analytika

Top obsah v roku 2021. Aké priniesol výsledky našim klientom?
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
20. januára 2022

Top obsah v roku 2021. Aké priniesol výsledky našim klientom?

Ako už býva zvykom, po skončení roku zvykneme hodnotiť. Či už ako jednotlivci, alebo firmy. Pozeráme sa na to, čo sa podarilo, čo sa dosiahlo,...

Ako vytvoriť analýzu kľúčových slov
Ján Paško
Autor: Ján Paško
23. decembra 2021

Ako vytvoriť analýzu kľúčových slov

Analýza kľúčových slov patrí medzi najdôležitejšie marketingové aktivity a pre mnohé firmy je nesmierne dôležitá. Odhalí, aký je záujem o vaše produkty alebo služby, čo ľudia v súvislosti...

Content marketing a PPC reklama. Dajú sa skombinovať?
Patrik Mazan
Autor: Patrik Mazan
4. novembra 2021

Content marketing a PPC reklama. Dajú sa skombinovať?

Veľmi často sa stretávam s názorom, že content marketing a PPC reklama sú dva odlišné svety. Mnoho marketérov pri svojich klientoch používa buď content marketing, alebo...

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
9. januára 2020

Je content marketing relevantný pre akýkoľvek segment?

Odkedy som sa začal venovať content marketingu, otázku z nadpisu som v mierne obmenených podobách dostal už nespočetnekrát. A dostávam ju pri viacerých rozhovoroch dodnes. Čo ma...

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
18. júna 2019

„Evergreen content“ – prečo naň myslieť pri obsahovej stratégii

Ak sa bavíme o „evrgrínoch“, možno každému z nás zíde na um hneď niekoľko pesničiek, ktoré sú dlhodobo populárne. Nebudem sa zrejme mýliť, keď poviem, že by sa medzi nimi objavili hity od skupín ako Queen, Beatles, Led Zeppelin, The Rolling Stones či...

Spoliehate sa stále na základné SEO? Pripravujete sa o pozície
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
29. decembra 2015

Spoliehate sa stále na základné SEO? Pripravujete sa o pozície

Je viac než pravdepodobné, že už onedlho budú vyhľadávače tak inteligentné, aby vedeli odpovedať na VŠETKY vaše otázky. Zdôrazňujem slovo všetky, keďže na viaceré vaše...

12 odporúčaní inbound marketingu, ktoré vám zvýšia konverzie
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
6. októbra 2015

12 odporúčaní inbound marketingu, ktoré vám zvýšia konverzie

Polemizovať o tom, či inbound marketing funguje alebo nie, by dnes nebolo celkom namieste. Inbound marketing zahŕňa viaceré z aktivít, ktoré množstvo firiem už dlhšiu dobu využíva...