020

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?

Odkedy som sa začal venovať content marketingu, otázku z nadpisu som v mierne obmenených podobách dostal už nespočetnekrát. A dostávam ju pri viacerých rozhovoroch dodnes. Čo ma...

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
18. júna 2019

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii

Ak sa bavíme o „evrgrínoch“, možno každému z nás zíde na um hneď niekoľko pesničiek, ktoré sú dlhodobo populárne. Nebudem sa zrejme mýliť, keď poviem, že by sa medzi nimi objavili hity od skupín ako Queen, Beatles, Led Zeppelin, The Rolling Stones či...

Spoliehate sa stále na základné SEO? Pripravujete sa o pozície
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
29. decembra 2015

Spoliehate sa stále na základné SEO? Pripravujete sa o pozície

Je viac než pravdepodobné, že už onedlho budú vyhľadávače tak inteligentné, aby vedeli odpovedať na VŠETKY vaše otázky. Zdôrazňujem slovo všetky, keďže na viaceré vaše...

12 odporúčaní inbound marketingu, ktoré vám zvýšia konverzie
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
6. októbra 2015

12 odporúčaní inbound marketingu, ktoré vám zvýšia konverzie

Polemizovať o tom, či inbound marketing funguje alebo nie, by dnes nebolo celkom namieste. Inbound marketing zahŕňa viaceré z aktivít, ktoré množstvo firiem už dlhšiu dobu využíva...