startup


Warning: explode() expects parameter 2 to be string, array given in /data/e/b/ebab61ec-ee1b-4fb0-b654-68681d24ddd2/contentfruiter.sk/web/wp-content/themes/contentfruiter-child/functions.php on line 192

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data/e/b/ebab61ec-ee1b-4fb0-b654-68681d24ddd2/contentfruiter.sk/web/wp-content/themes/contentfruiter-child/functions.php on line 195
Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
31. marca 2017

Content marketing pre startupy #3 - meranie výkonnosti obsahu

V treťom pokračovaní seriálu content marketingu pre startupy som sa zameral na to, ako sa dá merať a vyhodnocovať efekt content marketingu. Jednoducho povedané, ako...

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
3. decembra 2016

Content marketing pre startupy #2 – šírenie obsahu

Startupy sú témou seriálu, pri ktorej som sa v prvej časti zameral najmä na to, prečo by tieto spoločnosti mali myslieť na content marketing už pri...

Content marketing pre startupy #1 – stratégia a tvorba obsahu
Patrik Vavrovič
Autor: Patrik Vavrovič
8. septembra 2016

Content marketing pre startupy #1 – stratégia a tvorba obsahu

Nie je žiadnym tajomstvom, že väčšina všetkých startupov skončí neúspechom. Dôvody bývajú rôzne. Pomerne často sa však ako problém ukáže, že nový produkt či služba...