značka

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?
Barbora Melišková
Autor: Barbora Melišková
5. septembra 2020

Čo stojí za zrodom projektového ,,dieťaťa" agentúry?

Predpokladajme, že v každej kvalitnej agentúre sa dnes stretnete s prístupom, že ak chcete klientovi s jeho značkou pomôcť uspieť, musíte ju spoznať, pochopiť a vnímať v celom pracovnom procese ako svoju vlastnú. Vždy nám predsa má záležať...

Dôležitosť Employer brandingu
Mariana Balúnová
Autor: Mariana Balúnová
9. októbra 2018

Dôležitosť Employer brandingu

Povedali ste si už niekedy: Wow, tak v tejto firme by som chcel(a) pracovať? Alebo: To by bolo terno dostať sa do takejto firmy? Ak...

Poznáte rozdiely medzi contentom, branded contentom a content marketingom?
Roman Kleman
Autor: Roman Kleman
9. augusta 2016

Poznáte rozdiely medzi contentom, branded contentom a content marketingom?

Veľa sa začína hovoriť o užitočnosti obsahu, o contente, branded contente a o content marketingu. Možno ste nevedeli, že napriek tomu, že všetky pracujú s obsahom, ide o zásadne rozdielne veci....