Webinár
Je váš blog mŕtvy alebo na okrasu? Revitalizujte ho a profitujte.
24.5.2022 o 10:00 hod.
Jedinečná príležitosť spoznať ako dlhodobo získavať viac zákazníkov, zveľaďovať vzťahy, posilniť značku, tvoriť hodnoty a nielen to. Webinár je bezplatný.
Content marketing a (ne)fungujúci blog
- Neprináša váš blog / magazín / obsahový portál želané výsledky?
- Čo môže byť za tým?
- Zanevreli ste na svoj blog alebo od neho nič neočakávate?
- Aký je význam blogu a čo všetko dokáže?
- Ako pripravovať blog, ktorý bude skutočne prinášať výsledky?
Speaker – Patrik Vavrovič
V content marketingu sa pohybuje už 9 rokov. Jeho skúsenosti sú podložené poznatkami z desiatok fungujúcich content marketingových projektov, ktorých základom je práve funkčný blog.
Rady z praxe, ktoré môžete hneď použiť
Patrik bude maximálne konštruktívny a oboznámi vás s konkrétnymi príkladmi.
Získate tak relevantné a užitočné odporúčania a tipy, ktoré môžete okamžite aplikovať do praxe.
Postavíte si content marketingový model vo vašej firme tak, že bude zaručene profitabilný. A váš obsah bude pre vás pracovať a prinášať dlhodobé hodnoty, vrátane tých predajných.
FAQ
Cena
Webinár je bezplatný.
Pre koho je webinár určený
Webinár je užitočný pre majiteľov, marketingových riaditeľov a marketérov, ktorí zvažujú, či má ich blog význam, čo od neho očakávať a ako ho nastaviť. Je aj pre všetkých tých, ktorí už blog prevádzkujú/prevádzkovali, ale jeho výkon nenapĺňa ich očakávania alebo sa zasekli v nejakej fáze prípravy, či rozvoja.
V prípade naplnenia kapacity vypíšeme nový termín
Agenda
- Content marketingové tipy a triky na konkrétnych príkladoch SK/CZ blogov.
- Užitočné materiály pre úspešný blog a prípravu content marketingového projektu (pošleme účastníkom webinára).
- Možnosť klásť otázky počas webinára a odpovede na ne a diskusia v závere.
- Webinár je naplánovaný na cca 2 hodiny + diskusia / Q&A
- Webinár bude viesť Patrik Vavrovič (Managing Director agentúry ContentFruiter)
Obsah webinára
- Idea, význam a poslanie blogu v marketingovej komunikácii dneška
- Rozbor 10-15 domácich sk/cz blogov – ukážky a príklady
- Zhrnutie ukážok – Čo je pri blogu dôležité
- Analýza a stratégia – prečo ju treba a ako na ňu
- Kam umiestniť obsah a prečo je to dôležité
- Aké formy obsahu sa dajú využiť
- Ako často publikovať obsah
- Prečo si dať pozor na komerciu v obsahu
- Koľko kategórii je veľa a koľko málo
- Podpora šírenia obsahu a výkon blogu
- Ako nastaviť ciele blogu
- Čo merať, analyzovať a vyhodnocovať
- Prepojenie na konverzie je veľmi dôležité
- Kontinuita, alebo čo má content marketing spoločné s kariérou športovca