Webinár

Je váš blog mŕtvy alebo na okrasu? Revitalizujte ho a profitujte.

24.5.2022 o 10:00 hod.

Jedinečná príležitosť spoznať ako dlhodobo získavať viac zákazníkov, zveľaďovať vzťahy, posilniť značku, tvoriť hodnoty a nielen to. Webinár je bezplatný.

Zaregistrovať sa
Nevyhovujúci dátum

Content marketing a (ne)fungujúci blog

  • Neprináša váš blog / magazín / obsahový portál želané výsledky?
  • Čo môže byť za tým?
  • Zanevreli ste na svoj blog alebo od neho nič neočakávate?
  • Aký je význam blogu a čo všetko dokáže?
  • Ako pripravovať blog, ktorý bude skutočne prinášať výsledky?

Speaker – Patrik Vavrovič

V content marketingu sa pohybuje už 9 rokov. Jeho skúsenosti sú podložené poznatkami z desiatok fungujúcich content marketingových projektov, ktorých základom je práve funkčný blog.

Rady z praxe, ktoré môžete hneď použiť

Patrik bude maximálne konštruktívny a oboznámi vás s konkrétnymi príkladmi.

Získate tak relevantné a užitočné odporúčania a tipy, ktoré môžete okamžite aplikovať do praxe.

Postavíte si content marketingový model vo vašej firme tak, že bude zaručene profitabilný. A váš obsah bude pre vás pracovať a prinášať dlhodobé hodnoty, vrátane tých predajných.

FAQ

Cena

Webinár je bezplatný.

Pre koho je webinár určený

Webinár je užitočný pre majiteľov, marketingových riaditeľov a marketérov, ktorí zvažujú, či má ich blog význam, čo od neho očakávať a ako ho nastaviť. Je aj pre všetkých tých, ktorí už blog prevádzkujú/prevádzkovali, ale jeho výkon nenapĺňa ich očakávania alebo sa zasekli v nejakej fáze prípravy, či rozvoja.

V prípade naplnenia kapacity vypíšeme nový termín

Agenda
  • Content marketingové tipy a triky na konkrétnych príkladoch SK/CZ blogov.
  • Užitočné materiály pre úspešný blog a prípravu content marketingového projektu (pošleme účastníkom webinára).
  • Možnosť klásť otázky počas webinára a odpovede na ne a diskusia v závere.
  • Webinár je naplánovaný na cca 2 hodiny + diskusia / Q&A
  • Webinár bude viesť Patrik Vavrovič (Managing Director agentúry ContentFruiter)
Obsah webinára
  1. Idea, význam a poslanie blogu v marketingovej komunikácii dneška
  2. Rozbor 10-15 domácich sk/cz blogov – ukážky a príklady
  3. Zhrnutie ukážok – Čo je pri blogu dôležité
  4. Analýza a stratégia – prečo ju treba a ako na ňu
  5. Kam umiestniť obsah a prečo je to dôležité
  6. Aké formy obsahu sa dajú využiť
  7. Ako často publikovať obsah
  8. Prečo si dať pozor na komerciu v obsahu
  9. Koľko kategórii je veľa a koľko málo
  10. Podpora šírenia obsahu a výkon blogu
  11. Ako nastaviť ciele blogu
  12. Čo merať, analyzovať a vyhodnocovať
  13. Prepojenie na konverzie je veľmi dôležité
  14. Kontinuita, alebo čo má content marketing spoločné s kariérou športovca

Registračný formulár